ZLOT KARKONOSZE

Data: 2010-12-22 15:59:33
Autor: haze
ZLOT KARKONOSZE
haze +2

Data: 2010-12-23 20:28:19
Autor: bq
ZLOT KARKONOSZE
W dniu 2010-12-22 15:59, haze pisze:
haze +2

w takim razie spokojnie zrobimy Haze zlocik u mnie na podwórku tyle to się nas pomieści :o)

pozdr bq

Data: 2011-01-03 01:14:02
Autor: darku
ZLOT KARKONOSZE

haze +2
DominN + 2
darku + 1 / hala z przyjemnością, ew bq wygospodaruj jeszcze trochę
miejsca na podwórku ;):)
-- -
Pozdrawiam
darku

Data: 2011-01-03 17:59:39
Autor: bq
ZLOT KARKONOSZE
W dniu 2011-01-03 10:14, darku pisze:

[...]

w marcu w namiocie? :]
no problemo :o)

pozdr bq

Data: 2011-01-04 14:50:49
Autor: darku
ZLOT KARKONOSZE
w marcu w namiocie? :]
no problemo :o)

pozdr bq

Myślisz, że będzie czas wejść do namiotu? ;)
Na wszelki wypadek zabiorę jednak wiśniówkę na rozgrzewkę :)
--
Pozdr
darku

Data: 2011-01-10 18:27:56
Autor: Mirek
ZLOT KARKONOSZE
darku wrote:
haze +2
DominN + 2
darku + 1 / hala z przyjemnością, ew bq wygospodaruj jeszcze trochę
miejsca na podwórku ;):)

Mirek, Darecki / ja tam znam tylko halę, więc nie zabieram głosu

Mirek.

ZLOT KARKONOSZE