ZJAZD !!!

Data: 2009-11-14 01:02:55
Autor: MH
ZJAZD !!!
...  niee , nie chodzi mi o zjazd KC PZPR , KC KPZR czy takich tam ...
A gdybyśmy tak zorganizowali jeszcze przed Świętami taki nazwijmy to "zlot"
psp , poznali się osobiście , pogadali , wymienili poglądy.. Do tego jakieś
piwko , goloneczka , śledzik itp.. W końcu wszyscy jesteśmy zatroskani o Ojczyznę ,
mamy różne poglądy na wiele spraw , co chyba normalne..  W zdecydowanej
większości są tu ludziska na poziomie i taki zlot nie byłby kibolską ustawką.
Fakt , czasami forma "dyskusji" zdaje się przeczyć powyższemu , ale przyjmijmy ,
że taka jest kolorystyka psp.  Co Wy na to ?? Aha !! Jak ktoś mi tu wywali , że to SB-cka prowokacja , to od razu odpowiadam w
typowej formie przyjętej w wirtualnym świecie psp : D_U_P_N_I_J___S_I_E__W__LEB !

MH

Data: 2009-11-13 16:08:16
Autor: Marek
ZJAZD !!!
On 14 Lis, 01:02, "MH" <logizn...@op.pl> wrote:
[...]

Zgadam sie...juz dawno (kilka lat...) obiecalem jednemu, ze, jak tylko
go spotkam, to mu bejsbolem giry polame...
Jakbym ci zacytowal , czym on mnie do tego zainspirowal, tobys mi na
pewno przytaknal...

Wieccc......organizuuuuuujjjj.....   bedzie ciekawie.

Data: 2009-11-14 01:23:24
Autor: MH
ZJAZD !!!
> [...]

go spotkam, to mu bejsbolem giry polame...
Jakbym ci zacytowal , czym on mnie do tego zainspirowal, tobys mi na

Cosik mi się przypomina ... Eee tam , było , minęło ... Jak to na psp.

Wieccc......organizuuuuuujjjj.....   bedzie ciekawie.

Jak na razie nie organizuję tylko proponuję , czekam na opinie , a dalej ... ,
zobaczymy . A skoro jestem pomysłodawcą , będzie poparcie pomysłu , to OK..
Mogę być organizatorem... Jak wszystko pójdzie dobrze , będę oczekiwał poparcia
w wyborach prezydenckich z ramienia Naszej (psp) Partii !!!

MH

Data: 2009-11-13 22:14:19
Autor: Tzva Adonai
ZJAZD !!!
On 14 Lis, 01:02, "MH" <logizn...@op.pl> wrote:

że taka jest kolorystyka psp.  Co Wy na to ??

Powiedz od razu, że chodzi ci o seks grupowy z Antenką...

Data: 2009-11-14 16:46:17
Autor: Polok_prawdziwy
ZJAZD !!!
Tzva Adonai wrote:

On 14 Lis, 01:02, "MH" <logizn...@op.pl> wrote:

że taka jest kolorystyka psp.  Co Wy na to ??

Powiedz od razu, że chodzi ci o seks grupowy z Antenką...

Eeeetam..., łodrazu sekgrupowy...!!!

- powywijo nom troseckem wielgimi cycorami i zadowolone być musymy...

Łocywistałocywistość, pseciwko grupowym zabawom wdohtora nimom nic, ino ze
winksość tukej to jakiesik pedorasty i pedafile som i AMTENEK zabardzo
nielubiom...

Łosobiście nimom nic pseciwko AMTENKI molestowaniu, ino cy ździerzy to
ztyloma...?

Data: 2009-11-14 00:10:51
Autor: ali
ZJAZD !!!
MH <logiznam2@op.pl> napisał(a):
[...]
dobre
 ale mało realne jak znam życie
na zapowiedziach się  kończy

Data: 2009-11-14 01:22:44
Autor: Polok_prawdziwy
ZJAZD !!!
ali  wrote:

MH <logiznam2@op.pl> napisał(a):

[...]

Awdodatku seśćdziesiont, abo nawet i siedimdziesiont procentuw fratruw by
psysło...

Data: 2009-11-14 01:14:39
Autor: Polok_prawdziwy
ZJAZD !!!
MH wrote:

[...]

Niezło myśl...,

- ino niewim, cy ciupaskem łodświntnom, cy robocom sykować...?

PS - a jakiesik striptełase tesbymy złorganizowały...?

- bo jeśli planujes cosik takiego, to niebedem AMTENKI u Poznania do
powywijanio cycorami nagabywoł, ino łostawilibymy to nato spotkanie...

Co niespodzianka, to niespodzianka...

Data: 2009-11-14 01:31:00
Autor: MH
ZJAZD !!!
MH wrote:

> [...]

