ZMYWARKA + TELEWIZOR

Data: 2011-07-20 23:11:02
Autor: Me(L)Isa
ZMYWARKA + TELEWIZOR
Witam,
wybrałam zmywarkę bosch sms 50M62EU - (??)
http://www.skapiec.pl/img/2356030-300-1-bosch-sms-50m62eu.html
Z grubsza rzecz biorąc ma to być Sony lub LG wielkości około 40 cali
do odbioru (póki co) telewizji kablowej.
Pozdrawiam,
Mel

Data: 2011-07-20 23:16:50
Autor: JK
ZMYWARKA + TELEWIZOR
W dniu 2011-07-20 23:11, Me(L)Isa pisze:
Witam,
wybra³am zmywarkê bosch sms 50M62EU - (??)
http://www.skapiec.pl/img/2356030-300-1-bosch-sms-50m62eu.html

ale równocze¶nie chcia³am zamówiæ telewizor i
tutaj niestety mam problem, wiêc pro¶ba o
pomoc w wyborze.
Z grubsza rzecz bior±c ma to byæ Sony lub LG
wielko¶ci oko³o 40 cali
do odbioru (póki co) telewizji kablowej.

LG

JK

Data: 2011-07-21 16:21:33
Autor: Przesmiewca
ZMYWARKA + TELEWIZOR
JK <spam_away@poczta.onet.pl> napisa³(a):

LG

Sony.

Data: 2011-07-21 17:41:13
Autor: Irokez
ZMYWARKA + TELEWIZOR
U¿ytkownik "Przesmiewca" <przesmiewca@vpp.com.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:pedg27hdu8mrgjjtagigut2rhgu77u6a454ax.com...
JK <spam_away@poczta.onet.pl> napisa³(a):
LG
Sony.

Sharp

--
Irokez

Data: 2011-07-22 10:13:25
Autor: szerszen
ZMYWARKA + TELEWIZOR

U¿ytkownik "Irokez" <nie.mam@email.pl> napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:j09hau$fvm$1@news.onet.pl...

LG
Sony.
Sharp

nie bêdê gorszy, a co ;)

Panasonic

Data: 2011-07-22 14:33:31
Autor: Me(L)Isa
ZMYWARKA + TELEWIZOR
W dniu 2011-07-22 10:13, szerszen pisze:

[...]

Dziêki. Wiedzia³am,¿e mogê na Was liczyæ;-)))
Dok³adam jeszcze Toshibe, bo stary odbiornik (dwudziestoletni)
bardzo dobrze siê sprawowa³ i sprawuje do tej pory, bez ¿adnych napraw.;-))
Czyli z tego mo¿na wysnuæ wniosek, gdy wybór jest trudny
-  najlepiej wybraæ cokolwiek;-)))

Pozdrawiam
Mel

Data: 2011-07-22 21:33:16
Autor: JK
ZMYWARKA + TELEWIZOR
W dniu 2011-07-22 14:33, Me(L)Isa pisze:

Czyli z tego mo¿na wysnuæ wniosek, gdy wybór
jest trudny

Ja przepraszam ale na czym polega trudno¶æ wyboru?

- najlepiej wybraæ cokolwiek;-)))

Przy tej ilo¶ci informacji co do twoich oczekiwañ w stosunku do odbiornika, to ten wniosek jest absolutnie trafny.

JK

Data: 2011-07-22 14:39:08
Autor: Przesmiewca
ZMYWARKA + TELEWIZOR
"Irokez" <nie.mam@email.pl> napisa³(a):

Sharp

"ma to byæ Sony lub LG wielko¶ci oko³o 40 cali"

Widzisz gdzies tu Sharpa?

Data: 2011-07-22 14:48:09
Autor: szerszen
ZMYWARKA + TELEWIZOR

U¿ytkownik "Przesmiewca" <baran-ky@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:gqri27557d3t0cvkojej2ujo0ff6r84s5d@4ax.com...

