ZUS - korekta deklaracji za rok 2001?

Data: 2016-01-12 18:02:54
Autor: cef
ZUS - korekta deklaracji za rok 2001?
W dniu 2016-01-12 o 13:50, radekp@konto.pl pisze:
ZUS stwierdził, że na koncie mam zaległości z tytułu ubezpieczenia za 2001r. i
2002r. (pojedyncze miesiące). Chodzi o składkę zdrowotną.

Delikatnie mi zasugerowano, abym złożył korektę deklaracji (chyba chodzi o
wyzerowanie miesiąca?), zapewne chcą mieć tą sprawę już z głowy i odfajkowany
problem. Sama kwota nie jest duża, ale odsetki już spore, więc w sumie mi to na
rękę :).

2001?
To jest jakoś wymagalne?
Poprawiają sobie sami w systemie takie rzeczy.

Data: 2016-01-12 18:53:37
Autor: G.S.
ZUS - korekta deklaracji za rok 2001?
On Tue, 12 Jan 2016, cef wrote:

2001?
To jest jakoś wymagalne?

....jak dłużnik uzna zobowiązanie, to chyba jest...
 :>

pzdr, Gotfryd

Data: 2016-01-12 19:03:07
Autor: cef
W dniu 2016-01-12 o 18:53, G.S. pisze:
On Tue, 12 Jan 2016, cef wrote:

2001?
To jest jakoś wymagalne?

...jak dłużnik uzna zobowiązanie, to chyba jest...
  :>

Może właśnie o to chodzi o czym piszesz obok.
Do mnie kilka lat temu zadzwonili z  ZUS, że w 1998
jest jakaś nieścisłość w deklaracji i żeby złożyć jakieś kwity.
Więc poprosiłem (grzecznie), żeby mi przysłali pismo co jest
a czego chcą, to przysłali, powiadomienie, że zgodnie z procedurą
sami sobie poprawili :-)

Data: 2016-01-13 13:57:21
Autor: radekp@konto.pl
ZUS - korekta deklaracji za rok 2001?
Tue, 12 Jan 2016 18:02:54 +0100, w
<569531be$0$22820$65785112@news.neostrada.pl>, cef <cezfar@interia.pl>
napisał(-a):

> [...]

2001?
To jest jakoś wymagalne?
Poprawiają sobie sami w systemie takie rzeczy.

W systemie jest, że mam niedopłatę za te miesiące.

ZUS - korekta deklaracji za rok 2001?