ZEMBY ...

Data: 2009-11-03 23:19:54
Autor: MH
ZEMBY ...
Kurde , mówię Wam .. warto dbać.. No , niestety przykładem być nie mogę ..
Ale .. , wyłupiłem tę zasraną trójkę , suka trzymała się mocno !! Dencior
szarpał się z suką ok. pół godziny. Zmasakrował mi pysk niemiłosiernie !!
Ale naprawdę bezboleśnie.. Dzisiaj trochę odczuwam trudy swego bohaterstwa , ale
to "bułka z masłem"...  Najgorszy jest ... STRACH !!

Ale co tam .. 1) Dbajmy o ZEMBY
2) Zmieńmy premiera
3) Zmieńmy prezydenta

Hmm , tylko na kogo ??  A może ktoś z Nas ???

MH

Data: 2009-11-03 23:37:25
Autor: raff
ZEMBY ...
Radio Marysia pisze:
Użytkownik "MH" <logiznam2@op.pl> napisał w wiadomości news:0bd6.0000025d.4af0ac8anewsgate.onet.pl...
Hmm , tylko na kogo ??  A może ktoś z Nas ???

Ja mogę zostać prezydentem, bo ty się nie nadajesz.

Nieudacznik ? NIGDY!

R.

Data: 2009-11-03 23:39:32
Autor: raff
ZEMBY ...
MH pisze:
[...]

Chyba sa pasty odpowiednie na paradontoze.

R.

Data: 2009-11-04 00:16:01
Autor: MH
ZEMBY ...
MH pisze:
> [...]
> 2) Zmieńmy premiera
> 3) Zmieńmy prezydenta
> Chyba sa pasty odpowiednie na paradontoze.

Nie wiem Raffaelo , całe szczęście tego gówna nie miałem ...
Pół godziny DENT srał się z wyszarpaniem tej trójki. Suka trzymała się mocno..
To nie paradontoza w tym przypadku ( przy paradontozie , zęby praktycznie
wylatywowują) ..  Ale !!  Chłopy !!  Nie ma to jednak jak własny zgryz !!
DENT jest cool !! Zrobił mi sztuczniaka z dnia na dzień .. Ale , to nie to samo
co własne. Moja rada : PiSiory , czy POwcy , ... QRRVA dbajcie o zgryz , bo
wizyty u dentów do przyjemnych nie należą !!

MH

--

ZEMBY ...