ZBP 2012

Data: 2011-12-18 18:11:11
Autor: Wojciech Wierba
ZBP 2012
Kochani,
Jak zwykle, to już taka świecka tradycja, zimową porą odbędzie się
kolejny, bynajmniej nie jubileuszowy, Zimowy Biwak Precla.
Miejsce akcji: południowe stoki Cyrli (821.2) w paśmie Lubania,
na wysokości ~750 m n.p.m.
GPS: N49º 29,500’ E20º 10,688’
Dla wtajemniczonych - koło Balbiny.
https://picasaweb.google.com/106630138287574824300/BalbinaDojscie#
Termin preferowany: 13-15.02.2012
Do uczestników 'primusów' zostanie wysłany mail z dokładnym opisem dojścia.
Jak zwykle otwieram listÄ™ uczestnikĂłw:
1. InĹĽynier
2. Danka S. (ustawa o ochronie danych osobowych :-)  )

Pozdrawiam
Wojtek

Data: 2011-12-18 19:56:30
Autor: Tomasz Sójka
ZBP 2012
Dnia Sun, 18 Dec 2011 18:11:11 +0100, Wojciech Wierba napisał(a):

[...]

Zrywamy z tradycjÄ… celebrowania zlotĂłw/biwakĂłw/innych imprez w Ĺ‚ykend?...

Do uczestników 'primusów' zostanie wysłany mail z dokładnym opisem dojścia.
Jak zwykle otwieram listÄ™ uczestnikĂłw:
1. InĹĽynier
2. Danka S. (ustawa o ochronie danych osobowych :-)  )

Wstępnie się dopiszę jako 3. Tomek S. plus jeden, choć jeśli to ma być poniedziałek - no to kto wie.
Wtedy dość prawdopodobne jest że zaczęłoby się już w łykend, a jeśli by się
zaczęło w Balbinie to komu by się chciało później spać w śniegu? ;)

Pozdrawiam
Wojtek

Pozdrawiam Tomek

Data: 2011-12-18 20:38:05
Autor: Wojciech Wierba
ZBP 2012
W dniu 2011-12-18 19:56, Tomasz SĂłjka pisze:
[...]

Sorry, popatrzyłem na kalendarz styczniowy.
Oczywiście chodzi o
10-12.02.2012
Wybaczcie, o tej porze zdarzają sie pomyłki.
Tak więc:
1. InĹĽynier
2. Danuta s.
3. Tomasz S.
4. BoĹĽenka (domniemywam)

Pozdrawiam
Wojtek
PS. Zawsze możemy przedłużyć biwak.

Data: 2011-12-18 21:17:12
Autor: Doczu
ZBP 2012

--
Pozdrawiam Doczu
Adres do korespondencji

Data: 2011-12-19 01:25:20
Autor: Basia Zygmańska
ZBP 2012
On 18 Gru, 21:17, Doczu <do...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

> 3. Tomasz S.
> 4. Bożenka (domniemywam)

 > 5. Doczu (Nie wiem czy w pełnym wymiarze czasu, ale przynajmniej na
jedn± nockę stawię się)

Basia Z.  + prawdopodobnie koleżanka.
Termin bardzo mi odpowiada, przynajmniej nie koliduje z naszym
tradycyjnym "blachowaniem" w ostatni weekend lutego.

B.

P.S. Całkowicie odcięło mi serwery news, najpierw już ze 3 tygodnie
temu onet w pracy, od dwóch dni netia w domu.
Teraz wchodzę już tylko przez google, co jest dla mnie bardzo
niewygodne.

Co się do licha dzieje ?

Data: 2011-12-19 11:30:16
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
ZBP 2012
Basia Zygmańska, Mon, 19 Dec 2011 01:25:20 -0800 (PST), pl.rec.gory:
[...]

