ZIMOWA WŁÓCZĘGA- Jak się przygotow ać

Data: 2016-01-24 12:44:17
Autor: Titus Atomicus
ZIMOWA WŁÓCZĘGA- Jak się przygotow ać
In article <6da62943-c712-4131-8b5a-0acae9633fda@googlegroups.com>,
 Korek <lkornatowski@gmail.com> wrote:

[...]
Moze kup se ksiazke... Allen O'Bannon/Mike Clelland: 'Sztuka zimowej wedrowki'. Dostepna w Sklepie Pdroznika.
--
TA

Data: 2016-01-26 02:29:59
Autor: Korek
[...]

Fragment opisu: "Duża porcja praktycznej wiedzy dla wszystkich zimowych turystów ... przygotowanie papieru toaletowego ze śniegu"
?!

Ja rozumiem że mam nie jeść żółtego śniegu, ale papier toaletowy ze śniegu to dla mnie nowość :)

Data: 2016-01-26 12:03:50
Autor: Henek Dąbrowski
W dniu 26.01.2016 o 11:29, Korek pisze:

Ja rozumiem że mam nie jeść żółtego śniegu, ale papier toaletowy ze śniegu to dla mnie nowość :)

Brązowego również ... :-(

Pzdr Henek

Data: 2016-01-27 00:57:18
Autor: Kuba D
ZIMOWA WŁÓCZĘGA- Jak się przygotować

Brązowego również ... :-(

OT: Parę dni temu - przed ociepleniem - sprokurowaliśmy z synem bałwana za blokiem. Śnieg lepił się fenomenalnie, ale okazał się mieć brązową podszewkę (częściowo z wiadomego powodu, częściowo ze względu na jesienne liście). Dlaczego o tym piszę? Bo nasz bałwan stał dobrą dobę dłużej niż konkurencyjne białe bałwany z grodzonego bloku obok, gdzie liści i psów niet.

Pozdrawiam,
Kuba

Data: 2016-01-29 23:48:14
Autor: Titus Atomicus
ZIMOWA WŁÓCZĘGA- Jak się przygotow ać
In article <a600a1ca-20e1-49b7-b5be-1650a7a5254b@googlegroups.com>,

> [...]

?!

Ja rozumiem że mam nie jeść żółtego śniegu, ale papier toaletowy ze śniegu to dla mnie nowość :)

A widzisz. Wielu jeszcze rzeczy nie wiesz...
--
TA

ZIMOWA WŁÓCZĘGA- Jak się przygotow ać