Data: 2010-11-17 10:51:07 | |
Autor: gucio | |
ZEPTER - odpowiedź w sprawie wadliwego czajnika - WARTO PRZECZYTAĆ hehehe | |
Dostałem w promocji (jako nagrodę) czajnik bezprzewodowy Zelmera. Po zagotowaniu wody odczuwalny jest posmak plastiku, jakby rozpuszczonego. Nie ma mowy o wypiciu z niego herbaty czy też kawy. Przez pomyłkę napisałem o tym zamiast do Zalmera to do Zeptera. I w tym wszystkim najśmieszniejsza a wręcz niesamowita i niewiarygodna była odpowiedż Głównego Specjalisty z firmy ZEPTER (nazwałbym to samoistny strzał w kolano). O to odpowiedź:
Szanowny Panie, Dziękujemy za przesłaną korespondencję. Uprzejmie informujemy, że wyczuwanie plastiku po zagotowaniu wody w czajniku Zepter jest zjawiskiem naturalnym, nie wpływającym na wadliwość produktu. Jednocześnie informujemy, że zgłoszenie reklamacji produktu w ramach gwarancji jest możliwe tylko i wyłącznie po przedłożeniu dowodu zakupu oraz Karty Gwarancyjnej wyrobu. Z poważaniem ............(imię i nazwisko)............ Główny Specjalista ds. Obsługi Klienta ZEPTER INTERNATIONAL POLAND Sp. z.o.o ul. Domaniewska 37 02-672 Warszawa Phone +48 22 565 80 00 Fax +48 22 565 81 00 zepter@zepter.com.pl www.zepter.pl |
|
Data: 2010-11-17 02:29:38 | |
Autor: Jarek P. | |
ZEPTER - odpowiedź w sprawie wadliwego czajnika - WARTO PRZECZYTAĆ hehehe | |
On 17 Lis, 10:51, "gucio" <dgu...@op.pl> wrote:
tym zamiast do Zalmera to do Zeptera. I w tym wszystkim najśmieszniejsza a Oj po prostru dostałeś SOSa, czyli Standardową Odpowiedź Spławiającą, on aby miała dokładnie taki sam sens, a i formę pewnie zbliżoną u dowolnego dystrybutora czajników, jeśli nawet złożysz reklamację u Zelmera, nie spodziewaj się innej. J. |
|
Data: 2010-11-17 12:06:54 | |
Autor: gucio | |
ZEPTER - odpowiedź w sprawie wadliwego czajnika - WARTO PRZECZYTAĆ hehehe | |
Użytkownik "Jarek P." <jarekprzybyl@gmail.com> napisał w wiadomości news:0a56e224-5169-43b5-b0f9-5acb4262219bo34g2000vbi.googlegroups.com... Oj po prostru dostałeś SOSa, czyli Standardową Odpowiedź Spławiającą, on aby miała dokładnie taki sam sens, a i formę pewnie zbliżoną u dowolnego dystrybutora czajników, jeśli nawet złożysz reklamację u Zelmera, nie spodziewaj się innej. nie nie. Zelmer odpowiedział profesjonalnie: Dzień dobry Jeżeli jest to jeden z czajników: 17 Z 010, 17 Z 011, 17 Z 012, 17 Z 018 lub 17 Z 024 - czajnik przysłać do nas z listem wyjaśniającym reklamację, adresem, numerem telefonu, kopią zaświadczenia i oryginalną kartą gwarancyjną. Jeżeli jest to inny typ - proszę udać się do serwisu ( wykaz na stronie www.zelmer.pl ) - serwis ( jeżeli potwierdzi Pana spostrzeżenia) wystawi oświadczenie o nienaprawialności czajnika. Wtedy proszę przysłać czajnik do nas - z dokumentami jak wyżej. Z poważaniem |
|
Data: 2010-11-17 11:47:32 | |
Autor: Jackare | |
ZEPTER - odpowiedź w sprawie wadliwego czajnika - WARTO PRZECZYTAĆ hehehe | |
Użytkownik "gucio" <dgucio@op.pl> napisał w wiadomości news:4ce3a58b$0$20993$65785112news.neostrada.pl...
