ZIOBRO !

Data: 2010-10-26 13:28:05
Autor: cyc
ZIOBRO !
Niejaki Ziobro obawiajac sie odpowiedzialnosci za smierc p. Blidy wykorzystuje wszystkie dostepne srodki aby sprawe od siebie odsunac . Posunal sie nawet do takiej manipulacji jak zastarszanie przewodniczacego komisji sledczej cop w gruncie rzeczy jest niedopuszcalne i zagrozone kara wiezienia .
Ziobro dzien przed najwazniejszym przesluchaniem go przed komisja , donosi na kaliszza do prokuratury a w tarkcie samego przesluchania kopjeny raz starszy doniesieniem .
Ziobro , jeden z wiekszych poslskich a tak naprawde najwoekszy wsrod politykow pieniacz sadzi , ze sady w Polswce sa wylacznie dla niego i z kazda bzdura leci z pozwem .
Ludzie czekaja na wyroki po 5 a nawet dziwesiat lat , panstwo placi nawet bandytpom odszkodowania za przewleklosc postepowan a Ziobro prawem kaduka co drugi dzien niemal otwiera nowa sprawe jesli nie karna z osobistego doniesienia , to cywilna o odszkodowanie .
Panie Ziobro system sprawiedliwosci nie powstal po to abys sie pan mogl nim bawic .
Ponosisz pan pelna , " conajmniej morlana odpowiedzialnosc " za smierc p. Blidy .
Przyjmij pan to z pokora i z nadzieja , ze sumienie , jesli pan je masz , pozwoli panu zyc w miare spokojnie .
Sadze , ze w kazdym innym panstwie odpowiedzialnosc za taka smierc nie skonczylaby sie wylacznie na tej moralnej .

cyc

Data: 2010-10-26 15:32:25
Autor: Jarek nie obroni³ k¿y¿a
ZIOBRO !
U¿ytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ia6e07$l81$1news.onet.pl...
[...]

Zastanawiaj±ce, ¿e jeszcze nie og³osi³, i¿ zamierza wzi±c ¶lub! Zawsze przed wyborami, by³y ministru Zbigniewu Ziobru od meblów deklaruje i wszem wobec i ka¿demu z osobna, i¿ znudzi³ mu siê kawalerski stan. Brak narzeczonej, czy nie ta orientacja....

Przemys³aw Warzywny

--

"Chcê wprowadziæ nowy ¶wiecki obyczaj, ¿e politycy odpowiadaj± przed lud¼mi,
 a nie przed hierarchi± ko¶cieln± -mówi³ premier Donald Tusk w Radiu TOK FM,

Data: 2010-10-26 15:38:53
Autor: Bogdan Idzikowski
ZIOBRO !

U¿ytkownik "Jarek nie obroni³ k¿y¿a" <Broñmy RP przed pisem@..pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ia6l9c$gf4$1inews.gazeta.pl...
[...]

To¿ przecie¿ jego wybory dopiero za 4 lata. Wtedy o¶wiadczy, ¿e bierze ¶lub z Koteck± czy cu¶.

--
J. Kaczyñski - "musimy uzyskaæ w³a¶ciw± odpowied¼"
"Jak nie wyl±dujê(my), to mnie zabije(j±)"

Data: 2010-10-27 09:13:29
Autor: matusm
ZIOBRO !

[...]

Szanownemu sie zwarzy³o pojêcie przynale¿no¶ci .nowonawrócenie ze slubem to domena PO

a i tak ciagle,,,,,,,,,,,,,,,
--
"S³u¿ba Bezpieczeñstwa mo¿e i powinna kreowaæ ró¿ne stowarzyszenia,
kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie g³êboko infiltrowaæ

Data: 2010-10-26 18:59:32
Autor: jadrys
ZIOBRO !
W dniu 2010-10-26 13:28, cyc pisze:
Niejaki Ziobro obawiajac sie odpowiedzialnosci za smierc p. Blidy

cyc

A¿ siê niedobrze robi czytaj±c te Twoje próby zrobienia z Barbary B. mêczennicy..

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-10-26 10:17:24
Autor: Antenka
ZIOBRO !
On 26 Pa¼, 18:59, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

A¿ siê niedobrze robi czytaj±c te Twoje próby zrobienia z Barbary B.
 mêczennicy..<

Cycu cycu tylko bez picu!
Z Bachy taka mêczenica
Jak z carycy Kachy bogobojna dziewica!

