ZLOT - wrzesień 2009. [zlot][jazda a nie dyskusja]

Data: 2009-06-10 12:40:03
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
ZLOT - wrzesień 2009. [zlot][jazda a nie dyskusja]
Ho, ho, ho.
Po raz siedemnasty, ale tym razem (dość) ostatecznie.
Miejsce: Łącko (Beskid Sądecki) albo okolice.
Termin: 9-14 września 2009 Skład: ?
Trasy: różne, różniste! Od A do N!

Formularz przedzlotowy:
<http://groups.google.pl/group/zlot_precla_2009/browse_thread/thread/ccdcbd065f0b69e4>
albo (krótszy): http://ujeb.pl/zlot-plrecrowery/
Termin zgłoszeń: do końca czerwca (30.06.2009, 23:59), co bym przed
wyjazdem zdążył jakiś nocleg znaleźć. Późniejsze zmiany osoboworowerowe -
e-mailem proszę.

Data: 2009-06-10 13:57:13
Autor: ...::QRT::...
Dnia Wed, 10 Jun 2009 12:40:03 +0200, Marek 'marcus075' Karweta napisał(a):

[...]

a to z rowerami ma być czy nie? może bym i sobie wpadł ale tak srednio mi
sie chce z rowerem pekapem przez kraj cały jechać :)

--
www.warszawski.info

Data: 2009-06-10 14:11:43
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
ZLOT - wrzesień 2009. [zlot][jazda a nie dyskusja]
Panie ...::QRT::..., prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:118wx7ojv1w03.k74i0jnb1xq4.dlg40tude.net> przy ul....

[...]

To jedź na rowerze. ;-)
A tak poważnie: pewnie wieczorami będziemy rozmawiać o dupach, dumperach i
wyższości 8-rzędowego napędu nad 11-rzędowym. Zlot jest jednak przewidziany
jako impreza rowerowa, więc będziemy jeździć w dzień. Jeżeli nie będziesz
się nudził w ciągu dnia - przyjedź. Możesz po górach połazić albo siedzieć
w barze. Jak napisał jeden z lokalsów: "piwo u nas w barach tanie".

Data: 2009-06-10 14:25:44
Autor: ...::QRT::...
Dnia Wed, 10 Jun 2009 14:11:43 +0200, Marek 'marcus075' Karweta napisał(a):

[...]

no tak wiadomo :) Jedzie ktoś z 3miasta? Jesli tak to można by sie puszką wybrać. Albo moją, co jest gorszym rozwizaniem (małe, ciasne, wolne, dużo pali)
albo czyjąś co IMO zawsze bedzie wygodniejsze, szybsze i tańsze :)

--
www.warszawski.info

Data: 2009-06-10 11:55:45
Autor: Flash
[...]

Aaaaaaaa mozliwe moze nawet bede mial juz do tego czasu wlasny
samochodzik :)
Aaaaaczkolwiek wolalbym pojechac na kolach ;)

--
Flash
http://flash.bikestats.pl

Data: 2009-06-11 02:53:18
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
ZLOT - wrzesień 2009. [zlot][jazda a nie dyskusja]
Panie Flash, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
przy ul....

[...]

Hm... W jeden dzień z 3M w góry? To by było, dla Ciebie, wyzwanie! ;-)

Data: 2009-06-10 14:34:36
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
ZLOT - wrzesień 2009. [zlot][jazda a nie dyskusja]
Panie ...::QRT::..., prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:wp434950un6e$.1r30pow1ujubk.dlg40tude.net> przy ul....

Jedzie ktoś z 3miasta?

Wleź na grupę specjalistyczną i załóż wątek na ten temat.
Wiem, że ze Szwadronu Śląsk-Zagłębie jadzie dwóch raczej szosowców: Szaman
i ja (choć ja będę miał też opony terenowe), pewnie MadMan da się
naciągnąć.

