[ntg] ZGAGA

Data: 2019-11-25 16:45:14
Autor: Waldemar
[ntg] ZGAGA
Am 25.11.2019 um 16:41 schrieb robot:
Wycofali renigast ze sprzedaży.
Jakie macie sposoby na zgagę?
Rennie

Waldek

Data: 2019-11-25 19:26:02
Autor: Kaczin
[ntg] ZGAGA
W dniu 25.11.2019 o 16:45, Waldemar pisze:
Am 25.11.2019 um 16:41 schrieb robot:
Wycofali renigast ze sprzedaży.
Jakie macie sposoby na zgagę?
Rennie

Waldek

Agastin, Bioprazol, Exter, Gasec, Goprazol, Helicid, Losec, Loseprazol, Notis, Omar, Omeprazol, Omeprazole Genoptim, Ortanol, Piastprazol, Polprazol, Prazigast, Prazol, Progastim, Tulzol, Ultop, Ulzol, Ventazol.

--
Kaczin

Data: 2019-11-26 10:07:41
Autor: Janusz
[ntg] ZGAGA
W dniu 2019-11-26 o 09:32, robot pisze:
[...]

Zacznij jeść migdały, serio, to pomaga.

--
Janusz

Data: 2019-11-26 12:24:21
Autor: jaNus
[ntg] ZGAGA
W dniu 26.11.2019 o 10:07, Janusz pisze:

Zacznij jeść migdały, serio, to pomaga.

Jako palacz^3 miałem kłopoty zbliżone, nieco innej natury:
upiorne zasychanie ust, śluzówka krzyczała o łyk wilgoci.

To żułem gumę, pomagało. Zalecam /sugarfree/ dowolnej marki

--
Rzeczy warte polecenia, bo polecać rzeczy DOBRE warto!
https://myphone-explorer.en.softonic.com/  Free!

Data: 2019-11-26 16:48:24
Autor: robot
[ntg] ZGAGA
W dniu 2019-11-26 o 12:24, jaNus pisze:
[...]

Powariowali z tym sugarfree.
A nie może być sugarfull?

Data: 2019-11-26 22:06:25
Autor: Queequeg
[ntg] ZGAGA
In pl.misc.elektronika robot <adresfalszywy@onet.pl> wrote:

Powariowali z tym sugarfree.
A nie może być sugarfull?

Wszystko jest już sugarfull. Nawet ketchup czy kiełbasa.

Data: 2019-11-27 00:48:18
Autor: andal
[ntg] ZGAGA
On Tue, 26 Nov 2019 22:06:25 +0000, Queequeg wrote:

In pl.misc.elektronika robot <adresfalszywy@onet.pl> wrote:

Powariowali z tym sugarfree.
A nie może być sugarfull?

Wszystko jest już sugarfull. Nawet ketchup czy kiełbasa.

albo cujier albo sol

chcesz 'organic', choduj sam, bedziesz zdrowszy i zaoszczedzisz $$

Data: 2019-11-26 16:47:29
Autor: robot
[ntg] ZGAGA
W dniu 2019-11-26 o 10:07, Janusz pisze:
[...]

Wierzę.
Tak samo w kiszone ogórki i kapustę.
Po prostu chcę poznać jak najwięcej możliwych alternatyw.

Data: 2019-11-26 10:04:00
Autor: Robert Wańkowski
[ntg] ZGAGA
[...]

Z każdego po jednej tabletce? :-)

Robert

Data: 2019-11-26 16:51:22
Autor: robot
[ntg] ZGAGA
[...]

A jak.
Potem można zwiększyć dawkę. :)

Data: 2019-11-25 20:22:46
Autor: abn140
[ntg] ZGAGA
Rennie

Waldek
matematyczne: niech no mamusia juz wy3,14erdala do siebie
chemiczne: wapno z lidla takie w tubie plastikowej.

Data: 2019-11-26 17:12:00
Autor: robot
[ntg] ZGAGA
W dniu 2019-11-25 o 16:45, Waldemar pisze:
Am 25.11.2019 um 16:41 schrieb robot:
Wycofali renigast ze sprzedaży.
Jakie macie sposoby na zgagę?
Rennie

Tak. Stosuję oczywiście ale rennie i manti to 7 min działa, nie więcej.
Za to działa od razu.
Manti smaczniejsze znacznie.