"ma to byæ Sony lub LG wielko¶ci oko³o 40 cali"

Widzisz gdzies tu Sharpa?

tak, stoi na pó³ce za tymi dwoma ;)

Data: 2011-07-20 23:17:41
Autor: boxfish
ZMYWARKA + TELEWIZOR
W dniu 2011-07-20 23:11, Me(L)Isa pisze:

Z grubsza rzecz biorąc ma to być Sony lub LG wielkości około 40 cali
do odbioru (póki co) telewizji kablowej.

Jeśli to są jedyne wymagania to kup cokolwiek Sony lub LG wielkości ok 40 cali.

Data: 2011-07-21 09:29:12
Autor: szerszen
ZMYWARKA + TELEWIZOR

Użytkownik "Me(L)Isa" <jankowicz@autograf.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:j07g9b$h8u$1@news.onet.pl...

Z grubsza rzecz biorąc ma to być Sony lub LG wielkości około 40 cali
do odbioru (póki co) telewizji kablowej.

jak już ci ktoś napisał, jeśli to jedyne twoje wymagania, to kup co ci się podoba i na co cię stać

natomiast jak zaczniesz wnikać w szczegóły, to jeśli to kablówka, to lepsza będzie plazma, a jeśli plazma to panasonic, albo samsung, w tej mniej więcej kolejności, wnikania jest więcej, ale do tego polecam forum http://hdtv.com.pl :)

Data: 2011-07-21 21:01:54
Autor: JK
ZMYWARKA + TELEWIZOR
[...]

Dodam tylko, ¿e LG ani mnie ziêbi ani grzeje. $ony natomiast zdecydowanie mnie (z reszt± nie tylko mnie) ziêbi.

JK

Data: 2011-07-22 14:40:42
Autor: Przesmiewca
ZMYWARKA + TELEWIZOR
JK <spam_away@poczta.onet.pl> napisa³(a):

Dodam tylko, ¿e LG ani mnie ziêbi ani grzeje. $ony natomiast zdecydowanie mnie (z reszt± nie tylko mnie) ziêbi.

Jeszcze sie taki nie narodzil, ktory by wszystkim dogodzil.
Tak to bylo?

Data: 2011-08-06 11:20:32
Autor: RD
ZMYWARKA + TELEWIZOR
W dniu 2011-07-20 23:11, Me(L)Isa pisze:
Witam,
wybrałam zmywarkę bosch sms 50M62EU - (??)
http://www.skapiec.pl/img/2356030-300-1-bosch-sms-50m62eu.html
ale równocześnie chciałam zamówić telewizor i tutaj niestety mam
problem, więc prośba o pomoc w wyborze.
Z grubsza rzecz biorąc ma to być Sony lub LG wielkości około 40 cali
do odbioru (póki co) telewizji kablowej.
Pozdrawiam,
Mel

  Nie bÄ™dÄ™ oryginalny - już kilka osób pisaÅ‚o, że nie napisaÅ‚aÅ› nic o wymaganiach, w zwiÄ…zku z czym nikt doradzić - nie doradzi.

  Niemniej, w radach typu "kup co Ci siÄ™ podoba" jest jednak sens. JeÅ›li nie masz specyficznych (konkretnych) wymagaÅ„: nie ma znaczenia tzw. fullhd, ilość wejść/wyjść usb, hdmi, pilot (tak, tak.. sÄ… tacy), inne.. kup coÅ›, co bÄ™dzie rozsÄ…dne cenowo i wedÅ‚ug Ciebie - odpowiednie wÅ‚aÅ›nie dla Ciebie.

  Kilka miesiÄ™cy temu zastanawiaÅ‚em siÄ™ nad telewizorem. PrzeglÄ…daÅ‚em proponowane niżej/wyżej forum hdtv i wiele innych, w tym liczne komentarze/opinie w porównywarkach i tak dalej... szkoda czasu, jeÅ›li nie ma siÄ™ żadnych specjalnych wymagaÅ„, a jedynie ekran (cale), rozsÄ…dny stosunek cena/jakość. KupiÅ‚em SAMSUNG`a PS42C450 za ~1600zÅ‚. Ma HDMI, czyta filmy przez USB, nie ma "full hd", ale to już kwestia wyboru - ja nie potrzebujÄ™; jestem zadowolony. Podwójnie - z telewizora i że nie wydaÅ‚em 5tys. jak niektórzy proponowali na różnych forach na coÅ›, co nie jest mi potrzebne.