Data: 2009-06-10 16:11:18
Autor: MadMan
ZLOT - wrzesień 2009. [zlot][jazda a nie dyskusja]
Dnia Wed, 10 Jun 2009 14:34:36 +0200, Marek 'marcus075' Karweta
napisał(a):

pewnie MadMan da się naciągnąć.

Yyy?
Ja to mam w kajeciku już zapisane od dawna... :)

--
Pozdrawiam,
ICQ: 398539334, Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2009-06-10 20:58:39
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Marek 'marcus075' Karweta pisze:
Ho, ho, ho.
Po raz siedemnasty, ale tym razem (dość) ostatecznie.
Miejsce: Łącko (Beskid Sądecki) albo okolice.
Termin: 9-14 września 2009 Skład: ?
Trasy: różne, różniste! Od A do N!

Łącko jest OK bo jest tanie i tanie bary są. Sprawdzałem.
Poza tym w Łącku jest nasz człowiek, Leszek Couise Pasoń. Razem sprawdzaliśmy bary :-)
Z Łącka natomiast jest troszkę dalej na fajniejsze trasy.

Lokalizacyjnie lepsza jest Szczawnica lub Krościenko.
Stamtąd zaczynają się i tam kończą fajne szlaki.
Zjeździłem te okolice i znam kilka naprawdę fajnych i trudnych
tras.

Narazie sie nie wpisuję, bo nie wiem co z wrześniem.

--
Szukam pracy i to pilnie! http://www.goldenline.pl/bartosz-suchecki
Konferencje, eventy, integracja, turystyka.

Data: 2009-06-10 21:41:45
Autor: Wojtek Paszkowski

"Bartosz 'Seco' Suchecki" <pisz_na@seco.maupa.tlen.pl> wrote in message news:h0ovp6$a56$1achot.icm.edu.pl...

Lokalizacyjnie lepsza jest Szczawnica lub Krościenko.
Stamtąd zaczynają się i tam kończą fajne szlaki.

Szczawnica chyba jest debestest na taki zlot - fajnie, tanio, bez liku noclegowni, od groma tras - od spokojnego mtb dla początkujących po Małych Pieninach, przez Sądecki i Pasmo Lubania, po rekreację w dolinie Dunajca i fajne szosy przez Słowację... No i dla odmiany można sobie przyjemnie pospacerować po Pieninach czy spłynąć Dunajcem.

pozdr

Data: 2009-06-10 21:53:12
Autor: Solar
Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:

Lokalizacyjnie lepsza jest Szczawnica lub Krościenko.
Stamtąd zaczynają się i tam kończą fajne szlaki.
Zjeździłem te okolice i znam kilka naprawdę fajnych i trudnych
tras.

Potwierdzam, jeśli chodzi o jazdę małoasfaltową. Dobre miejsce, bo można ułożyć sensowne kółka po górach.
Polecam knajpkę: http://www.solar.blurp.org/piwniczna_5_2008/imagepages/image21.html
Chętnie bym się wybrał, ale pasujący mi tydzieńwcześniejszy termin przepadł, a w urodziny jestem zajęty. :)

"Tylko osoby, które kogoś darzą uczuciem dyskusyjnym, będą stawiały pomniki i czyniły hołdy, żeby ludzkość zobaczyła ich wielką miłość do danego autorytetu."
                                         Adam Nowak "Raz, dwa, trzy"

Data: 2009-06-10 22:59:53
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Solar pisze:
[...]

A właśnie. Można MTB, szosę i DH - jest wyciąg :-)

Chętnie bym się wybrał, ale pasujący mi tydzieńwcześniejszy termin przepadł, a w urodziny jestem zajęty. :)

Ja jeszcze nie wiem czy dojadę. A urodziny. Cyba trzeba sę umowić na wódkę, ja mam 9 września.

Seco

Data: 2009-06-10 14:24:16
Autor: player
ZLOT - wrzesień 2009. [zlot][jazda a nie dyskus ja]
On 10 Cze, 22:59, Bartosz 'Seco' Suchecki <pisz...@seco.maupa.tlen.pl>
wrote:

A właśnie. Można MTB, szosę i DH - jest wyciąg :-)

Nie wiem jak jest teraz ale pare lat temu wisiała tam kartka - rowery
won :/
No i chyba nie ma tam żadnej traski DH.