;-D

Antenka

Data: 2010-10-26 19:33:36
Autor: cyc
ZIOBRO !

U¿ytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:f90da0e8-d59c-48b3-b089-78d8093bbdb526g2000yqv.googlegroups.com...
[...]

Abstrachujac od podlej , iscie pisorydzykowej insynuacji kwestionujacej uczciwosc p. Blidy , ktorej nikt nigdy w tym Ziobro i jego psy nie udowodnili winy a nawet nie zblizyli sie do tego , to uwazasz , rydzykowa koltunko , ze nawet gdyby wia byla po stropnie p. Blidy , co jest obsurdem , to Ziobro i jego siepacze mieli prawo jaj zamordowac , nawet jesli uczynili to [posrednio ?
Reprezentuje iscie rydzykowa moralnosc , mralnosc hieny , wscieklego psa i oblakanca.

cyc

Data: 2010-10-26 11:24:02
Autor: Antenka
ZIOBRO !
On 26 Pa¼, 19:33, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
U¿ytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶cinews:f90da0e8-d59c-48b3-b089-78d8093bbdb526g2000yqv.googlegroups.com...
> [...]

to [posrednio ?
Reprezentuje iscie rydzykowa moralnosc , mralnosc hieny , wscieklego psa i

Cicho cycu¶ cicho...hihii
A tabletki za¿y³e¶?

Antenka

P.s. Powtarzam jeszcze raz : nie rób z niej mêczennicy. Strzelaj±c
sobie w ³eb udowodni³a, ¿e by³a winna. Cz³owiek niewinny nie mia³by
powodu odebraæ sobie ¿ycia.

Data: 2010-10-26 20:10:24
Autor: jadrys
ZIOBRO !
W dniu 2010-10-26 19:33, cyc pisze:

[...]

Nienawi¶æ do PiS-u nie pozwala Ci patrzeæ obiektywnie na t± sprawê, cycu.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-10-26 19:04:03
Autor: he®sk
ZIOBRO !
On Tue, 26 Oct 2010 18:59:32 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

> [...]
> cyc
A¿ siê niedobrze robi czytaj±c te Twoje próby zrobienia z Barbary B. mêczennicy..

 robert przez sentyment lokalny broni sprawy blidy.  faktem jest, ze sama nie zeszla z tego swiata.
 ktos jek pomogl. wie to dobrze prezes i ziobro.

 --

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

Data: 2010-10-26 20:10:57
Autor: jadrys
ZIOBRO !
W dniu 2010-10-26 19:04, he®sk pisze:
On Tue, 26 Oct 2010 18:59:32 +0200, jadrys<andrzej203@op.pl>  wrote:

W dniu 2010-10-26 13:28, cyc pisze:
Niejaki Ziobro obawiajac sie odpowiedzialnosci za smierc p. Blidy
cyc
Aż się niedobrze robi czytając te Twoje próby zrobienia z Barbary B.
męczennicy..
  robert przez sentyment lokalny broni sprawy blidy.
  faktem jest, ze sama nie zeszla z tego swiata.
  ktos jek pomogl. wie to dobrze prezes i ziobro.

Faktem jest tylko to że "B" wyciągnęła broń na policję.

Data: 2010-10-27 14:29:14
Autor: boukun
ZIOBRO !

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ia75k2$rlc$2news.onet.pl...
[...]

A potem wytarli skrupulatnie odciski palców...
Też bym to zrobił, gdybym miał i mnie tak naszli bandyci PiSowscy...

boukun

Data: 2010-10-27 17:30:21
Autor: jadrys
ZIOBRO !
W dniu 2010-10-27 14:29, boukun pisze:

Faktem jest tylko to że "B" wyciągnęła broń na policję.

A potem wytarli skrupulatnie odciski palców...
Też bym to zrobił, gdybym miał i mnie tak naszli bandyci PiSowscy...

boukun

Z czego wytarli odciski palców?

Data: 2010-10-27 17:40:03
Autor: boukun
ZIOBRO !

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ia9gko$615$2news.onet.pl...
[...]

Z pistoletu, nie słyszałeś? I nie przebadano żadnego agenta na obecność prochu na rękach...

boukun

Data: 2010-10-27 17:50:12
Autor: jadrys
ZIOBRO !
W dniu 2010-10-27 17:40, boukun pisze:

[...]

