ZUS okrada ludzi

Data: 2010-01-09 23:20:20
Autor: boukun
ZUS okrada ludzi
Wła¶nie zaczynam projektować swoj± stronę internetow±, na temat złodziejskiego kapitału pocz±tkowego oraz jaki w tym bandyckim procederze maj± udział sejm i Trybunał Konstytucyjny. Tu powstanie ta strona http://www.zus-okrada-ludzi.za.pl/#0

boukun

Data: 2010-01-09 15:30:37
Autor: Marek
ZUS okrada ludzi
On 9 Sty, 23:20, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
W a nie zaczynam projektowa swoj stron internetow , na temat z odziejskiego
kapita u pocz tkowego oraz jaki w tym bandyckim procederze maj udzia sejm i
Trybuna Konstytucyjny. Tu powstanie ta stronahttp://www.zus-okrada-ludzi.za.pl/#0

boukun

Swietnie bekon ,  swietnie...
Napisz jeszcze, ze za komuny, to nie okradal...

Data: 2010-01-10 01:07:15
Autor: boukun
ZUS okrada ludzi

Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisal w wiadomosci news:d0dd2d0e-1ec8-4d01-877b-1d94761de35cp8g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

Wlasnie, ze takiego skurwysynstwa, jak mamy teraz, za PRLu nie bylo do pomyslenia. Ten proceder, który zamierzam opisac, to jest spreparowany wlasnie przez tych farbownców, co przystapili do targowicy i przehandlowania Polski w 1989 roku i ze swiadomoscia rujnowali, w celu grabiezy Polaków nasz kraj. To sa ci starzy, nowi kreatorzy obecnego zlodziejskiego systemu.

boukun

Data: 2010-01-10 01:42:27
Autor: sofu
ZUS okrada ludzi

> [...]
>
> boukun

Swietnie bekon ,  swietnie...
Napisz jeszcze, ze za komuny, to nie okradal...

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Jesli za PRL-u okradal, to dzis to robi do kwadratu albo juz do szescianu?!
Kiedys emerytura byla obliczana z ostatnich 12 miesiecy (mozna bylo sobie
wybierac te miesiace) pracy.
Wiadomo, ze kierownicy zakladów szli na reke odchodzacym i w ostanim okresie
dawali im maksymalne stawki zaszeregowania i rozne premie. Pierwsze
emerytury ludzi byly bardzo wysokie. Potem stopniowo na przestrzeni lat juz
nie bylo tak korzystnie albowiem stopniowo ich emerytury tracily swoja
relatywna wartosc (na skutek inflacji) i nie byly podnoszone tak jak
powinny.
Najwieksze zlodziejstwo nastapilo jednak po 1989 roku kiedy to emerytury i
renty stracily w skutek inflacji tyle, ze ludzie nie mieli za co zaplacic
czynszów o jedzeniu czy lekach nie wspominajac. Jak ktos byl w tym okresie
singlem (wdowa, wdowiec, rozwiedziony itp.) i nie mial rodziny, ktora mogla
mu pomóc, to mial przejebane jak murzynski beben. To bylo za rzadów
Mazowieckiego. Podnoszono jedynie sumy kredytów wedlug zajebistych wyliczen
o emeryturach zapominajac.  Pózniej Suchocka nawet odebrala rewaloryzacje
emerytur w pewnym okresie co pozniej rekompensowano kwotowo, ale nie
wszystkim i nie tyle ile stracili ( do dzis przez to otrzymuja mniejsze
emerytury). Dzisija kroi sie ze ludzie tak dzis jak a zwlaszcza w
przyszlosci beda glodowac bedac na emerytururach o czym sie juz mówi bez
ukrywania. Wiec co sie przypierdalasz do Boukuna, ktory ma racje w tym
wypadku?!

sofu

Data: 2010-01-10 04:38:40
Autor: Marek
ZUS okrada ludzi
On 10 Sty, 01:42, "sofu" <manhunt...@o2.pl> wrote:

[...]

Chcialem ci odpowiedziec, ale Anatol juz to zrobil.