--
pozdro.
jay

Data: 2009-06-11 02:55:16
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
ZLOT - wrzesień 2009. [zlot][ja zda a nie dyskusja]
Panie Solar, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:h0p2v5$lb3$1news.onet.pl> przy ul....

a w urodziny jestem zajęty. :)

Pić możesz również z nami... ;-)

Data: 2009-06-11 02:54:37
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
ZLOT - wrzesień 2009. [zlot][ja zda a nie dyskusja]
Panie Bartosz 'Seco' Suchecki, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:h0ovp6$a56$1achot.icm.edu.pl> przy ul....

Poza tym w Łącku jest nasz człowiek, Leszek Couise Pasoń.

AKA QSi? Myślę, że mówimy o tej samej osobie.
Co do Krościenka: w Krościenku jest PTSM, ale niestety sezonowy, w szkole
zorganizowany. Niestety.
Łącko, jak napisałem, to jest tylko "okolica". Myślę po prostu o Beskidzie
Sądeckim. Widzę, że ekipa Szczawnicę podpowiada to i tam poszukam. Jest też
schronisko pod Durbaszką, ale tam wjechać to powodzenia.

Data: 2009-06-11 09:41:00
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
[...]

Witaj. Aka Qsi :-) W krościenku i szczawnicy jest sporo kwater prywatnych które chętnie widzą rowery. A myślę, że dało by sie wynegocjować cenki w okolicach 20 zł/doba.

Schronisko pod Durbaszką jest podobno OK, ale nie wiem co z rowerami.
A wyjechac na rowerze się da, byłem kilka razy. A potem łączka w strone Palenicy i 76 km/h :-) A tym że drapanie się każdego dnia po wycieczce na górę jest bez sensu.

Data: 2009-06-11 14:47:14
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
ZLOT - wrzesień 2009. [zlot][ja zda a nie dyskusja]
Panie Bartosz 'Seco' Suchecki, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:h0qcek$dfm$1achot.icm.edu.pl> przy ul....

[...]

Schronisko pod Durbaszką jest bardzo ok - sale po 6-8 osób, prysznice z
ciepłą wodą (chyba przez 3 godziny dziennie), sala kominkowa. No i dobry
kapuśniak :-)
Choć fakt, wjeżdżanie pod nie po całodniowej męczącej wycieczce... :-/

Data: 2009-06-11 20:29:33
Autor: Wojtek Paszkowski
"Marek 'marcus075' Karweta" <m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> wrote in message news:1byi7w0qv7h7n.dlgpedaluje.ile.moze...
Jest też
schronisko pod Durbaszką, ale tam wjechać to powodzenia.

eee, tam chyba jest dość łagodna droga? Jak na wprost się nie da, to już na pewno naokoło, od strony grzbietu ;)
Tylko jak dla mnie to schronisko to jakaś porażka - położenie i widoki OK, ale bufet i generalnie klimat... zwizytowałem w zeszłym tygodniu i odczucia miałem trochę jak po Przysłopie (choć przynajmniej pod względem architektury i położenia Durbaszka jest ok).
Ze schronisk chyba duuużo fajniejsza jest Orlica - do centrum o rzut beretem, podjazd minimalny, a i z buta już można go zrobić, miejsc sporo. Choć chyba nie ma co się ograniczać do schronisk - kwater i pensjonatów w Szczawnicy jest od groma i trochę, a we wrześniu tłumów raczej tam nie będzie.

Natomiast Szczawnica ma jeden feler - dojazd. Do pociągu daleko, droga ruchliwa i przełęcz po drodze - ale w sumie, dla chcącego...

pozdr

Data: 2009-06-11 22:23:04
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
ZLOT - wrzesień 2009. [zlot][jazda a nie dyskusja]
Panie Wojtek Paszkowski, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:h0rjcg$eug$1news.wp.pl> przy ul....

[...]

