ZLOT - wrzesień 2009. [zlot][ja zda a nie dyskusja]

Data: 2009-06-10 20:58:39
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
ZLOT - wrzesień 2009. [zlot][ja zda a nie dyskusja]
Marek 'marcus075' Karweta pisze:
Ho, ho, ho.
Po raz siedemnasty, ale tym razem (dość) ostatecznie.
Miejsce: Łącko (Beskid Sądecki) albo okolice.
Termin: 9-14 września 2009 Skład: ?
Trasy: różne, różniste! Od A do N!

Łącko jest OK bo jest tanie i tanie bary są. Sprawdzałem.
Poza tym w Łącku jest nasz człowiek, Leszek Couise Pasoń. Razem sprawdzaliśmy bary :-)
Z Łącka natomiast jest troszkę dalej na fajniejsze trasy.

Lokalizacyjnie lepsza jest Szczawnica lub Krościenko.
Stamtąd zaczynają się i tam kończą fajne szlaki.
Zjeździłem te okolice i znam kilka naprawdę fajnych i trudnych
tras.

Narazie sie nie wpisuję, bo nie wiem co z wrześniem.

--
Szukam pracy i to pilnie! http://www.goldenline.pl/bartosz-suchecki
Konferencje, eventy, integracja, turystyka.

Data: 2009-06-10 21:41:45
Autor: Wojtek Paszkowski

"Bartosz 'Seco' Suchecki" <pisz_na@seco.maupa.tlen.pl> wrote in message news:h0ovp6$a56$1achot.icm.edu.pl...

Lokalizacyjnie lepsza jest Szczawnica lub Krościenko.
Stamtąd zaczynają się i tam kończą fajne szlaki.

Szczawnica chyba jest debestest na taki zlot - fajnie, tanio, bez liku noclegowni, od groma tras - od spokojnego mtb dla początkujących po Małych Pieninach, przez Sądecki i Pasmo Lubania, po rekreację w dolinie Dunajca i fajne szosy przez Słowację... No i dla odmiany można sobie przyjemnie pospacerować po Pieninach czy spłynąć Dunajcem.

pozdr

Data: 2009-06-10 21:53:12
Autor: Solar
Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:

Lokalizacyjnie lepsza jest Szczawnica lub Krościenko.
Stamtąd zaczynają się i tam kończą fajne szlaki.
Zjeździłem te okolice i znam kilka naprawdę fajnych i trudnych
tras.

Potwierdzam, jeśli chodzi o jazdę małoasfaltową. Dobre miejsce, bo można ułożyć sensowne kółka po górach.
Polecam knajpkę: http://www.solar.blurp.org/piwniczna_5_2008/imagepages/image21.html
Chętnie bym się wybrał, ale pasujący mi tydzieńwcześniejszy termin przepadł, a w urodziny jestem zajęty. :)

"Tylko osoby, które kogoś darzą uczuciem dyskusyjnym, będą stawiały pomniki i czyniły hołdy, żeby ludzkość zobaczyła ich wielką miłość do danego autorytetu."
                                         Adam Nowak "Raz, dwa, trzy"

Data: 2009-06-10 22:59:53
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Solar pisze:
[...]

A właśnie. Można MTB, szosę i DH - jest wyciąg :-)

Chętnie bym się wybrał, ale pasujący mi tydzieńwcześniejszy termin przepadł, a w urodziny jestem zajęty. :)

Ja jeszcze nie wiem czy dojadę. A urodziny. Cyba trzeba sę umowić na wódkę, ja mam 9 września.

Seco

Data: 2009-06-10 14:24:16
Autor: player
ZLOT - wrzesień 2009. [zlot][jazda a nie dyskus ja]
On 10 Cze, 22:59, Bartosz 'Seco' Suchecki <pisz...@seco.maupa.tlen.pl>
wrote:

A właśnie. Można MTB, szosę i DH - jest wyciąg :-)

Nie wiem jak jest teraz ale pare lat temu wisiała tam kartka - rowery
won :/
No i chyba nie ma tam żadnej traski DH.

