ZBoWiD ma problemy!

Data: 2019-07-22 08:06:54
Autor: Pajdak
ZBoWiD ma problemy!
https://wpolityce.pl/spoleczenstwo/455735-tylko-u-nas-dramatyczna-sytuacja-kombatantow-w-warszawie

"Dramatyczna sytuacja kombatantów w Warszawie. Czy zamkną ich przychodnię? Bohaterowie apelują do Trzaskowskiego."

"Warszawscy Powstańcy i weterani wojenni zwracają się z prośbą do prezydenta Rafała Trzaskowskiego, aby przedłużył umowę na działalność Przychodni dla Kombatantów przy ulicy Litewskiej 11/13. To specjalistyczna przychodnia, z usług której od 15 lat korzystają nasi bohaterowie."

https://www.se.pl/wiadomosci/polityka/Beata-szydlo-wyrzucila-szefa-kombatantow-za-rajskie-podroze-aa-WJ97-XKus-vHe4.html

"To po naszych tekstach rząd wszczął kontrolę w Urzędzie ds. Kombatantów i Osób Represjonowanych. Opisywaliśmy gigantyczne rachunki szefa tej jednostki Jana Ciechanowskiego (42 l.). Za publiczne pieniądze latał w tropiki, kupował alkohole, przyznawał swoim wysokie nagrody czy wykorzystywał służbowe auto do prywatnych celów."

https://www.rp.pl/Polityka/180809622-Leszek-Zukowski-Macierewicz-chcial-pokazac-kto-tu-rzadzi.html

"Proszę pana, od dwóch lat ubiegałem się o to, żeby pobyt starych ludzi, kombatantów, powstańców warszawskich, był zapewniony w domach opieki społecznej. W Warszawie jest 18 domów opieki społecznej, jeden na ulicy Sterniczej nazywa się ,,Dom Kombatanta". Tylko że, pobyt tam kosztuje 4 tysiące. Ja się ubiegałem o rozmowę z panią minister Rafalską, bardzo mnie życzliwie przyjęła dwa lata temu, no i chodziło o znowelizowanie ustawy, żeby zapewnić pobyt powstańcom."

--
Pajdak

ZBoWiD ma problemy!