ZDRADA jesli ktos ma jeszcze watpilowsci

Data: 2010-11-01 17:58:49
Autor: zinek
ZDRADA jesli ktos ma jeszcze watpilowsci
Data: 2010-11-01 10:13:12
Autor: zbig
ZDRADA jesli ktos ma jeszcze watpilowsci
On 1 Lis, 17:58, "zinek" <unkn...@op.pl> wrote:
odnosnie intencji Tuska, Komoruskiego i spolki...

http://www.tvn24.pl/-1,1680446,0,1,putin-tranzyt-gazu-przez-polske-do...

To źle? Ja się specjalnie na tym nie znam, ale jak nowy kontrakt to
chyba będzie z tego jakiś zysk?

Data: 2010-11-01 18:17:20
Autor: zinek

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:45b53a3a-f3d0-4455-b73e-bde8e3d9d4aej2g2000yqf.googlegroups.com...
[...]

no - dla ruskich to na pewno. tym bardziej ze gaz kupujemy drozej.

Data: 2010-11-01 10:21:50
Autor: zbig
On 1 Lis, 18:17, "zinek" <unkn...@op.pl> wrote:
Użytkownik "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:45b53a3a-f3d0-4455-b73e-bde8e3d9d4aej2g2000yqf.googlegroups.com...
> [...]

chyba będzie z tego jakiś zysk?

no - dla ruskich to na pewno. tym bardziej ze gaz kupujemy drozej.

Piszesz o tranzycie. Będziemy kupowali jakiś gaz w ramach tranzytu?
Mam wrażenie,ze trochę się pogubiłeś. Na tranzycie chyba  zarobimy?

Data: 2010-11-01 18:23:30
Autor: u2
W dniu 2010-11-01 18:21, zbig pisze:
Piszesz o tranzycie. Będziemy kupowali jakiś gaz w ramach tranzytu?
Mam wrażenie,ze trochę się pogubiłeś. Na tranzycie chyba  zarobimy?

Ani trochę.

Data: 2010-11-01 18:33:11
Autor: zinek

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:480f701b-1584-4452-a959-2c6816a67ae0u17g2000yqi.googlegroups.com...
> [...]

Piszesz o tranzycie. Będziemy kupowali jakiś gaz w ramach tranzytu?
Mam wrażenie,ze trochę się pogubiłeś. Na tranzycie chyba  zarobimy?

zastosowalem skrot myslowy dla calej umowy.
na tranzycie zarabiamy jakies pie grosze z tcw.

Data: 2010-11-01 11:15:26
Autor: zbig
On 1 Lis, 18:33, "zinek" <unkn...@op.pl> wrote:
U ytkownik "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> napisa w wiadomo cinews:480f701b-1584-4452-a959-2c6816a67ae0u17g2000yqi.googlegroups.com...
On 1 Lis, 18:17, "zinek" <unkn...@op.pl> wrote:

> U ytkownik "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> napisa w
> wiadomo cinews:45b53a3a-f3d0-4455-b73e-bde8e3d9d4aej2g2000yqf.googlegroups.com...

> To le? Ja si specjalnie na tym nie znam, ale jak nowy kontrakt to
> chyba b dzie z tego jaki zysk?

> no - dla ruskich to na pewno. tym bardziej ze gaz kupujemy drozej.

Piszesz o tranzycie. B dziemy kupowali jaki gaz w ramach tranzytu?
Mam wra enie,ze troch si pogubi e . Na tranzycie chyba  zarobimy?

zastosowalem skrot myslowy dla calej umowy.
na tranzycie zarabiamy jakies pie grosze z tcw.

No dobrze, to na czym polega zdrada?

Data: 2010-11-01 19:29:09
Autor: zinek
ZDRADA jesli ktos ma jeszcze watpilowsci

Uzytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:411e6fca-e2f4-4d85-9913-365d2765798bp1g2000yqm.googlegroups.com...
> [...]

zastosowalem skrot myslowy dla calej umowy.
na tranzycie zarabiamy jakies pie grosze z tcw.

na tym ze i tak donek robi to co putinowi wygodnie.

