ZJAZD !!!

Data: 2009-11-14 02:19:56
Autor: Lorn
ZJAZD !!!
MH pisze:
..  niee , nie chodzi mi o zjazd KC PZPR , KC KPZR czy takich tam ...
A gdybyśmy tak zorganizowali jeszcze przed Świętami taki nazwijmy to "zlot"
psp , poznali się osobiście , pogadali , wymienili poglądy.. Do tego jakieś
piwko , goloneczka , śledzik itp.. W końcu wszyscy jesteśmy zatroskani o Ojczyznę ,
mamy różne poglądy na wiele spraw , co chyba normalne..  W zdecydowanej
większości są tu ludziska na poziomie i taki zlot nie byłby kibolską ustawką.
Fakt , czasami forma "dyskusji" zdaje się przeczyć powyższemu , ale przyjmijmy ,
że taka jest kolorystyka psp.  Co Wy na to ??

Jestem za, a nawet przeciw. ;-> Czyli ZA.

Aha !! Jak ktoś mi tu wywali , że to SB-cka prowokacja , to od razu odpowiadam w
typowej formie przyjętej w wirtualnym świecie psp : D_U_P_N_I_J___S_I_E__W__LEB !

Matusm`owa sygnaturka. :>

Data: 2009-11-14 02:24:58
Autor: MH
ZJAZD !!!
MH pisze:
> [...]

> Aha !! Jak ktoś mi tu wywali , że to SB-cka prowokacja , to od razu odpowiadam w
> typowej formie przyjętej w wirtualnym świecie psp :

Hehehe ... , tak  , to by trochę mogło pasić :)  Ale ... , trochę
nadinterpretujesz ..

MH

--

ZJAZD !!!