ZGNIŁE POMARAŃCZE NA UKRAINIE

Data: 2010-01-27 21:02:11
Autor: boukun
ZGNIŁE POMARAŃCZE NA UKRAINIE
Nie mam zamiaru rozpływać się nad własną przenikliwością i przewidywaniem tego, co się stało na Ukrainie. Pisałem o tym od początku rozróby zwanej "pomarańczową rewolucją" w Kijowie, gdy doszło właściwie do wymuszenia na tamtejszym społeczeństwie, aby wybrało sobie na prezydenta Wiktora Juszczenkę, a z nim jego banderowską i skorumpowaną ekipę - z Julią Tymoszenko w pierwszym szeregu. Z Polski ruszali wtedy na kolorowy majdan politykierzy od Aleksandra Kwaśniewskiego po Lecha Kaczyńskiego, grajkowie kapel rockowych, wierszokleci i nawiedzeni głosiciele prometeizmu w typie rojeń Jerzego Giedroycia. Całą Polskę zalała fala propagandy, jakim to dobrodziejstwem dla Polski i Ukrainy, będzie prezydentura Juszczenki. Pobawiliście się na majdanie - dostaliście swojego Juszczenkę - w niedzielę 17 stycznia przyszła pora zapłaty, którą wystawili mu sami Ukraińcy. Była ona druzgocąca, bo pieszczoch Warszawy, którego wbrew wszelkiej logice i polskiemu interesowi narodowemu popierał L. Kaczyński i Prawo i Sprawiedliwość, inna prawica i lewica, dostał niecałe 6 procent głosów i odszedł ze sceny w totalnej niesławie.

Tygodnik "TYLKO POLSKA"
NUMER 5/2010 JUŻ W KIOSKACH
http://www.polskapartianarodowa.org/
http://www.polskapartianarodowa.org/images/stories/TP_5_10_big.jpg