  Pozdrawiam,
Rafał

Data: 2011-08-06 23:45:16
Autor: Me(L)Isa
ZMYWARKA + TELEWIZOR
W dniu 2011-08-06 11:20, RD pisze:
[...]

Nie będę oryginalny - już kilka osób pisało, że nie napisałaś nic o
wymaganiach, w związku z czym nikt doradzić - nie doradzi.

Niemniej, w radach typu "kup co Ci się podoba" jest jednak sens. Jeśli
nie masz specyficznych (konkretnych) wymagań: nie ma znaczenia tzw.
fullhd, ilość wejść/wyjść usb, hdmi, pilot (tak, tak.. są tacy), inne..
kup coś, co będzie rozsądne cenowo i według Ciebie - odpowiednie właśnie
dla Ciebie.

Kilka miesięcy temu zastanawiałem się nad telewizorem. Przeglądałem
proponowane niżej/wyżej forum hdtv i wiele innych, w tym liczne
komentarze/opinie w porównywarkach i tak dalej... szkoda czasu, jeśli
nie ma się żadnych specjalnych wymagań, a jedynie ekran (cale), rozsądny
stosunek cena/jakość. Kupiłem SAMSUNG`a PS42C450 za ~1600zł. Ma HDMI,
czyta filmy przez USB, nie ma "full hd", ale to już kwestia wyboru - ja
nie potrzebuję; jestem zadowolony. Podwójnie - z telewizora i że nie
wydałem 5tys. jak niektórzy proponowali na różnych forach na coś, co nie
jest mi potrzebne.

Pozdrawiam,
Rafał

Dzięki. Tak przemawia rozsądek, jednak zostaje małe ale...
-- dobrze by było obejrzeć czasem w 3D, albo
wejść do internetu i posłuchać muzyki;
-- dobrze by było obejrzeć zdjęcia, albo wyświetlić film
(niekoniecznie podłączając niezliczoną ilość sprzętu i kabli)
-- jest takie "cudo"

Pozdrawiam,
Mel

Data: 2011-08-08 09:52:14
Autor: Przesmiewca
ZMYWARKA + TELEWIZOR
"Me(L)Isa" <jankowicz@autograf.pl> napisa³(a):

Dziêki. Tak przemawia rozs±dek, jednak zostaje ma³e ale...
-- dobrze by by³o obejrzeæ czasem w 3D, albo
wej¶æ do internetu i pos³uchaæ muzyki;

TV z fabrycznie wbudowanymi gwidzetami do internetu sie rozczarujesz.
Dzisiaj w TV  to jest pseudo-internet. Chyba, ze kupisz Samsunga, bedziesz uzywac SamoGo, wgrasz Netsurfa i podlaczysz do TV mysz bezprzewodowa,
to juz bedzie cos lepszego i wygodniejszego. Ale jesli liczysz na to co da Ci
producent - zapomnij.

-- dobrze by by³o obejrzeæ zdjêcia, albo wy¶wietliæ film
(niekoniecznie pod³±czaj±c niezliczon± ilo¶æ sprzêtu i kabli)

I znow Samsung. Ma chyba najlepsze w tym momencie wsparcie
jesli chodzi o kodeki. Po prostu wkladasz do USB TV pendrive
i... ogladasz - xvidy,divxy jak leci.

Data: 2011-08-09 14:04:22
Autor: Me(L)Isa
ZMYWARKA + TELEWIZOR
W dniu 2011-08-08 09:52, Przesmiewca pisze:
[...]

S³usznie.

[...]

