ZGUBILISMY panski plaszcz, i co nam zrobicie?! (nikt nie beknie za klamstwa

Data: 2012-01-20 20:25:32
Autor: u2
ZGUBILISMY panski plaszcz, i co nam zrobicie?! (nikt nie beknie za klamstwa
W dniu 2012-01-20 19:43, brat_olin pisze:
Przypomnijmy, że z opinii biegłych z krakowskiego Instytutu Ekspertyz
Sądowych wynika, że dowódcy sił powietrznych nie było w kokpicie
samolocie TU-154 M, a słowa, które mu przypisano wypowiada drugi
pilot, major Robert Grzywna.

Dokladniej twierdzenia komisji Millera sa bezpodstawne.

Idac dalej zostaly spreparowane pod potrzeby wyborow.

Na pohybel zdrajcom !

Data: 2012-01-21 05:33:52
Autor: stevep
Dnia 20-01-2012 o 20:25:32 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

Są bezpodstawne i już, jakie to proste dla matoła. Na pohybel idiotom.

--
stevep

Data: 2012-01-21 10:45:34
Autor: [HeÂŽSk]
ZGUBILISMY panski plaszcz, i co nam zrobicie?! (nikt nie beknie za klamstwa
On Sat, 21 Jan 2012 05:33:52 +0100, stevep
<stevep011@invalid.tkdami.net> wrote:

> Dokladniej twierdzenia komisji Millera sa bezpodstawne.
>
> Idac dalej zostaly spreparowane pod potrzeby wyborow.
>
> Na pohybel zdrajcom !

Są bezpodstawne i już, jakie to proste dla matoła. Na pohybel idiotom.

 ciekaw jestem jakie ziola pali u2? robia mu z mozgu kisiel.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

ZGUBILISMY panski plaszcz, i co nam zrobicie?! (nikt nie beknie za klamstwa