ZGUBILISMY panski plaszcz, i co nam zrobicie?! (nikt nie beknie za klamstwa

Data: 2012-01-20 10:43:18
Autor: brat_olin
ZGUBILISMY panski plaszcz, i co nam zrobicie?! (nikt nie beknie za klamstwa
http://niezalezna.pl/22110-tusk-przestepca-bedzie-zawiadomienie

Tusk przestępcą? Będzie zawiadomienie

 Nikt nie poniesie odpowiedzialności za kłamstwa na temat przebiegu
smoleńskiej katastrofy. Rządowa komisja, która mogłaby od nowa
przeprowadzić badania nie powstanie  - zadecydował premier Donald Tusk
i tym samym jedynym oficjalnym,  rządowym raportem w sprawie
smoleńskiej katastrofy jest zawierający liczne błędy i kłamstwa raport
Jerzego Millera.

- Był czas na wycofanie się z tych tez. Obecnie działania Jerzego
Millera i Donalda Tuska są przestępstwem na szkodę ujawnienia prawdy o
katastrofie i dlatego skieruję do prokuratora generalnego
zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa przez premiera
Donalda Tuska - mówi Antoni Macierewicz.

Szczegóły wczorajszego spotkania premiera Donalda Tuska z byłym
przewodniczącym komisji Jerzym Millerem i szefami poszczególnych
zespołów komisji do samego końca były trzymane w tajemnicy. Po jego
zakończeniu ani Tusk, ani Miller nie wyszli do dziennikarzy. Spotkanie
recenzował rzecznik rządu Paweł Graś, który jednak nie potrafił
udzielić szczegółowych informacji odnośnie tematów poruszanych w
trakcie rozmowy. Pytany przez "Gazetę Polską Codziennie", czy
ktokolwiek poniesie odpowiedzialność za wprowadzanie w błąd opinii
publicznej co do przyczyn katastrofy, nie odpowiedział. Próbowaliśmy
się również dowiedzieć od rzecznika, czy  Jerzy Miller w jakikolwiek
sposób tłumaczył się z kolejnych sensacyjnych teorii wypuszczanych na
łamach "Gazety Wyborczej". W odpowiedzi Graś odesłał nas do Jerzego
Millera, by "zapytać go o to osobiście". Rzecznik rządu dopytywany o
szczegóły przyznał się, że on tylko ma na celu zrelacjonowanie
ustaleń. Jak stwierdził "dyskusja była długa, poruszano bardzo wiele
wątków, aspektów i możliwości". Niestety bez żadnych konkretów.

Przypomnijmy, że z opinii biegłych z krakowskiego Instytutu Ekspertyz
Sądowych wynika, że dowódcy sił powietrznych nie było w kokpicie
samolocie TU-154 M, a słowa, które mu przypisano wypowiada drugi
pilot, major Robert Grzywna. Wyniki badań burzą więc całkowicie
koncepcję komisji Millera według której gen. Błasik był kokpicie Tu
154 M w ostatnich minutach lotu. Ówczesny raport Millera powielał
również teorię rosyjską, jakoby brzoza zniszczyła skrzydło samolotu.
Opis dźwięków w dokumencie Instytutu Ekspertyz Sądowych z ostatnich
sekund przed katastrofą różni się znacząco od rosyjskich stenogramów,
na których opierała się komisja. Odgłosy przypisywane zderzeniu z
drzewami, w raporcie polskich biegłych określane są jako "dźwięk
przesuwanych przedmiotów".

Więcej na ten temat w jutrzejszym numerze "Gazety Polskiej Codziennie"

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2012-01-20 19:30:56
Autor: Obserwator
ZGUBILISMY panski plaszcz, i co nam zrobicie?! (nikt nie beknie za klamstwa
brat_olin <brat_olin@yahoo.com> napisał(a): niezalezna.pl/22110-tusk-przestepca-bedzie-zawiadomienie

[...]

...i to ma byc premier panstwa polskiego? To zwykla sprzedajna, tchorzliwa
marionetka...bez honoru i godnosci. Wstyd i hanba.

Data: 2012-01-21 05:36:10
Autor: stevep
Dnia 20-01-2012 o 20:30:56  Obserwator <fajny.d.arzbor@nospam.gazeta.pl>  napisał(a):

[...]

Ale z ciebie debil, to morze frustracji jakie tu wylewasz nic ci nie  pomoże, twoi ulubieńcy z takimi jak twoje kompleksami w dającej się  ogarnąć przyszłości nie mają z taką mentalnością żadnych szans.

--
stevep

Data: 2012-01-21 10:45:34
Autor: [HeÂŽSk]
ZGUBILISMY panski plaszcz, i co nam zrobicie?! (nikt nie beknie za klamstwa
On Sat, 21 Jan 2012 05:36:10 +0100, stevep
<stevep011@invalid.tkdami.net> wrote:

> [...]