Data: 2019-11-27 01:24:49
Autor: sundayman
[ntg] ZGAGA

Tak. Stosuję oczywiście ale rennie i manti to 7 min działa, nie więcej.
Za to działa od razu.

Zostaw to i weź ten Dexilant. Właśnie Coca colę piję (ha tfu świństwo chemiczne :), zaraz sobie zjem czipsa i lata mi to i powiewa :)

Jak jeszcze było cieplej to zrobiłem sobie grilla - pierwszy raz od lat.
Kiełbaska (tfu zwłoki) + musztarda. Słone i ostre jak cholera. Obżarłem się jak idiota. Zero dolegliwości, poza oczywiście skutkami obżarstwa.

Jest jedna poważna wada tego leku - jak nie zapanujesz nad zachciankami, można przybrać na (roz)wadze.

Ale poza tym - od tych 2 miesięcy mam taką radochę, że nie masz pojęcia :)

Data: 2019-11-27 00:51:45
Autor: andal
[ntg] ZGAGA
On Wed, 27 Nov 2019 01:24:49 +0100, sundayman wrote:

[...]

:)

radoche mozna miec nawet bedac chorym na raka

polecam muszynianke zamiast coli

Data: 2019-11-27 12:01:48
Autor: sundayman
[ntg] ZGAGA

radoche mozna miec nawet bedac chorym na raka

tak, ale krótko :)

polecam muszynianke zamiast coli

  też lubię. To najlepsza woda.

Data: 2019-11-27 09:52:15
Autor: robot
[ntg] ZGAGA
W dniu 2019-11-27 o 01:24, sundayman pisze:

[...]

No to idealnie. Bo ja akurat na odwrót - za chudy jestem i chce zgrubieć.

Data: 2019-11-27 09:57:33
Autor: RoMan Mandziejewicz
[ntg] ZGAGA
Hello robot,

Wednesday, November 27, 2019, 9:52:15 AM, you wrote:

[...]

Jest jedna poważna wada tego leku - jak nie zapanujesz nad zachciankami, można przybrać na (roz)wadze.
No to idealnie. Bo ja akurat na odwrót - za chudy jestem i chce zgrubieć.

Ożeń się - szybko poleci.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2019-11-27 10:16:13
Autor: robot
[ntg] ZGAGA
[...]

To już testowałem. Były skutki uboczne ;)

Data: 2019-11-27 13:24:43
Autor: RoMan Mandziejewicz
[ntg] ZGAGA
Hello robot,

Wednesday, November 27, 2019, 10:16:13 AM, you wrote:

[...]

Za krótko - moja waga po 34 latach się podwoiła!

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2019-11-27 13:29:40
Autor: Robert Wańkowski
[ntg] ZGAGA
[...]

A to idzie liniowo?

Robert

Data: 2019-11-27 15:07:06
Autor: RoMan Mandziejewicz
[ntg] ZGAGA
Hello Robert,

Wednesday, November 27, 2019, 1:29:40 PM, you wrote:

[...]

Mam wrażenie, że wykładniczo.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2019-11-27 12:02:47
Autor: sundayman
[ntg] ZGAGA

Ożeń się - szybko poleci.

Czyli dobrze się domyślam, dlaczego ni cholery nie mogę schuść...

Data: 2019-11-27 12:17:26
Autor: Dariusz Dorochowicz
[ntg] ZGAGA
W dniu 27.11.2019 o 12:02, sundayman pisze:

Ożeń się - szybko poleci.

Czyli dobrze się domyślam, dlaczego ni cholery nie mogę schuść...

Dokładnie. Albo dostajesz dobrze jeść itd i jest fajnie albo nie i
musisz się odstresować - wiadomo jak.
Jak nie kombinować - zawsze d..a duża ;)
Poza tym jesteś manipulowany -  żeby nie wyszło że jesteś szczuplejszy.

Pozdrawiam

DD

Data: 2019-11-27 22:48:59
Autor: sundayman
[ntg] ZGAGA

Dokładnie. Albo dostajesz dobrze jeść itd i jest fajnie albo nie i
musisz się odstresować - wiadomo jak.