Onet jako¶ wła¶nie trzy tygodnie temu został zamknięty. A Netia to wiadomo
- jest do rzyci z definicji. Najlepiej zrobisz instaluj±c i konfiguruj±c
Hamstera, ja mam wpięte do niego sze¶ć serwerwów: Netię wła¶nie, Atman,
Gazetę, ICM, TASK.gda.pl, WP.

--
Pozdrowienia,
Marek 'marcus075' Karweta                | Dwa kieliszki wystarcz±.

Data: 2011-12-19 20:34:43
Autor: Sławomir Szyszło
ZBP 2012 [OT]
Dnia Mon, 19 Dec 2011 01:25:20 -0800 (PST), Basia Zygmańska
<farkaul@poczta.onet.pl> wklepał(-a):

P.S. Całkowicie odcięło mi serwery news, najpierw już ze 3 tygodnie
temu onet w pracy, od dwóch dni netia w domu.
Teraz wchodzę już tylko przez google, co jest dla mnie bardzo
niewygodne.

Onet nie prowadzi już serwera news. Co do Netii to nie wiem - je¶li nie masz od
nich internetu, to może zmienili zasady dostępu - tylko dla swoich.

http://niusy.onet.pl/
--
Sławomir Szyszło
Nadprzewodnik sudecki klasy 20 kV

Data: 2011-12-19 21:09:58
Autor: Basia Z.
ZBP 2012 [OT]

Użytkownik "Sławomir Szyszło" :

Onet nie prowadzi już serwera news. Co do Netii to nie wiem - je¶li nie masz od
nich internetu, to może zmienili zasady dostępu - tylko dla swoich.

Mam od nich internet i już (jak widać) działa, chyba była to chwilowa awaria.
Pozostaje mi problem w pracy.

B.

Data: 2011-12-19 21:37:18
Autor: Krzysztof Warchulinski
ZBP 2012
W dniu 2011-12-18 21:17, Doczu pisze:
> [...]

3. Tomasz S.
4. BoĹĽenka (domniemywam)
 > 5. Doczu (Nie wiem czy w peĹ‚nym wymiarze czasu, ale przynajmniej na
jednÄ… nockÄ™ stawiÄ™ siÄ™)
6 Krzysztof Warchuliński

Data: 2011-12-23 09:26:38
Autor: Slawek Wozniak
ZBP 2012
Krzysztof Warchulinski <akm-w@wp.pl> napisał(a):
>  > 5. Doczu (Nie wiem czy w peĹ‚nym wymiarze czasu, ale przynajmniej na
> jednÄ… nockÄ™ stawiÄ™ siÄ™)
> 6 Krzysztof Warchuliński
 > 7 Iza
 > 8 MichaĹ‚ 50% - bo dziewczyna i zimowiska ZHP
 > 9 CiaĹ‚o pedagogiczne 50% - bo zimno (wspomnienia ze Stróżnicy) i wyjazd na nary

10. Beneq + 1
--
pozdrav.
Beneq

Data: 2012-01-25 10:15:44
Autor: Wojciech Wierba
ZBP 2012
Wielkimi krokami w rakietach ¶nieżnych zbliża się ZBP.

(09) 10-12.02.2012 okolice Balbiny (nie precyzuję, bo wszyscy na
li¶cie wiedz± gdzie).

1. Inżynier + Danka
2. Tomasz S. + 1
3. Doczu (Nie wiem czy w pełnym wymiarze czasu, ale przynajmniej na
jedn±  nockę  stawię  się)
4. Basia Z. + 1
5. Krzysztof Warchuliński + Iza + Michał (50% - bo dziewczyna i
zimowiska ZHP) + Ciało Ped. (50% bo zimno i wyjazd na narty)
6. Beneq + 1

Czyli może bedzie nas ~12.
Czekam już z niecierpliwo¶ci±.
Pozdrawiam
Wojtek

Data: 2012-02-03 03:35:22
Autor: Wojciech Wierba
ZBP 2012
(09) 10-12.02.2012 okolice Balbiny (nie precyzuję, bo wszyscy na
li¶cie wiedz± gdzie).

