Data: 2011-10-16 13:14:33 | |
Autor: Jan Bartnik | |
ZAiKS, STOART i inne, a reklamy | |
Witam.
Wspominałem już wcześniej o małej, lokalnej stacji radiowej... no i kolejne pytanie: czy reklamy puszczane pomiędzy audycjami to również działka anty-robin-hoodów (zabierają biednym, rozdają bogatym)? Leci w reklamach środek na ból głowy na cztery litery, a w tle plumka <lokowanie-produktu>Petit Jour - Richard Lornac</lokowanie-produktu>... no i co z tym fantem zrobić? Czy stacja radiowa też odpowiada za utwory wewnątrz reklam? A jeśli właściciel reklamy jest też właścicielem praw do utworu? A jeśli do tego wszystkiego jest to też stacja radiowa, która ową reklamę puszcza (tworzymy reklamy dla klientów i puszczamy potem w naszym radio)? Pytam również z tego względu, że zastanawiamy się nad 15 minutową reklamą (norma to 15 lub 30 sekund), w której puszczany jest rozdział audiobooka. Wszystko w ramach umowy między wydawnictwem, a radiem. Z góry dziękuję za pomocne odpowiedzi, Jan Bartnik |
|