--
pozdro.
jay

Data: 2009-06-11 02:55:16
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
ZLOT - wrzesień 2009. [zlot][ja zda a nie dyskusja]
Panie Solar, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:h0p2v5$lb3$1news.onet.pl> przy ul....

a w urodziny jestem zajęty. :)

Pić możesz również z nami... ;-)

Data: 2009-06-11 02:54:37
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
ZLOT - wrzesień 2009. [zlot][ja zda a nie dyskusja]
Panie Bartosz 'Seco' Suchecki, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:h0ovp6$a56$1achot.icm.edu.pl> przy ul....

Poza tym w Łącku jest nasz człowiek, Leszek Couise Pasoń.

AKA QSi? Myślę, że mówimy o tej samej osobie.
Co do Krościenka: w Krościenku jest PTSM, ale niestety sezonowy, w szkole
zorganizowany. Niestety.
Łącko, jak napisałem, to jest tylko "okolica". Myślę po prostu o Beskidzie
Sądeckim. Widzę, że ekipa Szczawnicę podpowiada to i tam poszukam. Jest też
schronisko pod Durbaszką, ale tam wjechać to powodzenia.

Data: 2009-06-11 09:41:00
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
[...]

Witaj. Aka Qsi :-) W krościenku i szczawnicy jest sporo kwater prywatnych które chętnie widzą rowery. A myślę, że dało by sie wynegocjować cenki w okolicach 20 zł/doba.

Schronisko pod Durbaszką jest podobno OK, ale nie wiem co z rowerami.
A wyjechac na rowerze się da, byłem kilka razy. A potem łączka w strone Palenicy i 76 km/h :-) A tym że drapanie się każdego dnia po wycieczce na górę jest bez sensu.

Data: 2009-06-11 14:47:14
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
ZLOT - wrzesień 2009. [zlot][ja zda a nie dyskusja]
Panie Bartosz 'Seco' Suchecki, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:h0qcek$dfm$1achot.icm.edu.pl> przy ul....

[...]

Schronisko pod Durbaszką jest bardzo ok - sale po 6-8 osób, prysznice z
ciepłą wodą (chyba przez 3 godziny dziennie), sala kominkowa. No i dobry
kapuśniak :-)
Choć fakt, wjeżdżanie pod nie po całodniowej męczącej wycieczce... :-/

Data: 2009-06-11 20:29:33
Autor: Wojtek Paszkowski
"Marek 'marcus075' Karweta" <m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> wrote in message news:1byi7w0qv7h7n.dlgpedaluje.ile.moze...
Jest też
schronisko pod Durbaszką, ale tam wjechać to powodzenia.

eee, tam chyba jest dość łagodna droga? Jak na wprost się nie da, to już na pewno naokoło, od strony grzbietu ;)
Tylko jak dla mnie to schronisko to jakaś porażka - położenie i widoki OK, ale bufet i generalnie klimat... zwizytowałem w zeszłym tygodniu i odczucia miałem trochę jak po Przysłopie (choć przynajmniej pod względem architektury i położenia Durbaszka jest ok).
Ze schronisk chyba duuużo fajniejsza jest Orlica - do centrum o rzut beretem, podjazd minimalny, a i z buta już można go zrobić, miejsc sporo. Choć chyba nie ma co się ograniczać do schronisk - kwater i pensjonatów w Szczawnicy jest od groma i trochę, a we wrześniu tłumów raczej tam nie będzie.

Natomiast Szczawnica ma jeden feler - dojazd. Do pociągu daleko, droga ruchliwa i przełęcz po drodze - ale w sumie, dla chcącego...

pozdr

Data: 2009-06-11 22:23:04
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
ZLOT - wrzesień 2009. [zlot][jazda a nie dyskusja]
Panie Wojtek Paszkowski, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:h0rjcg$eug$1news.wp.pl> przy ul....

[...]

Taka piękna, że po 14 godzinach wędrówki mieliśmy problem z podejściem po
tych kamieniach. :-/

ZLOT - wrzesień 2009. [zlot][ja zda a nie dyskusja]