Prognozy na ZBP za tydzień s± obiecuj±ce. W okolicy Balbiny jest
podobno, jak donosz± szpiedzy, 1 m ¶niegu
a temperatury spodziewane to nawet -20C.

Obawiam się tylko, że nie uda się uruchomić instalacji wodnej w
Balbinie = donoszenie wody wiadrem
je¶li Ľródło nie zamarzło - a je¶li, to woda ze ¶niegu.

[...]
8. JGJ

PotwierdĽcie proszę uczestnictwo, żebym się orientował kogo oczekiwać.
Pozdrawiam
Wojtek

Data: 2012-02-07 05:35:22
Autor: Slawek Wozniak
ZBP 2012
Wojciech Wierba <wierba@mail.desy.de> napisał(a):
PotwierdĽcie proszę uczestnictwo, żebym się orientował kogo
oczekiwać.

Potwierdzam, Beneq+1.
Najprawdopodobniej od pi±tku.

--
pozdrav.
Beneq

Data: 2012-02-07 17:47:26
Autor: Basia Z.
ZBP 2012

Użytkownik "Wojciech Wierba" <wierba@mail.desy.de> napisał w wiadomo¶ci news:32d352bd-daf9-4fac-917b-debc7246ffc1b18g2000vbz.googlegroups.com...
[...]

Ja niestety nie +1 tylko sama, bo koleżance co¶ wypadło i przyjadę w sobotę póĽnym popołudniem.
Proszę poczekać na mnie z żurem, jeżeli ten jest przewidziany na sobotę.
;-)
Nastawiam się na spanie na strychu, bo na mnie sam± nie chce mi się nosić namiotu, ale my¶lę że na strychu też będzie odpowiednio niska temperatura.

B.

Data: 2012-02-08 07:45:05
Autor: Doczu
ZBP 2012
Wojciech Wierba <wierba@mail.desy.de> napisał(a):
Potwierd=BCcie prosz=EA uczestnictwo, =BFebym si=EA orientowa=B3 kogo oczek=
iwa=E6.

Potwierdzam.
Będę w pi±tek - pewnie gdzie¶ koło południa.
Do zobaczenia.

Data: 2012-02-08 00:57:49
Autor: Wojciech Wierba
ZBP 2012
Czy kto¶ zdecydowanie wybiera się w czwartek?
Chodzi o to, że ja wła¶nie wyszedłem od lekarza z grypow± diagnoz±
(obawiałem się zapalenia oskrzeli a Danka ma mega katar)
i wolałbym przesun±ć wyjazd na piatek rano, żeby się jeden dzień
więcej podkurować.
Dajcie znać proszę.
Pozdrawiam
Wojtek

Data: 2012-02-08 01:41:15
Autor: Iwona
ZBP 2012
On 8 Lut, 09:57, Wojciech Wierba <wie...@mail.desy.de> wrote:
[...]

Iwona - pi±tek wczesnym popołudniem

życzę zdrowia
I.

Data: 2012-02-08 09:36:05
Autor: Doczu
ZBP 2012
Wojciech Wierba <wierba@mail.desy.de> napisał(a):
Czy kto=B6 zdecydowanie wybiera si=EA w czwartek?

Ale to je¶li z mego powodu ma być taki kłopot to luzik - ja sobie mogę zrobić jaki¶ trip by zjawić się dopiero wieczorem. Żaden problem.
P.S.
Też mi się przypl±tał jaki¶ męcz±cy katar, ale w pi±tek mija 7 dni więc mam nadzieję, że zgodnie z tym co w reklamach mówi± przejdzie mi :)

Data: 2012-02-08 09:40:12
Autor: Doczu
ZBP 2012
A przy okazji - Wojtku o której zamierzasz startować w pi±tek z Kraka ?
Bo jakby Ci wakowało jakie¶ miejsce w pojeĽdzie to chętnie bym się podł±czył, a i z pewno¶ci± dodatkowa para rak przy odkopywaniu parkingu też się przyda :)
Pozdrawiam.

