ZSL!!!! ZSL!!!

Data: 2019-08-27 13:43:26
Autor: Bruno Brunowski
ZSL!!!! ZSL!!!
Polskim kandydatem na europejskiego komisarza ds. rolnictwa został Janusz Wojciechowski.
Przypomnijmy pokrótce życiorys kandydata:
"Od 1977 do 1980 pracował jako asesor w Prokuraturze Wojewódzkiej w Skierniewicach. W latach 1980-1993 orzekał jako sędzia.. Do 1985 pracował w Sądzie Rejonowym w Rawie Mazowieckiej oraz Sądzie Rejonowym w Skierniewicach, od 1985 do 1990 w Sądzie Wojewódzkim w Skierniewicach. W 1984 wstąpił do Zjednoczonego Stronnictwa Ludowego. "

Klaszczamy pisiorki, klaszczamy!

--
Bruno

Data: 2019-08-27 14:39:48
Autor: Jacek Bialy
ZSL!!!! ZSL!!!
Nu - ZSL pasuje do tego towarzystwa jak ulał...
Ale ważne jest, że Szczerski nie będzie się tam marnował (po jaką cholerę prezes go tam zsyłał (może zaczął być zbyt popularny w kraju na tle samego prezesa? :))))))

JB

Data: 2019-08-27 22:48:55
Autor: A. Filip
BB: ZSL!!!! ZSL!!! [czyli zły sędzia (hejt?)]
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:
[...]

Czy twój post można uznać za hejt (na sędziów)?  MOŻNA :-)

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-08-27 22:32:58
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 27 sierpnia 2019 22:50:10 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]
>
> Klaszczamy pisiorki, klaszczamy!

Czy twój post można uznać za hejt (na sędziów)?  MOŻNA :-)

BUUUUUHAHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAHAA!!!!

Teraz hejtem jest nawet przypominanie pisiorowi jego życiorysu :)

Czasem to nawet zabawny jesteś Filipku.

--
Bruno

Data: 2019-08-28 11:51:33
Autor: Trefniś
ZSL!!!! ZSL!!!
W dniu .08.2019 o 22:43 Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:

[...]

Informacje niepełne, bo:
"W listopadzie 2010 przystąpił do Prawa i Sprawiedliwości.. Miesiąc  wcześniej, w łódzkim biurze poselskim tej partii, zabity został jego  asystent Marek Rosiak."

--
Trefniś

Data: 2019-08-28 02:57:08
Autor: Bruno Brunowski
ZSL!!!! ZSL!!!
W dniu środa, 28 sierpnia 2019 11:51:36 UTC+2 użytkownik Trefniś napisał:
> [...]

"W listopadzie 2010 przystąpił do Prawa i Sprawiedliwości. Miesiąc  wcześniej, w łódzkim biurze poselskim tej partii, zabity został jego  asystent Marek Rosiak."

Jak już jedziemy tak dokładnie to: "W wyborach do Parlamentu Europejskiego w 2009 uzyskał liczbą 56 292 głosów reelekcję, kandydując jako przedstawiciel Stronnictwa ,,Piast" z listy Prawa i Sprawiedliwości."

--
Bruno

Data: 2019-08-28 12:10:18
Autor: Trefniś
ZSL!!!! ZSL!!!
W dniu .08.2019 o 11:57 Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:

> [...]

Jak już jedziemy tak dokładnie to: "W wyborach do Parlamentu  Europejskiego w 2009 uzyskał liczbą 56 292 głosów reelekcję, kandydując  jako przedstawiciel Stronnictwa ,,Piast" z listy Prawa i Sprawiedliwości."

Bez żartów, nie o dokładność chodzi.

Sugerowałeś, że on z PSL (tytuł posta, treść).
A on od dawna już w PiS - różnica zasadnicza!

Nawiasem, jako były sędzia od dawna postulował zmiany w sądownictwie i  pewnie ma duży wpływ na ruchy PiS w tej sprawie. Jego poglądy są dość  zbieżne, m. in. konieczność reform od góry, która blokuje sędziów  rejonowych i okręgowych.