Ale u p. "B" stwierdzono Å›lady prochu na rÄ™ce?  To że nie badano agentów pod tym kÄ…tem, to normalna sprawa. Przecież tylko w chorym umyÅ›le mógÅ‚by powstać pomysÅ‚ że akcja policji miaÅ‚a na celu wtargniÄ™cie do domu i  morderstwo.

Data: 2010-10-27 17:56:04
Autor: boukun
ZIOBRO !

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ia9hs7$al2$1news.onet.pl...
[...]

Wcale nie normalna, jak to, że z broni wytarto odciski palców...

Oni wtargnęli, żeby zrobić kolejną pokazówkę pod marną publiczkę, ale im nie wyszło..., jak zwykle...

boukun

Data: 2010-10-27 21:08:39
Autor: jadrys
ZIOBRO !
W dniu 2010-10-27 17:56, boukun pisze:

[...]

Z pewnością nie było to zatarcie celowe.

Oni przyjechali zabrać tą panią na przesłuchanie w komisariacie.

Data: 2010-10-28 07:52:50
Autor: Bogdan Idzikowski
ZIOBRO !

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ia9tge$j60$3news.onet.pl...
[...]

Jakże się mylisz. Oni przyjechali by sfilmować wyprowadzanie skutej "zbrodniarki z SLD".

"Jak nie wylÄ…dujÄ™(my), to mnie zabije(jÄ…)"

Data: 2010-10-29 13:33:14
Autor: jadrys
ZIOBRO !

Oni przyjechali zabrać tą panią na przesłuchanie w komisariacie.

Jakże się mylisz. Oni przyjechali by sfilmować wyprowadzanie skutej "zbrodniarki z SLD".

Nie sądzę żebym się mylił. - Nie było przy próbie zatrzymania pani "B" żadnych dziennikarzy..

Data: 2010-10-29 13:40:19
Autor: Bogdan Idzikowski
ZIOBRO !

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:iaebe7$74p$1news.onet.pl...

[...]

Nie rżnij głupa...

"Jak nie wylÄ…dujÄ™(my), to mnie zabije(jÄ…)"

Data: 2010-10-29 16:41:07
Autor: cirrus
ZIOBRO !
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4ccab295$0$22804$65785112news.neostrada.pl...
[...]

On nie rżnie, on jest w tym autentyczny.

--
stevep

Data: 2010-10-29 21:09:57
Autor: jadrys
ZIOBRO !

[...]

Ani mi w głowie. Mi po prostu nagłośnienie sprawy kojarzy się z tłumem dziennikarzy i aresztowanym/ą skutym kajdankami przepychającym/ą przez ów tłum.

Data: 2010-10-28 15:36:46
Autor: cirrus
ZIOBRO !
[...]

A nie mogli jej przysłać wezwania?

--
stevep

Data: 2010-10-29 13:33:00
Autor: jadrys
ZIOBRO !
W dniu 2010-10-28 15:36, cirrus pisze:
[...]

No nie żartuj Stefan - w wykrywaniu przekrętów tego kalibru można tylko osiągnąć coś o ile się delikwenta zaskoczy.

Data: 2010-10-29 16:39:45
Autor: cirrus
ZIOBRO !
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:iaebed$74p$4news.onet.pl...
[...]

I bez TV i kajdanek siÄ™ nie da?

--
stevep

Data: 2010-10-29 21:09:41
Autor: jadrys
ZIOBRO !
W dniu 2010-10-29 16:39, cirrus pisze:

[...]

Jeżli naprawdę chce sie walczyć z przestępczością, to nie.. To jest dodatkowy element zastraszania potencjalnych przestepcow.

Data: 2010-10-27 18:08:12
Autor: Bogdan Idzikowski
ZIOBRO !

[...]

A czym wytłumaczysz brak odcisków palców na broni? Zastrzeliła się i wytarła?

"Jak nie wylÄ…dujÄ™(my), to mnie zabije(jÄ…)"

Data: 2010-10-27 21:08:58
Autor: jadrys
ZIOBRO !

[...]

Odcisk palców to nie jest jakaś trwała rzecz, - nieprawidłowo zabezpieczone mogły ulec zatarciu.

Data: 2010-10-27 18:15:10
Autor: cyc
ZIOBRO !

