ZDRADA POLACY, ZDRADA...

Data: 2009-02-24 02:01:57
Autor: Panslavista
ZDRADA POLACY, ZDRADA...
POPIS  I  LEWIZNA  NA  SIŁĘ  WPYCHAJĄ  POLSKĘ  DO  STREFY  EURO !!!

Twierdzenie, że zgoda na akcesję do UE była także akcesją do EURO jest
zwykłym kłamstwem. Nawet akcesja do UE nie dotyczyła uczestnictwa w
tym tworze jakim jest UE obecnie, a tym bardziej jakim będzie po
sfałszowaniu traktatu lizbońskiego w drugim "referendum irlandzkim".

Wszyscy biorący udział w pracach i działaniach w w/w zakresie z mocy
polskiej, obowiązującej konstytucji są zdrajcami i podpadają pod
zdradę stanu i najwyższy wymiar kary (choć w wykonastwie zawieszony -
odwiesić zawsze można).

Zbierajcie wywiady i wypowiedzi zdrajców - one wystarczą do skazania i
powieszenia zdrajców.

Data: 2009-02-24 11:03:59
Autor: Ensitherum
ZDRADA POLACY, ZDRADA...
POPIS  I  LEWIZNA  NA  SIŁĘ  WPYCHAJĄ  POLSKĘ  DO  STREFY  EURO !!!

PiS wpycha? no naprawdę warto czasem się chwile zastanowić przed napisaniem.

Data: 2009-02-24 02:15:31
Autor: Panslavista
ZDRADA POLACY, ZDRADA...
On 24 Lut, 11:03, Ensitherum <ensithe...@NOSPAM.pl> wrote:
> POPIS  I  LEWIZNA  NA  SIŁĘ  WPYCHAJĄ  POLSKĘ  DO  STREFY  EURO !!!

PiS wpycha? no naprawdę warto czasem się chwile zastanowić przed napisaniem.

Zydowkie kiwanie się Kaczyńskich to jak zwanie płatków "kocha - nie
kocha".
Wpycha!!!
To jest tylko drugie oblicze - to bardziej podstępne - Janusa..

Data: 2009-02-24 12:17:14
Autor: Green Apple
ZDRADA POLACY, ZDRADA...

"Panslavista" <panslavista.gugu@gmail.com> wrote in message news:c233cb37-1f75-4d8b-821d-467eb1b411aeh16g2000yqj.googlegroups.com...
> [...]

kocha".
Wpycha!!!
To jest tylko drugie oblicze - to bardziej podstępne - Janusa..

-- -
lecz sie...

Data: 2009-02-24 13:48:48
Autor: ColgatesBilly
ZDRADA POLACY, ZDRADA...

"Green Apple" <skaramanga007@gazeta.pl> wrote in message news:go0kvs$aek$1inews.gazeta.pl...

> [...]

kocha".
Wpycha!!!
To jest tylko drugie oblicze - to bardziej podstępne - Janusa..

 Czesto wydaje Ci sie, zes ... Zielonym Jablkiem?

Kol

Data: 2009-02-24 16:04:57
Autor: Green Apple
ZDRADA POLACY, ZDRADA...

"ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> wrote in message news:M8Rol.6005$cu3.1641uutiset.elisa.fi...

> [...]

-- -
lecz sie...

Czesto wydaje Ci sie, zes ... Zielonym Jablkiem?

czesciej, ze wielkim :)

Data: 2009-02-24 17:19:29
Autor: ColgatesBilly
ZDRADA POLACY, ZDRADA...

"Green Apple" <skaramanga007@gazeta.pl> wrote in message news:go12ar$21l$1inews.gazeta.pl...

> [...]

-- -
lecz sie...

Czesto wydaje Ci sie, zes ... Zielonym Jablkiem?

A moze... W WIEKIM... jako ten ksiadz... Robak?   ;)''PzDrKOL

Data: 2009-02-24 11:28:37
Autor: Vic
ZDRADA POLACY, ZDRADA...
Panslavista wrote:
[...]

Jurek, fajnie by było, gdybyscie mogli stworzyc sobie gdzies miedzy Bialystokiem a Suwalkami jakis obszar autonomiczny, gdzie zachowacie sobie zlotego, bedziecie wdrazac solidarna gospodarke, znacjonalizujecie co bedziecie chcieli, wytrzebicie uklad i zcentralizujecie co sie da, na najbogatszych nalozycie 90% podatku, a wszyscy obywatele beda zobowiazani uzyskac od proboszcza potwierdzenie aryjskosci do 6-tego pokolenia wstecz.
Mogloby sie to nazywac Polska Rzeczpospolita Solidarna...

To bylby raj na ziemi! ;)

--
Vic

"Beret z antenką, antenka z berettą"
Ja

Data: 2009-02-24 11:30:00
Autor: Ensitherum
ZDRADA POLACY, ZDRADA...
Jurek, fajnie by było, gdybyscie mogli stworzyc sobie gdzies miedzy Bialystokiem a Suwalkami jakis obszar autonomiczny, gdzie zachowacie

Nieporętem raczej

Data: 2009-02-24 11:39:50
Autor: Vic
ZDRADA POLACY, ZDRADA...
Ensitherum wrote:
Nieporętem raczej

Nieporęt - z grubsza rzecz biorąc - znajduje sie gdzieś między Białystokiem a Suwałkami ;)

Data: 2009-02-24 11:55:03
Autor: awe
ZDRADA POLACY, ZDRADA...