Przyjrzê siê modelom z tak± opcj±.
Dziêki,
pozdrawiam,
Mel

Data: 2011-08-08 18:03:24
Autor: z
ZMYWARKA + TELEWIZOR
Me(L)Isa pisze:

Dzięki. Tak przemawia rozsądek, jednak zostaje małe ale...
A jednak namieszam Ci w głowie i ostrzegę :-)
Jeśli kupisz taki duży telewizor to prawdopodobnie rozczarujesz się jakością obrazu w porównaniu z tym kineskopowym przy słabym sygnale.
Na taką okoliczność tv mają "polepszacze" Trzeba sobie poustawiać wedle gustu.
Drugi raz się rozczarujesz niemożnością oglądania 1:1 bez zniekształcenia. Sporo kanałów jeszcze nadaje 4:3 a jeśli telewizor nie będzie miał kadrowania 14:9 czy 16:9 możesz się trochę wku... Ja "butelek" czy rozciągania nie trawię ani czarnych pasów dookoła.
Jeśli tu piszesz to znaczy że może Ci do głowy przyjść podłączyć komputer do tv. Trzeba o tym pomyśleć.
Oczywiście może to wszystko Cię nie obchodzić bo nie zauważasz różnicy.
Mam jednak nadzieję że zauważasz :-)

Data: 2011-08-09 14:10:10
Autor: Me(L)Isa
ZMYWARKA + TELEWIZOR
W dniu 2011-08-08 18:03, z pisze:
Me(L)Isa pisze:

[...]

No cóż rozczarowania są wpisane w moje/nasze życie ;-)
"Jak nie spróbujesz - nie pojedziesz" :-)

Dzięki,
pozdrawiam,
Mel.

Data: 2011-08-07 11:23:03
Autor: widow
ZMYWARKA + TELEWIZOR

Dla mnie jednym z waznych kryteriow jest szybkosc przelaczania kanalow tv!
Moze to sie wydac smieszne, ale wiele modeli przy analogowej TV zachowuje sie w miare szybko, ale przy cyfrowym sygnale tragedia. Szybkosc przelaczania pozostawia wiele do zyczenia. Dodatkowo zwroc uwage jak TV radzi sobie z obrazem w roznych proporcjach ekranu. Nie sztuka jest kupic TV panoramiczny na ktorym wszystkie postacie beda znieksztalcone - scisniete:) Niestety malo kto zwraca na to uwage. Nie kupuj plazmy, nie warto, zuzywa sporo wiecej pradu i dodatkowo wydziela sporo ciepla.
Ja uzytkuje TV Sony od ponad 2 lat i jestem bardzo zadowolony, spelnia wszystkie moje oczekiwania. I nie namawiam na ta marke, po prostu wybierz to co bedzie wygodne w uzytkowaniu.

Data: 2011-08-09 13:58:19
Autor: Me(L)Isa
ZMYWARKA + TELEWIZOR
W dniu 2011-08-07 11:23, widow pisze:

Dla mnie jednym z waznych kryteriow jest szybkosc przelaczania kanalow tv!
Moze to sie wydac smieszne, ale wiele modeli przy analogowej TV
zachowuje sie w miare szybko, ale przy cyfrowym sygnale tragedia.

SÅ‚usznie.

[...]

Cenna uwaga.

Ja uzytkuje TV Sony od ponad 2 lat i jestem bardzo zadowolony, spelnia
wszystkie moje oczekiwania. I nie namawiam na ta marke, po prostu
wybierz to co bedzie wygodne w uzytkowaniu.

ReasumujÄ…c:
1/ szybkosc przelaczania kanałów
2/ wlasciwy dobór obrazu w roznych proporcjach ekranu
3/ nie plazma

dzięki, pozdrawiam
Mel

Data: 2011-08-10 07:26:06
Autor: Adam L.
ZMYWARKA + TELEWIZOR

Użytkownik "widow" <widow79@tlen.pl> napisał w wiadomości

[...]
Ale to "bonus" sygnału cyfrowego i wiele tu zalezy od nadawcy. Jesli
zastosuje kompresje b.duza
tak ze ramka z pelna inforamcja o obrazie pojawia sie co kilka[dziesiat]
sekund to tyle musisz czekac.

Adam

Data: 2011-08-31 08:58:48
Autor: Przemolo
ZMYWARKA + TELEWIZOR
[...]

Ja bym proponował Samsunga. Jakiś czas temu kupiłem teściowi Sony 37, a sobie Samsunga 32. Samsung jak dla mnie ma znacznie lepszą ergonomię ustawień, więcej możliwości w zakresie ustawień odczytywanych filmów divx z USB i ogólniej jakiś taki bardziej przyjazny użytkownikowi jest.

ZMYWARKA + TELEWIZOR