ZUS - Pytanie

Data: 2009-02-21 10:47:44
Autor: SDD
ZUS - Pytanie

Użytkownik "Krzyszt@f" <kerambruk@interia.eu> napisał w wiadomości news:gno7k2$c3h$1nemesis.news.neostrada.pl...

Pytam gdyż żyłem ostatnio w przekonaniu j.w. a spotkałem ostatnio innego znajomego i mowil ze jemu zus rozlozyl zadluzenie na raty w calosci i nie wiem komu tu wierzyc.

Mojemu kuzynowi tez kiedys rozlozyli (ale on tylko mial za siebie).
Ze mial naprawde kiepska losowa sytuacje, to i tak tego nie placil (a jedno uchybienie zrywa caly uklad) wiec zjawil sie w koncu poborca skarbowy - al ena szczescie - z uwagi wlasnei na jego specyficzna sytuacje - zona chora na nowotwot itp. taki emu pismo napisalem, ze mu umorzyli te skladki.

Oczywiscie Ty na umarzania nie licz, bo masz skladki za pracownikow - a to juz grubszy kaliber.
I tak jednak nie masz innego wyjscia, tylko musisz sie z nimi ukladac, chyba, ze chcesz, zeby Cie zlicytowali (ewentualnie wyjscie awaryjne przez stryczek).

Pozdrawiam
SDD

ZUS - Pytanie