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:go0ikm$4ck$1mx1.internetia.pl...
Panslavista wrote:
[...]

Vic ty myslisz po zydowsku, czyli tak jak Ci jest wygodnie.
awe

Data: 2009-02-24 12:21:44
Autor: Vic
ZDRADA POLACY, ZDRADA...
awe wrote:
Vic ty myslisz po zydowsku, czyli tak jak Ci jest wygodnie.

Czyli podobnie jak ty

Data: 2009-02-24 13:35:15
Autor: awe
ZDRADA POLACY, ZDRADA...

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:go0lo8$58c$1mx1.internetia.pl...
awe wrote:
Vic ty myslisz po zydowsku, czyli tak jak Ci jest wygodnie.

Czyli podobnie jak ty

--
Nie ja jestem obiektywny. Nie kieruje sie sympatiami i zaslepieniem ani glupota, chlodna kalkuluje i nie mam sentymentow, a wiec dokonuje racjonalnych wyborow, zrozumiales jasiu?
awe

Data: 2009-02-24 13:38:57
Autor: Vic
ZDRADA POLACY, ZDRADA...
awe wrote:
Nie ja jestem obiektywny. Nie kieruje sie sympatiami i zaslepieniem ani glupota, chlodna kalkuluje i nie mam sentymentow, a wiec dokonuje racjonalnych wyborow, zrozumiales jasiu?

Buachachachachachachacha, Slaweczku :)

Data: 2009-02-24 15:18:01
Autor: cirrus
ZDRADA POLACY, ZDRADA...
Panslavista wrote:
[...]

Lepiej niech w tym rejonie zachowają zwyczaje z epoki kamiennej, albo jeszcze dalej niech wrócą na drzewa.

--
stevep

Data: 2009-02-24 10:23:58
Autor: Panslavista
ZDRADA POLACY, ZDRADA...
On 24 Lut, 15:18, "cirrus" <cir...@tkdami.net> wrote:
Użytkownik "Vic" <bjor...@o2.pl> napisał w wiadomościnews:go0ikm$4ck$1mx1.internetia.pl...

> [...]
> To bylby raj na ziemi! ;)

Lepiej niech w tym rejonie zachowają zwyczaje z epoki kamiennej, albo

A chuja toparchów obchodzi - won w stepy pastuszyć kozami.

Data: 2009-02-24 12:44:29
Autor: pan Piotr Glownia h. Godzyamba
ZDRADA ZACHODNIOEUROPEJSCY POLACY, ZDRADA...
On Tue, 24 Feb 2009 02:01:57 -0800, Panslavista wrote:

[...]

zawsze moĹźna).

Zbierajcie wywiady i wypowiedzi zdrajców - one wystarczą do skazania i
powieszenia zdrajcĂłw.

Boisz się rozpadu zachodnioeuropejskiej Polski? Tak, masz
powody. Co do samego rozpadu to trzeba przyznać, że panika
nie jest dobrym doradcą. Aczkolwiek tonący i tak brzytwy się
będzie chwytał.

http://www.bloomberg.com/apps/news?pid=20601101&sid=aU6QD7.BBkO8&refer=japan

“In my view, we will have a full-scale currency collapse in central
and eastern Europe," [...] "This will lead to a growing focus on the
huge exposure of the European banks to these distressed economies.”
- New York University economist Nouriel Roubini

Jestem gotowy założyć się tutaj na tej grupie dyskusyjnej, że złoty
nie zostanie wymieniony na euro jeszcze w tym roku kalendarzowym.
Tak, ta zachodnioeuropejska szopka się w Polsce zawali... razem
z upadającym euro. Moją nadzieją jest, że może coś słowiańskiego
na jej gruzach wykiełkuje.

sarmackiej narodowości, pan Piotr Głownia h. Godzyamba
--
http://web.telia.com/~u85446208/
Jeszcze Sarmacja nie padła, jeszcze my żyjemy!

Data: 2009-02-24 15:59:48
Autor: Vic
pan Piotr Glownia h. Godzyamba wrote:
Tak, ta zachodnioeuropejska szopka się w Polsce zawali... razem
z upadającym euro. Moją nadzieją jest, że może coś słowiańskiego
na jej gruzach wykiełkuje.

Denar Mieszka I z kurą na rewersie

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-02 12:09:58
Autor: pan Piotr Glownia h. Godzyamba
On Tue, 24 Feb 2009 15:59:48 +0100, Vic wrote:

[...]

Oczekuję z radością tego dnia, kiedy ciebie razem z twoimi
parszywymi rodzicami, żoną i twoim parszym potomstwem
wypieprzymy z Polski raz a na zawsze, ty zachodnioeuropejski
łajdaku.

z nienawiścią,

Data: 2009-03-02 13:35:13
Autor: Vic
[...]

No ale to byś musiał na jakiś czas oderwać się od montowania kibli i do Polski przyjechać :)

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec