ZIMOWA WŁÓCZĘGA- Jak się przygotow ać

Data: 2016-01-19 11:43:54
Autor: bbjk
ZIMOWA WŁÓCZĘGA- Jak się przygotow ać
W dniu 16-01-19 o 10:51, Korek pisze:

mam ambitny plan wybrać się w Pieniny pod koniec stycznia.

  ;)

  Mogą ci się przydać raczki, jest mało śniegu.
W których schroniskach spanie?
--
B.

Data: 2016-01-20 00:20:25
Autor: Korek
W dniu wtorek, 19 stycznia 2016 11:43:54 UTC+1 użytkownik bbjk napisał:
> [...]

> mam ambitny plan wybrać się w Pieniny pod koniec stycznia.

  ;)

  Mogą ci się przydać raczki, jest mało śniegu.

Teoretycznie wyjście z okolic Nowego Sącza zielonym szlakiem do Schroniska Kordowiec. Następnie w kierunku Szczawnicy.

Jeżeli chodzi o śnieg, wyprawa zacznie się 28 stycznia. Gdzie nie szukałem zapowiadają ocieplenie w tych terminach (temperatura bliżej 0c) czyli śniegu pewnie jeszcze dowali.

Data: 2016-01-20 11:00:16
Autor: bbjk
W dniu 16-01-20 o 09:20, Korek pisze:

Teoretycznie wyjście z okolic Nowego Sącza zielonym szlakiem do Schroniska Kordowiec.
Następnie w kierunku Szczawnicy.

O ile zauważyłam, Kordowiec jest sezonowy. Czyli zaczynasz od Beskidu Sądeckiego, w Paśmie Radziejowej jest teraz naprawdę niewiele śniegu, może jeszcze dopada, ale rakiety całkiem zbędne. To są miłe i łatwe trasy, sporo ludzi, nie przejmuj się zbytnio. Po drodze masz Niemcową, zobaczysz  ruinkę "szkoły nad obłokami" http://lubimyczytac.pl/ksiazka/106933/szkola-nad-oblokami , potem masz ładny spacer do Jaworek z widokiem Tatr, Pienin, Babiej. Zobaczysz też prawdopodobnie ślady wilków na śniegu, samych zwierzaków nie udało mi się spotkać, choć często tamtędy chodzę :)
--
B.

ZIMOWA WŁÓCZĘGA- Jak się przygotow ać