ZTR

Data: 2011-07-17 14:40:08
Autor: mariuszmo
ZTR
chciałbym wymienić obręcze, pancerne ale dość ciężkie bezdętkowe MAVIC 819
disc zmieniłbym na lżejsze ZTR jak niżej w linkach ALPINA bądź CREST

http://allegro.pl/no-tubes-ztr-alpina-disc-czarna-32h-cyklomania-i1703022960.html

http://allegro.pl/no-tubes-ztr-crest-disc-czarna-32h-cyklomania-i1703022956.html

powód jak zwykle, debile z mojej gminy wyasfaltowali już właściwie wszystkie
polne i leśne drogi więc rower XC stał się z konieczności maszyną szosową a na
górskie bezdroża mam drugi enduro.
Nawet zakładając, że ZTR są sporo słabsze od maviców to spokojnie mi wystarczą
a przy tym perspektywa wywalenia około 100 gram masy rotującej na obwodzie
koła jest kusząca.

wracając do ZTR, pytanie które? różnica wagi w granicach błędu pomiarowego,
wytrzymałość zapewne podobna. Alpiny są wyższe więc istnieje nadzieja, że nie
będę musiał zmieniać szprych.
Nie mogę jednak nigdzie znaleźć jaką wysokość mają te obręcze, lemonbike.eu
nie podaje, w katalogu DT ich nie ma, dysponuje może ktoś jakimiś realnymi danymi?

Data: 2011-07-17 14:45:50
Autor:
ZTR
jest, znalazłem na stronie producenta wszystkie potrzebne dane, wcześniej coś
się nie mogła wyświetlić.

mavic ma aż 21mm
http://www.harfa-harryson.com.pl/fnc/gooddisplay.php5?id=50&pos=0

alpine 17,5mm http://www.notubes.com/ZTR-Rims-C18.aspx