IMHO wielka szkoda, że nie on jest MinSpr, a jakieś lewe Ziobro.

--
Trefniś

Data: 2019-08-28 03:33:24
Autor: Bruno Brunowski
ZSL!!!! ZSL!!!
W dniu środa, 28 sierpnia 2019 12:10:22 UTC+2 użytkownik Trefniś napisał:

> [...]

Bez żartów, nie o dokładność chodzi.

Sugerowałeś, że on z PSL (tytuł posta, treść).
A on od dawna już w PiS - różnica zasadnicza!

Z ZSL. Do PSL zresztą również należał. Zgodnie z narracją PiS to "komunistyczny" sędzia oraz prokurator i jako taki jest spalony. Nieprawdaż?

Nawiasem, jako były sędzia od dawna postulował zmiany w sądownictwie i  pewnie ma duży wpływ na ruchy PiS w tej sprawie.

Nie ma żadnych wpływów. Tą działką niepodzielnie rządzi Zbysiu.

--
Bruno

Data: 2019-08-28 12:45:31
Autor: Trefniś
ZSL!!!! ZSL!!!

Data: 2019-08-28 13:00:46
Autor: Trefniś
ZSL!!!! ZSL!!!
W dniu .08.2019 o 12:33 Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:

W dniu środa, 28 sierpnia 2019 12:10:22 UTC+2 użytkownik Trefniś napisał:

(...)
Bez żartów, nie o dokładność chodzi.

Sugerowałeś, że on z PSL (tytuł posta, treść).
A on od dawna już w PiS - różnica zasadnicza!

Z ZSL.

Próbowałem udawać, że nie jesteś durniem. ZSL nie istnieje od 1989 roku!!!
Teraz to PSL ciemnoto!

Do PSL zresztą również należał. Zgodnie z narracją PiS to  "komunistyczny" sędzia oraz prokurator i jako taki jest spalony.  Nieprawdaż?

No przecież to wy jesteście hagiografami Kaczyńskich, PiS i wszystkich  członków tej partii.
A ty do tego jesteś rzadkim niedorozwojem - "Wojciechowski należy do ZSL",  choć to od dawna PiSior...

Nawiasem, jako były sędzia od dawna postulował zmiany w sądownictwie i
pewnie ma duży wpływ na ruchy PiS w tej sprawie.

Nie ma żadnych wpływów. Tą działką niepodzielnie rządzi Zbysiu.

G... jesz, g... wiesz.
Nawet, jeśli Ziobro tylko czytał bloga Wojciechowskiego, to postępuje  zgodnie z jego postulatami.

EOT

--
Trefniś

Data: 2019-08-28 04:30:28
Autor: Bruno Brunowski
ZSL!!!! ZSL!!!
W dniu środa, 28 sierpnia 2019 13:00:50 UTC+2 użytkownik Trefniś napisał:
> [...]

> Z ZSL.

Próbowałem udawać, że nie jesteś durniem. ZSL nie istnieje od 1989 roku!!!

Bo i wstąpił w szeregi partii w 1984 roku, gdy o PSL można było poczytać jedynie w książkach historycznych.

> [...]

A ty do tego jesteś rzadkim niedorozwojem - "Wojciechowski należy do ZSL",  choć to od dawna PiSior...

Taa. "Nasz komuch dobry, wasz komuch zły." Ot i cała filozofia PiS.

> Nie ma żadnych wpływów. Tą działką niepodzielnie rządzi Zbysiu.

G... jesz, g... wiesz.
Nawet, jeśli Ziobro tylko czytał bloga Wojciechowskiego, to postępuje  zgodnie z jego postulatami.

Mogę się założyć, że jest wprost przeciwnie i Wojciechowski wychwala to co zleciła centrala. Jak zresztą każdy pisior prowadzący bloga.

--
Bruno

Data: 2019-08-28 13:35:46
Autor: Trefniś
ZSL!!!! ZSL!!!
W dniu .08.2019 o 13:30 Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:

(...)

Widzę, że w głowie ci się króliki pierdolą dzisiaj.

