ZDRADA jesli ktos ma jeszcze watpilowsci

Data: 2010-11-01 10:13:12
Autor: zbig
ZDRADA jesli ktos ma jeszcze watpilowsci
On 1 Lis, 17:58, "zinek" <unkn...@op.pl> wrote:
odnosnie intencji Tuska, Komoruskiego i spolki...

http://www.tvn24.pl/-1,1680446,0,1,putin-tranzyt-gazu-przez-polske-do...

To źle? Ja się specjalnie na tym nie znam, ale jak nowy kontrakt to
chyba będzie z tego jakiś zysk?

Data: 2010-11-01 18:17:20
Autor: zinek

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:45b53a3a-f3d0-4455-b73e-bde8e3d9d4aej2g2000yqf.googlegroups.com...
[...]

no - dla ruskich to na pewno. tym bardziej ze gaz kupujemy drozej.

Data: 2010-11-01 10:21:50
Autor: zbig
On 1 Lis, 18:17, "zinek" <unkn...@op.pl> wrote:
Użytkownik "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:45b53a3a-f3d0-4455-b73e-bde8e3d9d4aej2g2000yqf.googlegroups.com...
> [...]

chyba będzie z tego jakiś zysk?

no - dla ruskich to na pewno. tym bardziej ze gaz kupujemy drozej.

Piszesz o tranzycie. Będziemy kupowali jakiś gaz w ramach tranzytu?
Mam wrażenie,ze trochę się pogubiłeś. Na tranzycie chyba  zarobimy?

Data: 2010-11-01 18:23:30
Autor: u2
W dniu 2010-11-01 18:21, zbig pisze:
Piszesz o tranzycie. Będziemy kupowali jakiś gaz w ramach tranzytu?
Mam wrażenie,ze trochę się pogubiłeś. Na tranzycie chyba  zarobimy?

Ani trochę.

Data: 2010-11-01 18:33:11
Autor: zinek

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:480f701b-1584-4452-a959-2c6816a67ae0u17g2000yqi.googlegroups.com...
> [...]

Piszesz o tranzycie. Będziemy kupowali jakiś gaz w ramach tranzytu?
Mam wrażenie,ze trochę się pogubiłeś. Na tranzycie chyba  zarobimy?

zastosowalem skrot myslowy dla calej umowy.
na tranzycie zarabiamy jakies pie grosze z tcw.

Data: 2010-11-01 11:15:26
Autor: zbig
On 1 Lis, 18:33, "zinek" <unkn...@op.pl> wrote:
U ytkownik "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> napisa w wiadomo cinews:480f701b-1584-4452-a959-2c6816a67ae0u17g2000yqi.googlegroups.com...
On 1 Lis, 18:17, "zinek" <unkn...@op.pl> wrote:

> U ytkownik "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> napisa w
> wiadomo cinews:45b53a3a-f3d0-4455-b73e-bde8e3d9d4aej2g2000yqf.googlegroups.com...

> To le? Ja si specjalnie na tym nie znam, ale jak nowy kontrakt to
> chyba b dzie z tego jaki zysk?

> no - dla ruskich to na pewno. tym bardziej ze gaz kupujemy drozej.

Piszesz o tranzycie. B dziemy kupowali jaki gaz w ramach tranzytu?
Mam wra enie,ze troch si pogubi e . Na tranzycie chyba  zarobimy?

zastosowalem skrot myslowy dla calej umowy.
na tranzycie zarabiamy jakies pie grosze z tcw.

No dobrze, to na czym polega zdrada?

Data: 2010-11-01 19:29:09
Autor: zinek
ZDRADA jesli ktos ma jeszcze watpilowsci

Uzytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:411e6fca-e2f4-4d85-9913-365d2765798bp1g2000yqm.googlegroups.com...
> [...]

zastosowalem skrot myslowy dla calej umowy.
na tranzycie zarabiamy jakies pie grosze z tcw.

na tym ze i tak donek robi to co putinowi wygodnie.

Data: 2010-11-01 11:34:50
Autor: zbig
On 1 Lis, 19:29, "zinek" <unkn...@op.pl> wrote:
Uzytkownik "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> napisal w wiadomoscinews:411e6fca-e2f4-4d85-9913-365d2765798bp1g2000yqm.googlegroups.com...
> [...]

> na tranzycie zarabiamy jakies pie grosze z tcw.

No dobrze, to na czym polega zdrada?

na tym ze i tak donek robi to co putinowi wygodnie.

To trochę miałki argument jeśli chodzi o zarzut zdrady.Lepiej w takich
wypadkach nie używać skrótów myślowych. Argument tego typu, że jesli
coś jest dobre dla Rosji z definicji musi być złe dla Polski jest dość
prymitywny.

Data: 2010-11-01 19:50:38
Autor: kochamspamWYTNIJTO
to ma być zdrada????

> [...]
> na tranzycie zarabiamy jakies pie grosze z tcw.

No dobrze, to na czym polega zdrada?

na tym ze i tak donek robi to co putinowi wygodnie.
I to ma być zdrada????
W takim razie kilka razy dziennie zdradzam swoją rodzinę dokonując zakupoów.
Bo przecież robię sprzedawcy wygodnie!!!

Data: 2010-11-02 15:39:40
Autor: cirrus
.
[...]

Brnij dalej w nonsensy bo na nic mądrego cie nie stać.

--
stevep

Data: 2010-11-02 15:38:32
Autor: cirrus
ps.com... On 1 Lis, 17:58, "zinek" <unkn...@op.pl> wrote:
[...]

A skąd wiesz, że to grosze?

--
stevep

Data: 2010-11-02 18:54:09
Autor: zinek

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:iap7pa$tkd$1news.vectranet.pl...
[...]

dwa razy taniej niz ukraina - doksztalc sie ...

Data: 2010-11-02 15:37:40
Autor: cirrus
Użytkownik "zinek" <unknown@op.pl> napisał w wiadomości news:iamt0f$q60$1mx1.internetia.pl...
[...]

Ale na zdradzie to się znasz mimo, że nie masz pojęcia o czym mowisz.

--
stevep

Data: 2010-11-02 18:54:28
Autor: zinek

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:iap7nn$tah$1news.vectranet.pl...
[...]

i nawzajem.

ZDRADA jesli ktos ma jeszcze watpilowsci