Data: 2012-02-08 03:38:26
Autor: Wojciech Wierba
ZBP 2012
On 8 Lut, 10:40, " Doczu" <doczu.WYT...@gazeta.pl> wrote:
[...]

My¶lałem o 9 rano, ale musiałby¶ dzielić tyln± kanapę z suk± o pięknym
imieniu Zuzia
(nierasowy owczarek alzacki).

Pozdrawiam
Wojtek

Data: 2012-02-08 11:34:57
Autor: Doczu
ZBP 2012
 Doczu <doczu.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

Aaa już nieaktualne - zabiorę się z Krzychem Warchulińskim więc krótko po południu będziemy.
Pozdrawiam.

Data: 2012-02-08 03:39:26
Autor: Wojciech Wierba
ZBP 2012
OK, ja celuję na 12-13 pod Balbin±.
Pozdrawiam
Wojtek

Data: 2012-01-19 21:45:29
Autor: Krzysztof Warchulinski
ZBP 2012
W dniu 2011-12-18 18:11, Wojciech Wierba pisze:
Kochani,
Jak zwykle, to już taka świecka tradycja, zimową porą odbędzie się
kolejny, bynajmniej nie jubileuszowy, Zimowy Biwak Precla.

Wojtku od kiedy będziecie w Balbinie, bo może uda nam się przyjechać ciut wcześniej.
Pozdrawiam Krzysztof

Data: 2012-01-19 23:10:27
Autor: Wojciech Wierba
ZBP 2012
W dniu 2012-01-19 21:45, Krzysztof Warchulinski pisze:
[...]

Na razie nieoficjalnie, ale mam nadzieję, że uda się być już we czwartek 09.02 koło południa (wczesnym popołudniem).

Pozdrawiam
Wojtek

Data: 2012-02-03 12:11:16
Autor: Doczu
ZBP 2012
Wojciech Wierba <wierba@mail.desy.de> napisał(a):
Na razie nieoficjalnie, ale mam nadzieję, że uda się być już we
czwartek
09.02 koło południa (wczesnym popołudniem).

Czyli gdyby wypaliło to niebyłby to kłopot gdybym się zjawił w piatek około południa ? Bo pojechałbym prosto z pracy.
Pozdrawiam.

Data: 2012-02-03 18:23:59
Autor: Basia Z.
ZBP 2012

Użytkownik " Doczu" <doczu.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jggit4$mfh$1inews.gazeta.pl...
[...]

A ja planowałam na pi±tek urlop, ale juz się niestety okazało że nici z tego, tak że przyjadę tylko na sobotę.
Dam jeszcze bardziej szczegółowo znać co i jak.

Gdyby kto¶ póĽnym porankiem lub koło poludnia w sobotę przejeżdżał przez Kraków - to chętnie się zabiore, być może razem z koleżank±.

Data: 2012-02-03 18:30:56
Autor: Basia Z.
ZBP 2012

Użytkownik "Basia Z." >

Gdyby kto¶ póĽnym porankiem lub koło poludnia w sobotę przejeżdżał przez Kraków - to chętnie się zabiore, być może razem z koleżank±.

Aha, tylko mój ciepły ¶piwór musi wła¶nie wrócić spod Skupowej.

Data: 2012-02-06 14:28:31
Autor: Janusz Chmielewski
ZBP 2012
W dniu 2012-02-03 18:30, Basia Z. pisze:
Użytkownik "Basia Z.">

Gdyby kto¶ póĽnym porankiem lub koło poludnia w sobotę przejeżdżał przez
Kraków - to chętnie się zabiore, być może razem z koleżank±.

Aha, tylko mój ciepły ¶piwór musi wła¶nie wrócić spod Skupowej.

A mnie nie będzie :( Plany i terminy mi się pozmieniały i czapa...

--
Janusz

ZBP 2012