ZIEMIA niuech leży oddłogiem -mam dość powyżek cen żywności!!!

Data: 2012-05-29 09:54:09
Autor: jan
ZIEMIA niuech leży oddłogiem -mam dość powyżek cen żywności!!!
MAM dość polskie rolnictwo nie ze biorą z unii ,to jeszcze dopłaty z KRUS i
tak od 23 lat ,polski chłop udaje biednego -każdy chce mieć mercedesa klasy S
w zagrodzie -bo tego to zmierza -czas  zęby ZIEMIA NIECH LEŻY ODŁOGIEM
-WSZYSTKO IMPORTOWAĆ !!!!!!!!!!

Data: 2012-06-01 21:39:27
Autor: pluton
[...]

Lap za pluga.

Nullification

Data: 2012-06-02 10:54:23
Autor: swstr
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
> MAM dość polskie rolnictwo nie ze biorą z unii ,to jeszcze dopłaty z KRUS
> tak od 23 lat ,polski chłop udaje biednego -każdy chce mieć mercedesa
klasy S

Mnie bardziej ciekawi jakie padna argumenty w tym roku za podwyzszeniem cen
zywnosci:) Kreatywnosc posrednikow mnie zaskakuje co roku, licze ze i w tym
wymysla solidne argumenty:)

Data: 2012-06-02 13:12:25
Autor: u2
W dniu 2012-06-02 12:54,  swstr pisze:
polski chłop udaje biednego -każdy chce mieć mercedesa
klasy S

Chciec a miec to dwie rozne sprawy

Mnie bardziej ciekawi jakie padna argumenty w tym roku za podwyzszeniem cen
zywnosci:) Kreatywnosc posrednikow mnie zaskakuje co roku, licze ze i w tym
wymysla solidne argumenty:)

-- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/

Miastowi niech bula skoro sa tak glupi, ze wybieraja tuseka i pawlaka.

Data: 2012-06-02 13:31:02
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik " swstr" <swstr@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jqcrcv$lp2$1inews.gazeta.pl...
> [...]

zywnosci:) Kreatywnosc posrednikow mnie zaskakuje co roku, licze ze i w tym

Spadek cen lokomotyw?

ZIEMIA niuech leży oddłogiem -mam dość powyżek cen żywności!!!