ZBRODNIA SMOLEŃSKA-ANATOMIA ZAMACHU

Data: 2011-10-15 14:38:03
Autor: cytryna
ZBRODNIA SMOLEŃSKA-ANATOMIA ZAMACHU
Właśnie weszła do sprzedaży najbardziej oczekiwana książka tego roku pod tytułem jak w adresie postu - str.800, cena 85 złotych. Zamawiać nalezy telefonicznie pod numerem 22 290 00 90 (www.księgarniagazetypolskiej.pl)
Pożyteczna lektura dla POmatołów i PALIzboków.

Data: 2011-10-15 13:59:35
Autor: MH
cytryna <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał(a):
[...]

=========================

Jajca se robisz , czy naprawdę z kołyski niefortunnie upadłaś ??

MH

Data: 2011-10-15 15:11:44
Autor: bolek

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:2ca0.00000399.4e997eabnewsgate.onet.pl...
[...]

Ile bierzesz prowizji ?

Data: 2011-10-15 19:11:39
Autor: pluton
ZBRODNIA SMOLEŃSKA-ANATOMIA ZAMACHU
Właśnie weszła do sprzedaży najbardziej oczekiwana książka tego roku

Mozna poprosic o streszczenie w 1 zdaniu ?

Nullification

Data: 2011-10-16 09:32:39
Autor: lupa-honda
[...]

W niedługim czasie ukaże się monografia na temat technik fałszowania wyborów zarówno prezydenckich jak i parlamentarnych. Przedmowę napiszą historycy tacy
jak Szczynukowycz i Don Kaszebe. Wybitni specjaliści w tym temacie.

Data: 2011-10-16 10:11:40
Autor: Leprechaun

Użytkownik "lupa-honda" <honda45@onet.eu> napisał w wiadomości news:4d9c.00000004.4e9a8897newsgate.onet.pl...
[...]

Słyszał ktoś o nich? Czy sa to współpracownicy Rydzyka? ;)

BomBel

Data: 2011-10-16 10:20:00
Autor: u2
W dniu 2011-10-16 09:32, lupa-honda pisze:
[...]

Maja wprawe, w czasach PRL-u i CCCP wybory byly zawsze i bez wyjatku
falszowane.

Data: 2011-10-16 10:42:34
Autor: Leprechaun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4e9a93b1$0$8461$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Kumuszy mutancie, brałeś udział w tym fałszowaniu więc zamknij swój pomarszczony dziub. Przerywapliście wybory na własne życzenie. Podwińcie ogony i mordy w kubeł. Waruj!

BomBel

Data: 2011-10-17 05:26:22
Autor: stevep
Dnia 16-10-2011 o 10:20:00 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

Teraz też i tylko dlatego PiS przegrywa.  '<

--
stevep

ZBRODNIA SMOLEŃSKA-ANATOMIA ZAMACHU