ZDRADA POLACY, ZDRADA...

Data: 2009-02-27 11:25:15
Autor: SiW
ZDRADA POLACY, ZDRADA...
POPIS  I  LEWIZNA  NA  SIŁĘ  WPYCHAJĄ  POLSKĘ  DO  STREFY  EURO !!!

Szanowny Panslawisto, z przyjemnościa przeczytałem twój apel. Sądzę, ze na tej
grupie jak i na wszystkich innych na które wysłałeś tego posta jest wielu równie
dogłębnie poruszonych co ty
.. Twój jakże wspaniały apel poruszył w naszych sercach najczulsze struny. Sądzę, że nie jestem osamotniony w swoich osądach dlatego tobie i wszstkim
którzy tak głęboko przejmują się współczesnymi aspektami polityki w swietle
pl.rec.motocykle polecam ponizszy link który znakomicie oddaje moj nastrój po
przeczytaniu twojego postu:

http://tnij.org/3tt

szacuneczek.

--