ZJAZD !!!

Data: 2009-11-14 01:44:17
Autor: HaMMeR
ZJAZD !!!
MH wrote:
..  niee , nie chodzi mi o zjazd KC PZPR , KC KPZR czy takich tam ...
A gdybyśmy tak zorganizowali jeszcze przed Świętami taki nazwijmy to "zlot"
psp , poznali się osobiście , pogadali , wymienili poglądy.. Do tego jakieś
piwko , goloneczka , śledzik itp.. W końcu wszyscy jesteśmy zatroskani o Ojczyznę ,
mamy różne poglądy na wiele spraw , co chyba normalne..  W zdecydowanej
większości są tu ludziska na poziomie i taki zlot nie byłby kibolską ustawką.
Fakt , czasami forma "dyskusji" zdaje się przeczyć powyższemu , ale przyjmijmy ,
że taka jest kolorystyka psp.  Co Wy na to ??

Aha !! Jak ktoś mi tu wywali , że to SB-cka prowokacja , to od razu odpowiadam w
typowej formie przyjętej w wirtualnym świecie psp : D_U_P_N_I_J___S_I_E__W__LEB !

MH

________________________

Lakniesz widoku krwi..?;)

Data: 2009-11-14 02:21:47
Autor: MH
ZJAZD !!!
MH wrote:
> [...]
>
> Aha !! Jak ktoś mi tu wywali , że to SB-cka prowokacja , to od razu odpowiadam w
> typowej formie przyjętej w wirtualnym świecie psp :

________________________

Lakniesz widoku krwi..?;)

Idę o ZAKŁAD !!! , gdyby udało się to zrealizować , byłaby :
1) jajcata pyskówa ,
2) fajna atmosferka ,
3) z fanatykami (a są tu tacy) , też można pogadać. Też się da nawrócić.
   Siłą argumentów oczywistaoczywistość !!

MH

Data: 2009-11-14 04:12:16
Autor: awe
ZJAZD !!!

Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał w wiadomości news:hdkuh6$1vrn$1newsread2.aster.pl...
MH wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -
stracil zeby nie ma co wybijac, kaleke chcesz bic?
awe

Data: 2009-11-14 05:16:56
Autor: MH
ZJAZD !!!

-- -- -- -- -- -
stracil zeby nie ma co wybijac, kaleke chcesz bic?

Potomku sybiraków , rusko-bezakcentowo gwarzący osobniku , bezrobotny geniuszu ekonomii , geniuszu matematyki stosowanej , mężu największej i
najpiękniejszej projektantki mody , prawa ręko Braci Bliźnieków , fanie krzyży ,
obrońco wszelkich zdań , które zawierają w sobie 2 słowa : Prawo i Sprawiedliwość.
Piękne to słowa ...  I jak to powiadał Prof. Jan Tadeusz Stanisławski

To dla ciebie :

http://www.youtube.com/watch?v=V-eNZiE_6xE

A tak na marginesie Panie Ferdku (bezrobotny) , kto Panu ostatnio wogóle
odpowiadał na posty publikowane na psp. Kurede , Panie Paździoch , coś niewiele ...

MH

P.S. Ty mnie sybiraku żałować nie musisz. Papu masz i tak za moje !!

Data: 2009-11-15 23:42:57
Autor: awe
ZJAZD !!!
Najbardziej mnie bawi "za twoje" jakie twoje menelu? Na bezrobociu w porownaniu do Ciebie to ja zyje jak Pan, zreszta podjerzewam ze zawsze tak bylo. Zajmij sie swoimi zebami dziadygo i przestan zrec viagre impotencie intelektualny i jako taki, a co do pisania na psp - to prawde powiedziawszy mam to w dupie i nawet nie chce mi sie tu cokolwiek pisac bo nie widze sensu. Przyczyniles sie bardzo powaznie do obnizenia potencjalu inteketualnego tej grupy. Niedlugo wiecej beda mieli do powiedzenia na pudelku. Same lewactwo i pedalstwo.
awe

ZJAZD !!!