Dostałem w promocji (jako nagrodę) czajnik bezprzewodowy Zelmera. Po zagotowaniu wody odczuwalny jest posmak plastiku, jakby rozpuszczonego. Nie ma mowy o wypiciu z niego herbaty czy też kawy. To normalne w obecnie produkowanych czajnikach z ChRL. ale w każdej przyzwoitej instrukcji jest opisane jak przygotować czajnik do użyku i zakładam że to zrobiłeś: zagotować wodę i wylać zagotować wodę z łyżeczką sody oczyszczonej i wylać zagotować wodę z octem i wylać Dwukrotnie zagotować wodę i wylać Te operacje mają na celu eliminację plastikowych zapachów. Po nich zapach jest znaaaacznie słabszy i po kilku kolejnych gotowaniach ustępuje całkowicie. Jeżeli nie, można oczywiście operacje z sodą i octem powtórzyć - to działa. -- Jackare |
|
Data: 2010-11-17 12:08:27 | |
Autor: gucio | |
ZEPTER - odpowiedź w sprawie wadliwego czajnika - WARTO PRZECZYTAĆ hehehe | |
Użytkownik "Jackare" <jackare@interia.pl> napisał w wiadomości news:ic0bs4$1rq$1node1.news.atman.pl... To normalne w obecnie produkowanych czajnikach z ChRL. ale w każdej przyzwoitej instrukcji jest opisane jak przygotować czajnik do użyku i zakładam że to zrobiłeś: robiliśmy tak niejednokrotnie. Zapach nie ustaje :/ |
|
Data: 2010-11-17 16:59:36 | |
Autor: Marek Dyjor | |
ZEPTER - odpowiedź w sprawie wadliwego czajnika - WARTO PRZECZYTAĆ hehehe | |
gucio wrote:
Użytkownik "Jackare" <jackare@interia.pl> napisał w wiadomości to należy zakupić ług sodowy i wypłukać usta... po tej operacji po powrocie do domu ze szpitala nie będzie sie już odczuwało smaku plastiku (i żadnych innych smaków) |
|
Data: 2010-11-17 20:54:28 | |
Autor: Rentier | |
ZEPTER - odpowiedĹş w sprawie wadliwego czajnika - WARTO PRZECZYTAÄ hehehe | |
To normalne w obecnie produkowanych czajnikach z ChRL. ale w kaĹźdej przyzwoitej instrukcji jest No bez jaj!!! producent/ dystrybutor nie moĹźe tego zrobiÄ??? A kto z was pamiÄta warunki gwarancji na fiata 125p w pewnym okresie jego sprzedaĹźy? M.w. chodziĹo o to,Ĺźe jeĹźeli po zakupie nie dokona siÄ konserwacji nadwozia, czytaj- progĂłw jakimĹ tam bitexem, gwarancjÄ na korozje ch. strzela.I producent umywa rÄce. RĂłwnie dobrze powinni sprzedawaÄ granulat PP i ze 2 kg rudy Ĺźelaza,ĹźebyĹ sobie sam czajnik zrobiĹ.. |
|
Data: 2010-11-17 18:52:22 | |
Autor: Adam Płaszczyca | |
ZEPTER - odpowiedź w sprawie wadliwego czajnika - WARTO PRZECZYTAĆ hehehe | |
Dnia Wed, 17 Nov 2010 10:51:07 +0100, gucio napisał(a):
[ciach] "W odpowiedzi na skargę/protest obywatela informujemy, że personel został poinformowany i przeszkolony na okoliczność skargi/protestu[...]" -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna _______/ /_ GG: 3524356 ___________/ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/ |