Taka piękna, że po 14 godzinach wędrówki mieliśmy problem z podejściem po
tych kamieniach. :-/

Data: 2009-06-11 15:55:02
Autor: Leszek \"Cousie\" Pasoń
Dnia 10-06-2009 o 12:40:03 Marek 'marcus075' Karweta  <m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> napisał(a):

[...]

ja jako "czlonek z ramienia wysuniety na czolo" pisze jak nastepuje

coprawda jeszcze nie rozeznane, ale miejsce noclego-posiadowo-posilkowe  powinno sie udac zorganizowac dla 10-20osob razem z rowerami (w razie  czego sluze swoim garazem a miejsa mam pod dostatkiem). jedno miejsce,  pokoje "maloosobowe", baza zywieniowa w okolicy.

co do tras, jak Seco pisal, moze nie jest idealnie ale jest dobrze.
-dla XCowcow, mamy beskid sadecki, gorce i beskid wyspowy w zasiegu kola,  tylko wybrac kierunek.
-dla szosowcow, sporo drog asfaltowych dosc niezlej jakosci i niewielkim  natezeniu ruchu. pagorkowato i gorzyscie ;]
-dla DHowcow, Wierchomla czy inne miejsce, jak sie ladnie usmiechniecie to  moge wspomoc transport rowerow.
-dla "wolnych leszczow" sporo drozek trekingowo-spacerowych po okolicach,  coprawda w wiekszosci nie oznakowane, ale zgubic sie tutaj ciezko ;)
-dla pieszych, jak i dla XCowcow do wyboru do koloru.
-dla stacjonarnych, "piwo w barach mamy tanie" ;)

jestem otwarty na propozycje i sluze pomoca.
inaczej mowiac: Zapraszam do Łącka :D

--
Z krainy sadow w dolinie Dunajca.
Zapraszam do Łącka http://www.lacko.pl/

Data: 2009-06-11 16:50:38
Autor: Dyrektour
ZLOT - wrzesień 2009. [zlot][jazda a nie dyskusja]

Z krainy sadow w dolinie Dunajca.
Zapraszam do Łącka http://www.lacko.pl/

Hejka:-)))

To ja sie podepne pod temat nie zupelnie w temacie:-)

Jak zakupic pare flaszek sliwowicy lackiej?:-)
Czy pedzicie jakies inne gorzalki niz sliwowica?

Pozdrawiam

Dyrektour

Data: 2009-06-11 17:47:08
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Dyrektour pisze:
Z krainy sadow w dolinie Dunajca.
Zapraszam do Łącka http://www.lacko.pl/

Hejka:-)))

To ja sie podepne pod temat nie zupelnie w temacie:-)

Jak zakupic pare flaszek sliwowicy lackiej?:-)

No, w celu zakupu tego wyśmienitego trunku musiałbyś mieć
chody zapoczątkowane jakieś 30 lat temu przez rodziców.

Ja mam i czasem korzystam :-)

Seco

Data: 2009-06-11 17:51:32
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
ZLOT - wrzesień 2009. [zlot][ja zda a nie dyskusja]
Panie Bartosz 'Seco' Suchecki, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:h0r8u0$84j$1achot.icm.edu.pl> przy ul....

Albo znajomych z takimi chodami. ;-)

Data: 2009-06-11 18:01:20
Autor: Dyrektour
ZLOT - wrzesień 2009. [zlot][jazda a nie dyskusja]
i jeszcze jesli chodzi o wasz zlot w szczawnicy to fajnie mozna zjesc w centrum w Halce rowerki mozna zostawic na balkonie przy stolikach

Data: 2009-06-11 17:54:28
Autor: Dyrektour
[...]

a nie jest przypadkiem tak ze trunki lackie moga oficjalnie sprzedawac?

i jeszcze maly suplemencik:-))):

ile to ma volt i czy mocno poniewiera;-)
Kacor tomorrow jest?

Data: 2009-06-11 18:30:22
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Dyrektour pisze:
[...]