Cieszę się, że nie jestem w tym sam :)

Jak nie kombinować - zawsze d..a duża ;)
Poza tym jesteś manipulowany -  żeby nie wyszło że jesteś szczuplejszy.

To dlatego ona mnie klepie po bębnie i mówi "mój misiu ty !".

A w środku sobie myśli : "O! I to jest grubas wstrętny. To jest otyłość i nadwaga. Niepoczebnie się przejmuję i odchudzam nonstop. "

Ona co chwila ma jakąś dietę, którą sobie tam gdzieś zamawia i jej przynoszą. I ona mi połowę tych dań oddaje jak je coś nie odpowiada albo jest za dużo. Ja głupi to zżeram bo sobie myślę, że skoro to niby odchudzające jest, to przecież spoko. Potem oczywiście muszę się dopchać czymś innym, bo to są jakieś kiełki albo inne rośliny w ilości żenującej.

Data: 2019-11-27 23:31:45
Autor: Grzegorz Kurczyk
[ntg] ZGAGA
W dniu 27.11.2019 o 22:48, sundayman pisze:

[...]

Jak sobie policzysz BMI, to wyjdzie, że to nie jest nadwaga tylko niedowzrost ;-)

Grzegorz

Data: 2019-11-28 00:05:54
Autor: PiteR
[ntg] ZGAGA
na pl.misc.samochody.prawo Grzegorz Kurczyk pisze tak:

Jak sobie policzysz BMI, to wyjdzie, że to nie jest nadwaga tylko niedowzrost ;-)

miszcz :)

--
Piter

Sweet little girl I prefer
You behind the wheel
Me the passenger

Data: 2019-11-28 13:21:05
Autor: Dariusz Dorochowicz
[ntg] ZGAGA
W dniu 27.11.2019 o 23:31, Grzegorz Kurczyk pisze:
[...]

Dokładnie się z tym zgadzam.

Pozdrawiam

DD

Data: 2019-11-28 13:10:36
Autor: Queequeg
[ntg] ZGAGA
In pl.misc.elektronika sundayman <sundayman@poczta.onet.pl> wrote:

Ona co chwila ma jakąś dietę, którą sobie tam gdzieś zamawia i jej przynoszą. I ona mi połowę tych dań oddaje jak je coś nie odpowiada albo jest za dużo.

Też tak miałem. A potem odkryłem ntfy.pl (dieta z dostawą z wyborem posiłków). Teraz już nie oddaję :)

Tylko pomidorki koktajlowe oddaję, bo wrzucają ich tam tyle, że już patrzeć na nie nie mogę. Ile można.

Data: 2019-11-28 13:20:26
Autor: Dariusz Dorochowicz
[ntg] ZGAGA
W dniu 27.11.2019 o 22:48, sundayman pisze:

Dokładnie. Albo dostajesz dobrze jeść itd i jest fajnie albo nie i
musisz się odstresować - wiadomo jak.

Cieszę się, że nie jestem w tym sam :)

Można powiedzieć, że nawet bardzo nie jesteś sam.

[...]

No właśnie, to tak jak my patrzymy w telewizor i mówimy "jak to dobrze
że to nie nas spotkało".

[...]

O to właśnie chodzi. Tyle, że to niekoniecznie jest świadome działanie,
ale one tak mają. Ja musiałem długo walczyć, jest lepiej, ale na wagę
wolę wchodzić bez świadków, inaczej jest to traktowane prawie jak
prowokacja ;)

Pozdrawiam

DD

Data: 2019-11-27 20:17:13
Autor: andal
[ntg] ZGAGA
On Wed, 27 Nov 2019 09:57:33 +0100, RoMan Mandziejewicz wrote:

[...]

nie wiadomo, to zalezy od zgagi

Data: 2019-11-27 00:25:21
Autor: jerzu.xyz
[ntg] ZGAGA
On Mon, 25 Nov 2019 16:45:14 +0100, Waldemar
<waldemar@zedat.fu-berlin.de> wrote:

Rennie

Owocowy. Po mietowym mam jeszcze większą zgagę ;)

http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

[ntg] ZGAGA