U¿ytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ia9hs7$al2$1news.onet.pl...
W dniu 2010-10-27 17:40, boukun pisze:

U¿ytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ia9gko$615$2news.onet.pl...
W dniu 2010-10-27 14:29, boukun pisze:

Faktem jest tylko to ¿e "B" wyci±gnê³a broñ na policjê.

A potem wytarli skrupulatnie odciski palców...
Te¿ bym to zrobi³, gdybym mia³ i mnie tak naszli bandyci PiSowscy...

boukun

Z czego wytarli odciski palców?

Z pistoletu, nie s³ysza³e¶? I nie przebadano ¿adnego agenta na obecno¶æ prochu na rêkach...

boukun

Ale u p. "B" stwierdzono ¶lady prochu na rêce?  To ¿e nie badano agentów pod tym k±tem, to normalna sprawa. Przecie¿ tylko w chorym umy¶le móg³by powstaæ pomys³ ¿e akcja policji mia³a na celu wtargniêcie do domu i morderstwo.

Na 99% smierc p. Blidy byla wynikiem szamotaniny z wyslannikiem Ziobry . Byla przypadkowa , to pewne ale tragiczne skutki szamotaniny to pochodna prze4prowadzonej przez ZZiobre i Kaczyunskiego nagonki i checi zaprezentwania "publicznosci " spektakularnego zatrzymania bylej minister .
Wina Ziobry i Kaczynskiego , " przynajmniej w wymiarze moralnym " jest poza dyskusja , to oczywiste i tylko dziwic sie nalezy , ze zaden z nich nie poniosl za ta zbrodnie dotad zadnych konsekwencji prawnych .

cyc

Data: 2010-10-27 21:07:27
Autor: jadrys
ZIOBRO !
W dniu 2010-10-27 18:15, cyc pisze:

[...]

W ¶wietle tego co podawano do publicznej wiadomo¶ci w tej sprawie, ja nie widzê winy ani Kaczyñskiego, ani Ziobry. Winien jest przede wszystkim ten co wyda³ pani "B" pozwolenie na broñ.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-10-27 14:35:42
Autor: cirrus
ZIOBRO !
[...]

A którego policjanta zastrzelila?

--
stevep

Data: 2010-10-27 17:29:54
Autor: jadrys
ZIOBRO !
W dniu 2010-10-27 14:35, cirrus pisze:
Faktem jest tylko to że "B" wyciągnęła broń na policję.

A którego policjanta zastrzelila?

Zapytaj siebie raczej po co wyciągnęła tą broń..

Data: 2010-10-27 18:06:33
Autor: Bogdan Idzikowski
ZIOBRO !

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ia9gkl$615$1news.onet.pl...
W dniu 2010-10-27 14:35, cirrus pisze:
Faktem jest tylko to że "B" wyciągnęła broń na policję.

A którego policjanta zastrzelila?

Zapytaj siebie raczej po co wyciągnęła tą broń..

A wyciągnęła? Bo nie było odcisków palców.

"Jak nie wylÄ…dujÄ™(my), to mnie zabije(jÄ…)"

Data: 2010-10-27 21:10:52
Autor: jadrys
ZIOBRO !

[...]

Nie wiem, a ty co sugerujesz? -  Policja przyszÅ‚a w biaÅ‚y dzieÅ„ zamordować niewinnÄ… kobietÄ™ w jej domu?

Data: 2010-10-28 07:54:41
Autor: Bogdan Idzikowski
ZIOBRO !

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ia9tg9$j60$1news.onet.pl...

[...]

Tego nie sugeruję. Ale mógł być wypadek z bronią. Reszta - unikanie odpowiedzialności.

"Jak nie wylÄ…dujÄ™(my), to mnie zabije(jÄ…)"

Data: 2010-10-29 13:32:47
Autor: jadrys
ZIOBRO !

[...]

Też tak myślę.. Jednak odpowiedzialność w całości spada na panią "B".

Data: 2010-10-28 15:35:23
Autor: cirrus
ZIOBRO !
[...]

Skoro popełniła samobójstwo to pewnie po to, ale po co zadajesz takie idiotyczne pytania to prawdziwa zagadka.

--
stevep

Data: 2010-10-29 13:32:35
Autor: jadrys
ZIOBRO !
W dniu 2010-10-28 15:35, cirrus pisze:
[...]

To nie było zapytanie z mojej strony, tylko sugestia.

ZIOBRO !