- bo jeśli planujes cosik takiego, to niebedem AMTENKI u Poznania do
powywijanio cycorami nagabywoł, ino łostawilibymy to nato spotkanie...

Nie molestuj Amtenki teroski !!!  Kiej na zlocie siem pojawi w ślicnych ,
ciniutkich barchanach (sztryngi cy jakosik siem to teroski zowie) , to syćko
bydzie piknie.. Ciupaskem , wydawo misiem łodświntnom mozes ku sobie wzionć.
Kurturalnych babów i chopów siem ino spodziwoć mozno !!

MH

Data: 2009-11-14 01:44:17
Autor: HaMMeR
ZJAZD !!!
MH wrote:
[...]

________________________

Lakniesz widoku krwi..?;)

Data: 2009-11-14 02:21:47
Autor: MH
ZJAZD !!!
MH wrote:
> [...]
>
> Aha !! Jak ktoś mi tu wywali , że to SB-cka prowokacja , to od razu odpowiadam w
> typowej formie przyjętej w wirtualnym świecie psp :

________________________

Lakniesz widoku krwi..?;)

Idę o ZAKŁAD !!! , gdyby udało się to zrealizować , byłaby :
1) jajcata pyskówa ,
2) fajna atmosferka ,
3) z fanatykami (a są tu tacy) , też można pogadać. Też się da nawrócić.
   Siłą argumentów oczywistaoczywistość !!

MH

Data: 2009-11-14 04:12:16
Autor: awe
ZJAZD !!!

Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał w wiadomości news:hdkuh6$1vrn$1newsread2.aster.pl...
MH wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -
stracil zeby nie ma co wybijac, kaleke chcesz bic?
awe

Data: 2009-11-14 05:16:56
Autor: MH
ZJAZD !!!

-- -- -- -- -- -
stracil zeby nie ma co wybijac, kaleke chcesz bic?

Potomku sybiraków , rusko-bezakcentowo gwarzący osobniku , bezrobotny geniuszu ekonomii , geniuszu matematyki stosowanej , mężu największej i
najpiękniejszej projektantki mody , prawa ręko Braci Bliźnieków , fanie krzyży ,
obrońco wszelkich zdań , które zawierają w sobie 2 słowa : Prawo i Sprawiedliwość.
Piękne to słowa ...  I jak to powiadał Prof. Jan Tadeusz Stanisławski

To dla ciebie :

http://www.youtube.com/watch?v=V-eNZiE_6xE

A tak na marginesie Panie Ferdku (bezrobotny) , kto Panu ostatnio wogóle
odpowiadał na posty publikowane na psp. Kurede , Panie Paździoch , coś niewiele ...

MH

P.S. Ty mnie sybiraku żałować nie musisz. Papu masz i tak za moje !!

Data: 2009-11-15 23:42:57
Autor: awe
ZJAZD !!!
Najbardziej mnie bawi "za twoje" jakie twoje menelu? Na bezrobociu w porownaniu do Ciebie to ja zyje jak Pan, zreszta podjerzewam ze zawsze tak bylo. Zajmij sie swoimi zebami dziadygo i przestan zrec viagre impotencie intelektualny i jako taki, a co do pisania na psp - to prawde powiedziawszy mam to w dupie i nawet nie chce mi sie tu cokolwiek pisac bo nie widze sensu. Przyczyniles sie bardzo powaznie do obnizenia potencjalu inteketualnego tej grupy. Niedlugo wiecej beda mieli do powiedzenia na pudelku. Same lewactwo i pedalstwo.
awe

Data: 2009-11-14 02:19:56
Autor: Lorn
ZJAZD !!!
MH pisze:
[...]

Jestem za, a nawet przeciw. ;-> Czyli ZA.

Aha !! Jak ktoś mi tu wywali , że to SB-cka prowokacja , to od razu odpowiadam w
typowej formie przyjętej w wirtualnym świecie psp : D_U_P_N_I_J___S_I_E__W__LEB !

Matusm`owa sygnaturka. :>

Data: 2009-11-14 02:24:58
Autor: MH
ZJAZD !!!
MH pisze:
> [...]

> Aha !! Jak ktoś mi tu wywali , że to SB-cka prowokacja , to od razu odpowiadam w
> typowej formie przyjętej w wirtualnym świecie psp :

Hehehe ... , tak  , to by trochę mogło pasić :)  Ale ... , trochę
nadinterpretujesz ..

MH

Data: 2009-11-14 08:09:38
Autor: Jadrys
ZJAZD !!!
MH pisze:
[...]

A może tak na dobry początek każdy z grupowiczów opublikowałby swoje zdjęcie? To zarzucanie braku urody innym zaczyna być denerwujące. A samo spotkanie ?  Dla mnie może być o ile odbędzie się gdzieś w pobliżu mojego miejsca zamieszkania, tj. gdzieś w Wielkopolsce.

