ZLOT KARKONOSZE Hala Szrenicka

Data: 2011-02-03 18:43:12
Autor: bq
ZLOT KARKONOSZE Hala Szrenicka
Elo elo
dla przypomnienia poniżej lista:

haze +2
DominN + 2
darku + 1
Mirek, Darecki
aniolek + maxtlat
bq +3

lokalizacja już została określona jednogłośnie
puście info do starych znajomych, może ktoś jeszcze się dopisze ze starej gwardii, a dla nowych członków grupowej braci małe info: zlot obowiązkową rzeczą jest, oprócz przyjemności bytowania wśród samych swoich, trochę da się pozjeżdżać, wieczorem poimprezować a co z tego wychodzi to niech najlepiej powie maxtlat z andzelą albo kula z pollą ;o)

saaaame zalety
termin podam trochę później jak będę znał termin zjazdu na studiach mojej Ani, zrobię odpowiednio rezerwację i puszczę dokładnie informację nt jak się dostać na górę

pozdrawiam bq

Data: 2011-02-04 17:08:05
Autor: bq
ZLOT KARKONOSZE Hala Szrenicka
termin ustalony: 18-20 marca

(prędko pisać wnioski urlopowe na piątek 18tego)
Zarezerwowałem wstępnie 20 miejsc. W piątek wieczorem impreza kończąca obóz radiowej trójki Sytnera, do której oczywiście się przykleimy i na prawdę ją rozkręcimy :o) Pokoje niestety tylko te mniejsze :o/ na kurnik nie ma szans.
Kto jeszcze się zastanawia, to proszę szybko bo jeszcze coś pan Zieliński ma wolnego ale w marcu jak to w marcu :o)

poniżej aktualna lista:
haze +2 (3os)
DominN + 2 (3os)
darku + 1 (2os)
Mirek, Darecki (2os)
aniolek + maxtlat (2os)
bq +3 (4os)

pozdr bq

Data: 2011-02-08 13:38:52
Autor: Bonzoo
ZLOT KARKONOSZE Hala Szrenicka
On 4 Lut, 17:08, bq <bartosz.bogu...@us.un.to.gmail.com> wrote:
termin ustalony: 18-20 marca

(prêdko pisaæ wnioski urlopowe na pi±tek 18tego)
Zarezerwowa³em wstêpnie 20 miejsc. W pi±tek wieczorem impreza koñcz±ca
obóz radiowej trójki Sytnera, do której oczywi¶cie siê przykleimy i na
prawdê j± rozkrêcimy :o) Pokoje niestety tylko te mniejsze :o/ na kurnik
nie ma szans.
Kto jeszcze siê zastanawia, to proszê szybko bo jeszcze co¶ pan
Zieliñski ma wolnego ale w marcu jak to w marcu :o)

poni¿ej aktualna lista:
haze +2 (3os)
DominN + 2 (3os)
darku + 1 (2os)
Mirek, Darecki (2os)
aniolek + maxtlat (2os)
bq +3 (4os)

pozdr bq

Bonzoo :)

Data: 2011-02-20 10:16:08
Autor: bq
ZLOT KARKONOSZE Hala Szrenicka
Siaka¶ taka¶ przedostatnia lista:

haze +2 (3os)
DominN + 2 (3os)
darku + 1 (2os)
Mirek, Darecki (2os)
aniolek + maxtlat (2os)
bq +3 (4os)
Bonzoo (1os)
Kula (3os)
Tomeq (3os)
HrisZG (3os)

dzwoniê na Halê Szrenick± domówiæ pokoi, rozmawia³em z panem Jankiem i ju¿ jest ciasno z dodatkowymi pokojami, wiêc je¶li kto¶ siê jeszcze zastanawia to ruchi

pozdr bq

Data: 2011-02-06 21:35:42
Autor: Kula
ZLOT KARKONOSZE Hala Szrenicka
Elo Prezesa
Masz stare gg lub skype??