Ale z ciebie debil, to morze frustracji jakie tu wylewasz nic ci nie  pomoże, twoi ulubieńcy z takimi jak twoje kompleksami w dającej się  ogarnąć przyszłości nie mają z taką mentalnością żadnych szans.

 jedynym prawdziwym Polakiem jest Jaroslaw-Polske-Zbaw.
 powinien byc czyms w rodzaju tego koreanca co to niedawno
 temu strzelil w kalendarz. smierc ukochanego przywodcy
 oplakiwal caly narod (w 1-wszych szeregach), plakaly
 ptaki,gady,bydlo domowe,niebo pokrylo sie sniegowymi lzami.
 takim jest nasz google -> prekursor przemian.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2012-01-20 20:07:21
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisał w wiadomości news:360a7430-982f-43e1-bbdb-4d568da07736v14g2000vbc.googlegroups.com...
[...]
====================================

To tylko świadczy o tym, że Instytut nie mógł ze 100% pewnością rozpoznać głosu gen. Błasika.

====================================

[...]

===================================

W rosyjskim stenogramie jest: 08:40:59        Odgłos zderzenia z drzewami.
W stenogramie Millera: 6:41:02   Odgłos przypominający stuknięcie, zmiana akustyki
W stenogramie ostatnim: 8:41:01,7    [odgłosy przemieszczających się przedmiotów - do końca nagrania]

Jakież to przedmioty przesuwały się w kokpicie na tyle głośno, że dżwięk ich przesuwania został zarejestrowany? Jakie to przedmioty przesuwały się w kokpicie? Szafa trzydrzwiowa? Kanapa? Zastawa stołowa?

Data: 2012-01-20 20:17:07
Autor: jadrys
W dniu 2012-01-20 19:43, brat_olin pisze:

  Nikt nie poniesie odpowiedzialności za kłamstwa na temat przebiegu
smoleńskiej katastrofy. Rządowa komisja, która mogłaby od nowa
przeprowadzić badania nie powstanie  - zadecydował premier Donald Tusk

I słusznie. Nie ma sensu dalej tego ciągnąć, Zwłaszcza że praca takiej komisji sporo kosztuje podatnika, a nie jest (po takim czasie) w stanie niczego wyjaśnić. Jednym słowem - dobre posunięcie panie Tusk.

Data: 2012-01-21 10:45:34
Autor: [HeÂŽSk]
On Fri, 20 Jan 2012 20:17:07 +0100, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> [...]

I słusznie. Nie ma sensu dalej tego ciągnąć, Zwłaszcza że praca takiej komisji sporo kosztuje podatnika, a nie jest (po takim czasie) w stanie niczego wyjaśnić. Jednym słowem - dobre posunięcie panie Tusk.

 kiedys paliwo smolenskie sie wypali i zapadnie cisza.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2012-01-21 13:35:53
Autor: pluton
ZGUBILISMY panski plaszcz, i co nam zrobicie?! (nikt nie beknie za klamstwa

 kiedys paliwo smolenskie sie wypali i zapadnie cisza.

Dopoki machanie trupkiem bedzie przynosic chocby kilka glosow
w wyborach, to cisza nie zapadnie.

Nullification

Data: 2012-01-20 20:25:32
Autor: u2
[...]

Dokladniej twierdzenia komisji Millera sa bezpodstawne.

Idac dalej zostaly spreparowane pod potrzeby wyborow.

Na pohybel zdrajcom !

Data: 2012-01-21 05:33:52
Autor: stevep
Dnia 20-01-2012 o 20:25:32 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

Są bezpodstawne i już, jakie to proste dla matoła. Na pohybel idiotom.

--
stevep

Data: 2012-01-21 10:45:34
Autor: [HeÂŽSk]
ZGUBILISMY panski plaszcz, i co nam zrobicie?! (nikt nie beknie za klamstwa
On Sat, 21 Jan 2012 05:33:52 +0100, stevep
> [...]

> Na pohybel zdrajcom !

Są bezpodstawne i już, jakie to proste dla matoła. Na pohybel idiotom.

 ciekaw jestem jakie ziola pali u2? robia mu z mozgu kisiel.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2012-01-21 10:45:33
Autor: [HeÂŽSk]
ZGUBILISMY panski plaszcz, i co nam zrobicie?! (nikt nie beknie za klamstwa
On Fri, 20 Jan 2012 10:43:18 -0800 (PST), brat_olin
<brat_olin@yahoo.com> wrote:

http://niezalezna.pl/22110-tusk-przestepca-bedzie-zawiadomienie

Tusk przestępcą? Będzie zawiadomienie

 kolejne szalone teorie majace na celu odsuniecie od kaczynskich
 odpowiedzialnosci za katastrofe. --

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

ZGUBILISMY panski plaszcz, i co nam zrobicie?! (nikt nie beknie za klamstwa