Data: 2009-11-14 00:45:35
Autor: Marek
ZJAZD !!!
On 14 Lis, 08:09, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

A może tak na dobry początek każdy z grupowiczów opublikowałby swoje
zdjęcie? To zarzucanie braku urody innym zaczyna być denerwujące.

To ja zaczynam : http://picasaweb.google.com/lh/photo/NqloGALAJhanXOPNbuDi3Q?feat=directlink

Podobam ci sie ?

Niestety, zycie dalo mi po dupie...wiec sa tego slady...

Data: 2009-11-14 10:55:21
Autor: HaMMeR
ZJAZD !!!
Marek wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- --

Trzeba bylo nie wchodzic w tak intymne zazylosci z Kupa!
Ale ci zrobil 'jesien sredniowiecza'.., z kolegami byl czy co..?

Data: 2009-11-14 17:12:35
Autor: MH
ZJAZD !!!
MH pisze:
> [...]
>
>   A może tak na dobry początek każdy z grupowiczów opublikowałby swoje zdjęcie? To zarzucanie braku urody innym zaczyna być denerwujące. A samo spotkanie ?  Dla mnie może być o ile odbędzie się gdzieś w pobliżu mojego miejsca zamieszkania, tj. gdzieś w Wielkopolsce.

Proszę bardzo !! Baca może poświadczyć , że to ja :

http://yoda.locutus.be/file.php?url=http://home.scarlet.be/yoda/img/STARWARS2FRANCE_D1_2_PAL-1.jpg

MH

Data: 2009-11-14 17:22:04
Autor: raff
ZJAZD !!!
MH pisze:
MH pisze:
[...]

Hmm, jestes podobny do Urbana.

R.

Data: 2009-11-14 17:25:03
Autor: Jadrys
ZJAZD !!!
MH pisze:

[...]

Uwierzę jak Baca da słowo komsomolca.

Data: 2009-11-14 17:39:25
Autor: MH
ZJAZD !!!

Uwierzę jak Baca da słowo komsomolca.

Nooo , takiego czegoś od Bacy nie usłyszysz. Nie obrażaj mi tu kuma , bo
ciupaskom ŁOKRUTNIE boli !!
A zresztą to zdjęcie jest trochę nieaktualne. Jeszcze z podstawówki ... Teraz
wyglądam bardziej dojrzale !!

MH

Data: 2009-11-14 17:31:59
Autor: Polok_prawdziwy
ZJAZD !!!
MH wrote:

MH pisze:
> [...]
pobliżu mojego miejsca zamieszkania, tj. gdzieś w Wielkopolsce.

Proszę bardzo !! Baca może poświadczyć , że to ja :

Jasne, zeto MH - zaświadcom...!!!

- to krutko potym, jakmy tym nowym amtidotum, dezymfekcjem na świnckomgrypem
pseprowadziły...

Data: 2009-11-14 17:47:10
Autor: MH
ZJAZD !!!
MH wrote:

> [...]

Jasne, zeto MH - zaświadcom...!!!

- to krutko potym, jakmy tym nowym amtidotum, dezymfekcjem na świnckomgrypem

RACJEM MOS !!!  Cosik mnie siem wełbie zamiesało , izem skosta... , skonta .. ,
qrrrva !! skłonstatowoł , ze to stare zdjemcie jez , s młodych lot...
Faktycnie , po tem amtidotumie my tako wymłodnioły !!!

MH

Data: 2009-11-14 18:12:12
Autor: Polok_prawdziwy
ZJAZD !!!
MH wrote:

ato JO...!!!

http://galleries.monstersofcock.com/041/mcsamantha121.jpg

- jakosik menda akurat mie ujenła, jak gzechy wcynie społecnym z nasym
proboscem nasym wiejskim Marynom miezyłem...

Data: 2009-11-15 20:29:03
Autor: pluton
ZJAZD !!!
Proszę bardzo !! Baca może poświadczyć , że to ja :

Ale ty jestes z lewej (ten trojkacik), czy z prawej
(ta beczulka) ? I dlaczego sie fotografujesz z jakimis
zielonymi ludzikami z MArsa ?

pozdrawiam
pluton

Data: 2009-11-14 11:30:24
Autor: Piotr
ZJAZD !!!
Dnia Sat, 14 Nov 2009 01:02:55 +0100, MH napisał(a):

[...]

Zawsze na jesień panslav zapraszał, robili wew tym jego Nieporęcie jakiś
piknik, zupka grzybowa itede... Jest to w centrum Polski, a jakby trza się
po ryjach potłuc, to i las niedaleko... Jurek daj głos.
Ja będzie we Warsiawie, albo okolicy, to ja zaszczycę.
Piotr

ZJAZD !!!