Kula

Data: 2011-02-27 13:00:13
Autor: bq
ZLOT KARKONOSZE Hala Szrenicka Fresz niuz
Elo elo
poniżej aktualna lista uczestników:

HrisZG (3os)
bq +3 (4os)
Tomeq (2os)
DominN + 2 (3os)
haze +2 (3os)
darku + 1 (2os)
Mirek, Darecki (2os)
aniolek + maxtlat (2os)
Bonzoo (1os)
Kula (3os)
Grzesiek Blade (2os)

Tak wygląda podział na pokoje:

pokoje w głównej części budynku:
3x pok 4os bez Å‚az  28zÅ‚/os: darku + 1 (2os)Mirek, Darecki (2os)
DominN + 2 (3os), Bonzoo
Kula (3os)

pokoje za tramwajem:
1x 4os z umy     30zÅ‚/os: Blade(2os),aniolek maxtlat (2os)

3x3os z umy      32zÅ‚/os:  Tomeq (2os)
haze +2 (3os)
bq +3 (4os)

1x3os z Å‚az            150 HrisZG (3os) bez dopÅ‚aty za poÅ›ciel

!!!
za pościel 6zł jednorazowa dopłata nie dotyczy osób, które mają swoje śpiwory

35zł/dobę karnet dla osób zameldowanych w schronisku
lub wg cennika na całej Szrenicy
http://www.sudetylift.com.pl/cennik.htm

200zł ratrak max 6os plus bagaże ok 17-18 godziny.

!!!
Wcześniej wjazd wyciągiem karkonosz-skiexpres skiareny 30zł/os (wyciąg po prawej)
http://www.sudetylift.com.pl/cennik.htm

Proszę koniecznie o informację, kto jest chętny na ratrak.

pozdr bq
669 997 641

Data: 2011-03-12 16:02:04
Autor: DominN
ZLOT KARKONOSZE Hala Szrenicka Fresz niuz
poni¿ej aktualna lista uczestników:

DominN + 2 (3os)

  Nas bedzie czworo, czyli DominN+3, najwyzej bedziemy spac po 2 osoby na lozku ;)

Proszê koniecznie o informacjê, kto jest chêtny na ratrak.

  Oczywiscie jestesmy chetni na ratrak tyle tylko, ze my o 18 wyjezdzamy z Wrocka, wiec tak  kolo 21 ten ratrak by sie przydal. Pewnie nie my jedyni bedziemy o tej porze. Da sie cos zalatwic na ta godzine  lub pozniej ?

DominN

Data: 2011-03-13 00:47:24
Autor: Bonzoo
ZLOT KARKONOSZE Hala Szrenicka Fresz niuz

  Nas bedzie czworo, czyli DominN+3, najwyzej bedziemy spac po 2 osoby na
lozku ;)

Nie wiem, czy Cie nie rozczaruje, ale chyba beda wolne miejsca ;)
Zdaje sie, ze Max z aniolkem zmienili plany. Moze wkrotce sami sie
wypisza ;>

Jesli liczycie na igraszki, zawsze mozna zapomniec o zabraniu jednego
spiwora... ;>

Za oknem mega- wiosna, wiec sie zastanawiam, czy w ogóle brac deske :/
Jak tak dalej bedzie, to ratrak okaze sie zbedny i mozna bedzie wejsc
na gore w klapkach :D

Bonzoo

Data: 2011-03-13 13:41:01
Autor: bq
W dniu 2011-03-13 09:47, Bonzoo pisze:

[...]

to przydało by się, żeby się odezwali, bo rezerwacje porobione

Za oknem mega- wiosna, wiec sie zastanawiam, czy w ogóle brac deske :/
Jak tak dalej bedzie, to ratrak okaze sie zbedny i mozna bedzie wejsc
na gore w klapkach :D

myślę, że jak nie weźmiesz to tylko będziesz żałował :o)
a co do ratraka na 21 to zadzwonię i dam znać
pozdr bq

Data: 2011-03-15 22:23:42
Autor: DominN
[...]

to przyda³o by siê, ¿eby siê odezwali, bo rezerwacje porobione

  Nie ma problemu, miejsce sie nie zmarnuje. Zalatwilem jeszcze kolejne 4 osoby, ale 2 jeszcze moga sie rozmyslic. Podsumowujac z Wrocka jedzie nas 6-8 osob i liczymy na ratrak po 21 ;). Do zobaczenia.

DominN

Data: 2011-03-16 04:54:50
Autor: darku
ZLOT KARKONOSZE Hala Szrenicka Fresz niuz

> to przyda³o by siê, ¿eby siê odezwali, bo rezerwacje porobione

Bartku, przykro mi, ale niestety nie bêdê móg³ dojechaæ. Do dzisiaj
jeszcze walczy³em z tematem, ale przez weekend muszê byæ koniecznie w
Warszawie i nie mam ¿adnej mo¿liwo¶ci manewru. :(
¯yczê Wam udanej zabawy
-- -
Pozdrawiam
darku

[...]