ZEDER - czy warto

Data: 2012-03-21 09:52:37
Autor: Iksinski
ZEDER - czy warto

Użytkownik "Pawlo" <pawlo12@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jkc1ci$lje$1inews.gazeta.pl...
Witam
Ma ktoś zainstalowaną tą blokade kierownicy zeder? Ile to kosztuje i czy naprawdę jest taka skuteczność jak piszą.

Ja bym tego w życiu nie zamontował.
Kawał metalowego klocka wystającego z kolumny kierownicy, to nie jest to co by mnie zachęcało... Znając życie, nie raz bym kolanem w niego walnął. ;-)

Nie wiem też, czy w razie wypadku pozwoli na prawidłowe złożenie/złamanie kolumny kierownicy. Nie widziałem sposobu montażu, ale mam poważne wątpliwości...

ZEDER - czy warto