Jeszcze nie. A jak będzie można, to już nie będzie to samo.

i jeszcze maly suplemencik:-))):

ile to ma volt i czy mocno poniewiera;-)
Kacor tomorrow jest?

Wolt ma 70. Na czysto wypala przełyk poważnie. kaca nie miałem bo za dużo nie pijam.

Seco

Data: 2009-06-12 21:42:11
Autor: kosik

Użytkownik "Bartosz 'Seco' Suchecki" <pisz_na@seco.maupa.tlen.pl> napisał w wiadomości news:h0rbf1$abq$1achot.icm.edu.pl...
Wolt ma 70. Na czysto wypala przełyk poważnie. kaca nie miałem bo za dużo nie pijam.

Przepijałem to kiedyś browarem na imprezie w akademiku :) Potem poprawiłem gorzałą i żubrówką. Kacoooor był i to srogi :)

Pozdrawiam
kosik

Data: 2009-06-12 22:40:22
Autor: Wojtek Paszkowski

"kosik" <kosik77@interiabezsyfu.pl> wrote in message news:h0ub2d$852$1news.onet.pl...

Przepijałem to kiedyś browarem na imprezie w akademiku :) Potem poprawiłem gorzałą i żubrówką. Kacoooor był i to srogi :)

po pierwsze - nie mieszać. A zapijanie takich trunków to już absolutna profanacja!

pozdr

Data: 2009-06-12 23:33:19
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Pełna zgoda!

zyga

Data: 2009-06-18 10:44:26
Autor: cynamoon
ZLOT - wrzesień 2009. [zlot][jazda a nie dys kusja]

Użytkownik "Wojtek Paszkowski" <wo.pa@pocztanawirtualnej.pl> napisał w
wiadomości news:h0uenh$4s9$2news.wp.pl...
po pierwsze - nie mieszać.
racja..

A zapijanie takich trunków to już absolutna
profanacja!

zapijanie jakichkolwiek trunków to profanacja..
jak komuś nie smakuje, krzywi się, marszczy brew, mruży oczy, chucha,
wzdycha to po jaką cholerę pije dany trunek?
Marek
PS.  mz ta śliwowica jest  mocno przereklamowana...
 w ogóle nie trąca śliwką....
ot, zwykła wóda i tyle i na dodatek mocna jak piorun co wcale nie jest
zaletą.

Data: 2009-06-18 17:13:44
Autor: Solar
cynamoon pisze:

PS.  mz ta śliwowica jest  mocno przereklamowana...
 w ogóle nie trąca śliwką....
ot, zwykła wóda i tyle i na dodatek mocna jak piorun co wcale nie jest
zaletą.

Dokładnie. Stoi u mnie jedna taka od pół roku i nikt nie chce tego pić... :)

"Kobieta może dobrze udawać, że umie myśleć, ale jako osoba płci żeńskiej takiej zdolności nie posiada."
                                  lefebrysta b. Richard Williamson

Data: 2009-06-18 19:20:15
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Jak spróbujesz z moich butelek, to zmienisz zdanie.

zyga

Data: 2009-06-12 23:31:59
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Gdybyś pił czyste, to nic byś nie miał.

zyga

Data: 2009-06-15 00:57:42
Autor: kosik

Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki" <zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> napisał w wiadomości news:h0ugf7$p9a$2news.interia.pl...
Gdybyś pił czyste, to nic byś nie miał.

To nie pamiętasz już jak sie pije w akademikach AGH? :)

Pozdrawiam
kosik

Data: 2009-06-11 19:46:35
Autor: Leszek \"Cousie\" Pasoń
ZLOT - wrzesień 2009. [zlot][jazda a nie d yskusja]
co jeszcze istotne to warunki transportu:

PKS codziennie, bezposrednio z Krakowa 2, z Katowic 1. do Krakowa 3,  rowery transportowane niekoniecznie chetnie, najlepiej w pokrowcach wtedy  mniej problematycznie podchodza do tego.
PKP stacja Stary Sącz (18km od Łącka, Nowy Sącz 25km) wg rozkladu PKP
dla bardziej zorganizowanych grup moge wspomoc transport rowerow do/z  Łącka takze z/do Krakowa. niestety tylko rowery poniewaz Transita mam  "nieosobowego"

Data: 2009-06-12 11:23:40
Autor: Leszek \"Cousie\" Pasoń
ZLOT - wrzesień 2009. [zlot][jazda a nie d yskusja]
Jest jeszzcze stacja PKP w Nowym Targu i w Rabce ok 50km do zrobienia na  rowerze a moze dojazd lepszy.

