ZIMA :-DDD

Data: 2009-10-01 04:08:03
Autor: blackone
ZIMA :-DDD
Witam z coraz bardziej zimowej Norwegii:-)
Wczoraj ku mojemu wielkiemu zaskoczeniu, gdy wyjrzalam za okno okolo
godz. 20 - ujrzalam....bialy krajobraz wokolo domu. Powialo z Polnocy
i nasypalo kilka cm sniegu. Wprawdzie biale sie rozpuscilo i rano juz
nie bylo sladu.,ale od 400metrow nad poziomem morza jest BIALO i
BIALEGO PRZYBYWA i bedzie przybywac w ten weekend:-))))))
pobliska miejscowka i pierwszy snieg w tym sezonie:
http://wiberg.skiinfo.com/~feed/voss/HovedtraseTopp.jpg
http://wiberg.skiinfo.com/~feed/voss/topp_kt.jpg

pozdrowcia od Gosi

Data: 2009-10-01 19:47:01
Autor: Bartosz Bogucki
ZIMA :-DDD
pozdrowcia od Gosi

szczesciara :o)

--
call me preses, just preses :o)
SC GD 164 W

Data: 2009-10-01 21:57:04
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
ZIMA :-DDD

[...]

Pisałem już, że cię nie lubię?
:>

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-10-02 06:39:03
Autor: gajowy
ZIMA :-DDD
blackone wrote:

Witam z coraz bardziej zimowej Norwegii:-)
(...)
pobliska miejscowka i pierwszy snieg w tym sezonie:
http://wiberg.skiinfo.com/~feed/voss/HovedtraseTopp.jpg
http://wiberg.skiinfo.com/~feed/voss/topp_kt.jpg

Łoo je... :/ fajnie macie.
A w Alpach ciepło i raczej ew. leje.

.... ale defetyzmu nie siejmy, nie! :)

   gajowy

....carve diem

Data: 2009-10-02 08:31:01
Autor: jarecki
ZIMA :-DDD
[...]

No pieknie, k.. pieknie, ale my tez mamy sie czym pochwalic. Wchodze sobie na
stronke PKL i coz widze snieg sobie lezy na Kasprowym
http://www.pkl.pl/?szablon,subdoc,pol,lato,1308,0,doc_1406_29,32,1308,29,kamera,ant.html
pewnie za chwole zniknie, ale i tak oko ucieszyl.

Data: 2009-10-02 00:32:35
Autor: blackone
ZIMA :-DDD
On 2 Okt, 08:31, "jarecki" <grupalublinWYTNI...@op.pl> wrote:

[...]

Hurra:-)))) Kolejna oznaka zimy w Europie:-)))))

pozdrawia
BARDZO STESKNIONA za zima
Gosia

ZIMA :-DDD