ZUS i OFE - troche historii

Data: 2017-10-28 22:38:58
Autor: japanizer
ZUS i OFE - troche historii
On Saturday, October 28, 2017 at 7:44:07 PM UTC+9, jacekb...@gmail.com wrote:
http://www.zus.pl/default.asp?id=345&p=2&idk> Wbrem rozpuszczanym w GazoWni mitom, ZUS nie jest wytworem ,,komunistycznego panstwa opiekunczego"

Ale jakiś link do GW na potwierdzenie twoich słów oczywiście podasz?

Czy jak zwykle, gdy puścisz jakąś śmierdzącą bzdurę - podwiniesz ogon i udasz, że to nie ty?

Data: 2017-10-29 02:22:21
Autor: jacekbialy80
ZUS i OFE - troche historii
Mów sobie że bzdury, a ją będę przypominał GóWnianą ideologię. Jak to Jaruzel zbawił ojczyznę przed ruską interwencją, a przy okazji uratował od związków zawodowych wypasionych na państwie opiekuńczym, jakim był PRL.
Gdy znajdę czas, zacznę całą tą mitologię tutaj propagować pod inną ksywką. Zobaczysz ilu czytelników GóWna się do mnie przyłączy zanim odkryję karty.
Pozdrowienia

Data: 2017-10-29 02:26:54
Autor: japanizer
ZUS i OFE - troche historii
On Sunday, October 29, 2017 at 6:22:22 PM UTC+9, jacekb...@gmail.com wrote:
[...]

Film z sikaniem do zniczy już znalazłeś? Link do GW gdzie piszą, że "ZUS to wytwór państwa komunistycznego"? Jakie kłamstwa zaserwujesz w następnym poście?

Data: 2017-10-29 03:26:12
Autor: jacekbialy80
ZUS i OFE - troche historii
Czy ja jestem twoim sługą?