Data: 2009-06-17 21:48:08
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
ZLOT - wrzesień 2009. [zlot][ja zda a nie dyskusja]
Ludzie!
Wrzesień to nie jest dobry termin!
Bo są młodziaki, które mają sesje. To raz.
Miejsce też nieteges. To dwa.

Szczyrk i tylko Szczyrk. To trzy.

Bo gadałem dziś z kimś w Kraku i tak nas naszło refleksyjnie.
Proponuję Szczyrk, 10-12 albo 17-19 lipca 2009.

Wasz dezorganizator (by Watman).
zyga

Data: 2009-06-17 14:53:01
Autor: player
ZLOT - wrzesień 2009. [zlot][jazda a nie dyskus ja]
On 17 Cze, 21:48, "Zygmunt M. Zarzecki"
<zygm...@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> wrote:
Ludzie!

człowieku!

Wrzesień to nie jest dobry termin!
Bo są młodziaki, które mają sesje. To raz.

niech zaliczą wszystko teraz :P

Miejsce też nieteges. To dwa.

Jest w górach więc teges :P

Szczyrk i tylko Szczyrk. To trzy.

bullshit, ile mozna jeździć w to samo miejsce?

Bo gadałem dziś z kimś w Kraku i tak nas naszło refleksyjnie.
Proponuję Szczyrk, 10-12 albo 17-19 lipca 2009.

Mnie żaden ten termin nie pasuje :|

Wasz dezorganizator (by Watman).

LOL

--
pozdro!
jay

Data: 2009-06-17 22:49:27
Autor: Szprota aka Stefandora
Zygmunt M. Zarzecki wrote:
[...]

Hallelujah. Lord has spoken to his people.

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-06-17 13:55:21
Autor: Michał Wolff
On 17 Cze, 22:49, Szprota aka Stefandora <stefand...@onet.eu> wrote:

Szczyrk i tylko Szczyrk. To trzy

Dla odmiany pewnie?
A nie warto Zygmuncie poznać też jakiejś innej górki? ;)

Bo gadałem dziś z kimś w Kraku i tak nas naszło refleksyjnie.
Proponuję Szczyrk, 10-12 albo 17-19 lipca 2009.

W lipcu to ludzie są na wakacjach i wyprawach, nie zlotach, a
przynajmniej z tego co wiem to autor tego wątku ma to w planach.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-06-18 00:04:20
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
ZLOT - wrzesień 2009. [zlot][ja zda a nie dyskusja]

Szczyrk i tylko Szczyrk. To trzy

Dla odmiany pewnie?
A nie warto Zygmuncie poznać też jakiejś innej górki? ;)

Poznać jak poznać, downhillowo, Michale.

[...]

Właśnie coś takiego na wakacjach.
Obecność moja na takim zlocie wpływa demotywująco na późniejsze dni.
;-)

zyga

Data: 2009-06-17 22:06:44
Autor: Jan Srzednicki
On 2009-06-17, Zygmunt M. Zarzecki wrote:

[...]

Idź się w coś puknij, bo dramatycznie się przeceniasz. :P

Data: 2009-06-18 00:19:51
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Smajla widział?
Ja widzę.

zyga

Data: 2009-06-17 22:51:49
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

A coś w temacie?

zyga

Data: 2009-06-17 22:53:21
Autor: Szprota aka Stefandora
Zygmunt M. Zarzecki wrote:
[...]

To jest w temacie.

--
Dorota,
Szprota.

ZLOT - wrzesień 2009. [zlot][jazda a nie dyskusja]