Data: 2010-11-01 11:34:50
Autor: zbig
On 1 Lis, 19:29, "zinek" <unkn...@op.pl> wrote:
Uzytkownik "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> napisal w wiadomoscinews:411e6fca-e2f4-4d85-9913-365d2765798bp1g2000yqm.googlegroups.com...
> [...]

> na tranzycie zarabiamy jakies pie grosze z tcw.

No dobrze, to na czym polega zdrada?

na tym ze i tak donek robi to co putinowi wygodnie.

To trochę miałki argument jeśli chodzi o zarzut zdrady.Lepiej w takich
wypadkach nie używać skrótów myślowych. Argument tego typu, że jesli
coś jest dobre dla Rosji z definicji musi być złe dla Polski jest dość
prymitywny.

Data: 2010-11-01 19:50:38
Autor: kochamspamWYTNIJTO
to ma być zdrada????

> [...]
> na tranzycie zarabiamy jakies pie grosze z tcw.

No dobrze, to na czym polega zdrada?

na tym ze i tak donek robi to co putinowi wygodnie.
I to ma być zdrada????
W takim razie kilka razy dziennie zdradzam swoją rodzinę dokonując zakupoów.
Bo przecież robię sprzedawcy wygodnie!!!

Data: 2010-11-02 15:39:40
Autor: cirrus
.
[...]

Brnij dalej w nonsensy bo na nic mądrego cie nie stać.

--
stevep

Data: 2010-11-02 15:38:32
Autor: cirrus
ps.com... On 1 Lis, 17:58, "zinek" <unkn...@op.pl> wrote:
[...]

A skąd wiesz, że to grosze?

--
stevep

Data: 2010-11-02 18:54:09
Autor: zinek

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:iap7pa$tkd$1news.vectranet.pl...
[...]

dwa razy taniej niz ukraina - doksztalc sie ...

Data: 2010-11-02 15:37:40
Autor: cirrus
Użytkownik "zinek" <unknown@op.pl> napisał w wiadomości news:iamt0f$q60$1mx1.internetia.pl...
[...]

Ale na zdradzie to się znasz mimo, że nie masz pojęcia o czym mowisz.

--
stevep

Data: 2010-11-01 18:09:40
Autor:
On Mon, 1 Nov 2010 17:58:49 +0100, "zinek" <unknown@op.pl> wrote:

odnosnie intencji Tuska, Komoruskiego i spolki...
http://www.tvn24.pl/-1,1680446,0,1,putin-tranzyt-gazu-przez-polske-do-2045nbsproku,wiadomosc.html

gdzie tu widzisz zdrade? sadzisz, ze ruski gaz bedzie plynac przez terytorium najjasniejszej IV rp za darmoche? zdecydujcie sie,
rura przez baltyk - zdrada, rura przez Polske - zdrada.
odkryto nowe karlino czy gaz sam bedzie sie uwalnial
z lupkow tak, ze kazdy bedzie miec go u siebie, wystarczy,
ze wetknie szlauch w ziemie? niby skad mamy wziac gaz? mysl czlowieku zanim o zmiane pogody oskarzysz tuska.

Data: 2010-11-01 18:13:31
Autor: zinek

Użytkownik ""<heRsk>"" <samebrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:g1ttc6tn8jiaca41cgr6np86ah9udhv2db4ax.com...
[...]

tam gdzie Ty nie widzisz. proste.

Data: 2010-11-01 18:19:12
Autor: u2
W dniu 2010-11-01 18:13, zinek pisze:

gdzie tu widzisz zdrade?

tam gdzie Ty nie widzisz. proste.

Ruscy byli, są i będą kolonią gazową Zachodu jeszcze kilka
dziesięcioleci. Do tego dążą politycy obu stron.

