ZJAZD !!!

Data: 2009-11-14 08:09:38
Autor: Jadrys
ZJAZD !!!
MH pisze:
..  niee , nie chodzi mi o zjazd KC PZPR , KC KPZR czy takich tam ...
A gdybyśmy tak zorganizowali jeszcze przed Świętami taki nazwijmy to "zlot"
psp , poznali się osobiście , pogadali , wymienili poglądy.. Do tego jakieś
piwko , goloneczka , śledzik itp.. W końcu wszyscy jesteśmy zatroskani o Ojczyznę ,
mamy różne poglądy na wiele spraw , co chyba normalne..  W zdecydowanej
większości są tu ludziska na poziomie i taki zlot nie byłby kibolską ustawką.
Fakt , czasami forma "dyskusji" zdaje się przeczyć powyższemu , ale przyjmijmy ,
że taka jest kolorystyka psp.  Co Wy na to ?? Aha !! Jak ktoś mi tu wywali , że to SB-cka prowokacja , to od razu odpowiadam w
typowej formie przyjętej w wirtualnym świecie psp : D_U_P_N_I_J___S_I_E__W__LEB !

MH

A może tak na dobry początek każdy z grupowiczów opublikowałby swoje zdjęcie? To zarzucanie braku urody innym zaczyna być denerwujące. A samo spotkanie ?  Dla mnie może być o ile odbędzie się gdzieś w pobliżu mojego miejsca zamieszkania, tj. gdzieś w Wielkopolsce.

Data: 2009-11-14 00:45:35
Autor: Marek
ZJAZD !!!
On 14 Lis, 08:09, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

A może tak na dobry początek każdy z grupowiczów opublikowałby swoje
zdjęcie? To zarzucanie braku urody innym zaczyna być denerwujące.

To ja zaczynam : http://picasaweb.google.com/lh/photo/NqloGALAJhanXOPNbuDi3Q?feat=directlink

Podobam ci sie ?

Niestety, zycie dalo mi po dupie...wiec sa tego slady...

Data: 2009-11-14 10:55:21
Autor: HaMMeR
ZJAZD !!!
Marek wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- --

Trzeba bylo nie wchodzic w tak intymne zazylosci z Kupa!
Ale ci zrobil 'jesien sredniowiecza'.., z kolegami byl czy co..?

Data: 2009-11-14 17:12:35
Autor: MH
ZJAZD !!!
MH pisze:
> [...]
>
>   A może tak na dobry początek każdy z grupowiczów opublikowałby swoje zdjęcie? To zarzucanie braku urody innym zaczyna być denerwujące. A samo spotkanie ?  Dla mnie może być o ile odbędzie się gdzieś w pobliżu mojego miejsca zamieszkania, tj. gdzieś w Wielkopolsce.

Proszę bardzo !! Baca może poświadczyć , że to ja :

http://yoda.locutus.be/file.php?url=http://home.scarlet.be/yoda/img/STARWARS2FRANCE_D1_2_PAL-1.jpg

MH

Data: 2009-11-14 17:22:04
Autor: raff
ZJAZD !!!
MH pisze:
MH pisze:
[...]

Hmm, jestes podobny do Urbana.

R.

Data: 2009-11-14 17:25:03
Autor: Jadrys
ZJAZD !!!
MH pisze:

[...]

Uwierzę jak Baca da słowo komsomolca.

Data: 2009-11-14 17:39:25
Autor: MH
ZJAZD !!!

Uwierzę jak Baca da słowo komsomolca.

Nooo , takiego czegoś od Bacy nie usłyszysz. Nie obrażaj mi tu kuma , bo
ciupaskom ŁOKRUTNIE boli !!
A zresztą to zdjęcie jest trochę nieaktualne. Jeszcze z podstawówki ... Teraz
wyglądam bardziej dojrzale !!

MH

Data: 2009-11-14 17:31:59
Autor: Polok_prawdziwy
ZJAZD !!!
MH wrote:

MH pisze:
> [...]
pobliżu mojego miejsca zamieszkania, tj. gdzieś w Wielkopolsce.

Proszę bardzo !! Baca może poświadczyć , że to ja :

Jasne, zeto MH - zaświadcom...!!!

- to krutko potym, jakmy tym nowym amtidotum, dezymfekcjem na świnckomgrypem
pseprowadziły...

Data: 2009-11-14 17:47:10
Autor: MH
ZJAZD !!!
MH wrote:

> [...]

Jasne, zeto MH - zaświadcom...!!!

- to krutko potym, jakmy tym nowym amtidotum, dezymfekcjem na świnckomgrypem

RACJEM MOS !!!  Cosik mnie siem wełbie zamiesało , izem skosta... , skonta .. ,
qrrrva !! skłonstatowoł , ze to stare zdjemcie jez , s młodych lot...
Faktycnie , po tem amtidotumie my tako wymłodnioły !!!

MH

Data: 2009-11-14 18:12:12
Autor: Polok_prawdziwy
ZJAZD !!!
MH wrote:

ato JO...!!!

http://galleries.monstersofcock.com/041/mcsamantha121.jpg

- jakosik menda akurat mie ujenła, jak gzechy wcynie społecnym z nasym
proboscem nasym wiejskim Marynom miezyłem...

Data: 2009-11-15 20:29:03
Autor: pluton
ZJAZD !!!
Proszę bardzo !! Baca może poświadczyć , że to ja :

Ale ty jestes z lewej (ten trojkacik), czy z prawej
(ta beczulka) ? I dlaczego sie fotografujesz z jakimis
zielonymi ludzikami z MArsa ?

pozdrawiam
pluton

ZJAZD !!!