--
Trefniś

Data: 2019-08-29 02:37:38
Autor: Jacek Bialy
ZSL!!!! ZSL!!!
   -- - Taa. "Nasz komuch dobry, wasz komuch zły." Ot i cała filozofia PiS.

Filozofia jak filozofia, ale taktyka całkiem niezła.

JB

Data: 2019-08-29 18:09:39
Autor: Runt
ZSL!!!! ZSL!!!
W dniu 2019-08-29 o 11:37, debil Jacek Bialy pisze:
    -- - Taa. "Nasz komuch dobry, wasz komuch zły." Ot i cała filozofia PiS.

Filozofia jak filozofia, ale taktyka całkiem niezła.

PSL to POlityczne ladacznice. Za koryto pójdą na słomiane wyrko z każdym.

--
Runt

Data: 2019-08-29 09:36:44
Autor: Runt
ZSL!!!! ZSL!!!
W dniu 2019-08-28 o 11:51, Trefniś pisze:
[...]

Zaraz, śp. M.Rosiak został zabity miesiąc wcześniej niż w/w wstąpił do PiS. Czy śp. P.Rosiak był już członkiem PiS czy nie? Kiedy został "asystentem" obecnego europosła?

--
Runt

Data: 2019-08-30 20:47:44
Autor: Trefniś
ZSL!!!! ZSL!!!
W dniu .08.2019 o 09:36 Runt <runt@anakumena.org> pisze:

[...]

Sami szukajcie takich informacji.
https://pl.wikipedia.org/wiki/Marek_Rosiak_(1948%E2%80%932010)
(jeśli wam pokiereszuje link, sami sobie radźcie)

--
Trefniś

Data: 2019-08-31 09:06:02
Autor: Runt
ZSL!!!! ZSL!!!
W dniu 2019-08-30 o 20:47, Trefniś pisze:
[...]

Nastepnym razem wiec przemysl zanim wyslesz podobna bzdure jak wyzej.

--
Runt

Data: 2019-08-31 17:03:13
Autor: Trefniś
ZSL!!!! ZSL!!!
W dniu .08.2019 o 09:06 Runt <runt@anakumena.org> pisze:

[...]

Rozpędź się i o kaloryfer, dziura.

--
Trefniś

Data: 2019-08-31 17:08:29
Autor: Runt
ZSL!!!! ZSL!!!
W dniu 2019-08-31 o 17:03, DEBIL Trefniś pisze:
W dniu .08.2019 o 09:06 Runt <runt@anakumena.org> pisze:

Nastepnym razem wiec przemysl zanim wyslesz podobna bzdure jak wyzej.

Rozpędź się i o kaloryfer,

POmogło ci?

dziura.

z tym to do kanalii o ksywce zenus. POlubicie się girles.

--
Runt

Data: 2019-08-31 17:09:00
Autor: u2
ZSL!!!! ZSL!!!
W dniu 31.08.2019 o 17:03, Trefniś pisze:
[...]

albo żeberko:)

--
I love love

Data: 2019-08-31 17:14:46
Autor: u2
ZSL!!!! ZSL!!!
W dniu 31.08.2019 o 17:11, Runt pisze:
Rozpędź się i o kaloryfer, dziura.

albo żeberko:)

W O N !!!

już spróbowałeś ?:)

co wybrałeś, dziurę, czy żeberko ?:)

--
I love love

Data: 2019-08-31 17:18:28
Autor: Trefniś
ZSL!!!! ZSL!!!
W dniu .08.2019 o 17:14 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

[...]

Pewnie zawór - będzie kolejna dziura.

--
Trefniś

Data: 2019-08-31 17:32:36
Autor: u2
ZSL!!!! ZSL!!!
W dniu 31.08.2019 o 17:18, Trefniś pisze:
[...]

w moim grzejniku trudno trafić w dziurę, bo praktycznie ich nie ma, ale w zawór można trafić, bo wyraźnie wystaje:)

btw gdzie są jeszcze niegdysiejsze kaloryfery ?:)

--
I love love

Data: 2019-09-01 07:13:15
Autor: Runt