A że będziemy bulili więcej niż Zachód to oczywiście granda, ale za
małym graczem jesteśmy, zwłaszcza pod rządami trzech historyków.

Data: 2010-11-02 15:36:44
Autor: cirrus
Użytkownik "zinek" <unknown@op.pl> napisał w wiadomości news:iamspa$p06$1mx1.internetia.pl...
[...]

A moze jakiś konkret?

--
stevep

Data: 2010-11-02 17:34:02
Autor: cyc
ZDRADA jesli ktos ma jeszcze watpilowsci
Ja mam !! a wlasciwie to nie mama zadnych bo zdrady nie bylo , ta miesci sie tylko w paranoicznych glowach rydzykowych sluchaczy i pisowcow , co zreszta na jedno wychodzi !.

cyc

Data: 2010-11-02 17:35:54
Autor: u2
UÂżytkownik ""<heRsk>"" <samebrednie@interia.pl> napisaÂł w wiadomoÂści news:g1ttc6tn8jiaca41cgr6np86ah9udhv2db4ax.com...
[...]

Nieźle Putin poszczuł Polaków na Polaków. :)

Data: 2010-11-02 09:06:24
Autor: Tomek
[...]

Wydaje mi się, że beneficjentem opłat tranzytowych nie jest RP, ale spółka EuroPol-Gaz. Więc korzyść jest jedynie pośrednia - z podatku VAT płaconego przez tę spółkę.
Tomek

Data: 2010-11-01 18:10:28
Autor: u2
W dniu 2010-11-01 17:58, zinek pisze:
odnosnie intencji Tuska, Komoruskiego i spolki...

http://www.tvn24.pl/-1,1680446,0,1,putin-tranzyt-gazu-przez-polske-do-2045nbsproku,wiadomosc.html
Czyli dobrze, będą nas ruscy gazować jeszcze 35 lat :)

Data: 2010-11-01 19:31:25
Autor: kochamspamWYTNIJTO
czy Polska będzie płacić za ten tranzyt?
odnosnie intencji Tuska, Komoruskiego i spolki...

http://www.tvn24.pl/-1,1680446,0,1,putin-tranzyt-gazu-przez-polske-do-
2045nbsproku,wiadomosc.html

W informacji nie ma ani słowa o tym kto?komu?ile? płaci.
Niewykluczone więc, że za ten tranzyt Polska będzie płacić Rosji!
Tak zapewne jest, bo niby dlaczego inicjator wątku nazwał tę umowę zdradą?
Może by więc ujawnił kto?komu?ile? płaci
(TVN24 w tej kwestii milczy - wiadomo, dżentelmeni) --

Data: 2010-11-01 11:41:05
Autor: zbig
czy Polska b�dzie p�aci� za ten tranzyt?

kochamspamWYTNI...@poczta.onet.pl napisał(a):
> odnosnie intencji Tuska, Komoruskiego i spolki...
>

> http://www.tvn24.pl/-1,1680446,0,1,putin-tranzyt-gazu-przez-polske-do-
2045nbsproku,wiadomosc.html

W informacji nie ma ani s�owa o tym kto?komu?ile? p�aci.
Niewykluczone wi�c, �e za ten tranzyt Polska b�dzie p�aci� Rosji!
Niewykluczone również,ze Antyle Holenderskie będą płacić Wenezueli. A
może lepiej wziąć sobie kubeł zimnej wody na łeb zamiast pierdolić
bzdety.

Data: 2010-11-01 19:43:56
Autor: u2
Wylej sobie na łeb kubeł zimnej wody

Data: 2010-11-02 09:35:07
Autor: Krzysztof

Użytkownik <kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:0ef8.000000a6.4ccf077dnewsgate.onet.pl...
[...]

Ciekawy pomysl aby kraj tranzytowy placił za tranzyt do innych krajów - pomysl typowo picowski.

K.

Data: 2010-11-02 18:56:55
Autor: u2
POmylony krzych nadaje :)