ZUS za komuny kradal cale spoleczenstwo udzielajac przywilejow
emeryalnych  I RENTOWYCH ( !!! ) tasmowo, a zwlaszcza swoim.

To, ze dzisiaj istnieja "wczesne emerytury" tez uwazam za zlodziejstwo.

Data: 2010-01-10 13:46:18
Autor: Mirek
ZUS okrada ludzi
Marek pisze:
On 10 Sty, 01:42, "sofu" <manhunt...@o2.pl> wrote:

 Dzisija kroi sie ze ludzie tak dzis jak a zwlaszcza w
przyszlosci beda glodowac bedac na emerytururach o czym sie juz mĂłwi bez
[...]

ZUS powinien zostac zlikwidowany. Jestem w stanie zgodzic sie na skladke ~150
zł. dla NFZ (publiczna służba zdrowia), ponieważ wiadomo, że żadna komercyjna
przychodnia nie sfinansuje drogich zabiegĂłw typu kwestie np. onkologiczne,
przeszczepy itd., ogĂłlnie drogie zabiegi ratujÄ…ce ĹĽycie.
Pozostała kwota (zostaje jakies 650) powinna byc do dyspozycji podmiotu.
Niestety w Polsce chyba tylko UPR głosi podobny program-rozwiązania.

Data: 2010-01-10 14:16:38
Autor: Anatol
ZUS okrada ludzi

Użytkownik "Mirek" <mirek@ptasie.net> napisał w wiadomości news:hici6g$e5q$1news.task.gda.pl...

ZUS powinien zostac zlikwidowany.

Likwidacja ZUSu oznacza obecnie likwidację emerytur i rent wyplacanych obecnie dla 9,2 mln ludzie średnio po 1188 PLN brutto miesiecznie. To jest technicznie możliwe ale żeby był właściwy skutek wypłaty te nie mogą być zamienione na żadne inne zasiłki co oznacza że kto nie będzie miał środków na utrzymanie musi być wywieziony na śmietnik (rozumiem że zasiłki pogrzebowe też nie będą wypłacane).

[...]

Tylko, ĹĽe klientami NFZ sÄ… przede wszystkim  emeryci i renciĹ›ci (9,2 mln) na serwisowanie ktĂłrych te 150 zĹ‚ miesiecznie jest daleko niewystarczajÄ…ce (poza tym oni nie pĹ‚acÄ… nawet 150 PLN, a rolnicy i ich rodziny nie pĹ‚aca ani zĹ‚otowki). Poza tym tych 150 zĹ‚ oczywiscie trzeba by byĹ‚o dodać po 150 zĹ‚ na kaĹĽde dziecko.

Anatol

Data: 2010-01-10 14:39:21
Autor: u2
ZUS okrada ludzi
W dniu 2010-01-10 14:16, Anatol pisze:

ZUS powinien zostac zlikwidowany.

Likwidacja ZUSu oznacza obecnie likwidacjÄ™ emerytur i rent wyplacanych
[...]

To oznacza, że te 140 mld to ściema. W normalnym państwie można przelać
te pieniądze n.p. do Urzędów Skarbowych i tam przenieść obowiązek
wypłacania świadczeń emerytalno-rentowych. Tym wkładem ZUS żongluje jak
chce i stąd te ZUS-owskie problemy z wypłacalnością.

[...]

mln) na serwisowanie których te 150 zł miesiecznie jest daleko
niewystarczające (poza tym oni nie płacą nawet 150 PLN, a rolnicy i ich
rodziny nie płaca ani złotowki). Poza tym tych 150 zł oczywiscie trzeba
by było dodać po 150 zł na każde dziecko.

Akurat NFZ należy zdecentralizować n.p. na wojewódzkie Kasy Chorych,
centralizacja była strzałem do własnej bramki wykonanym przez Leszka
Millera, co zresztą on sam, po przestaniu bycia premierem, przyznał.

Data: 2010-01-10 14:47:50
Autor: Anatol
ZUS okrada ludzi

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:hiclv6$hi3$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

To będzie tylko zmiana szyldu bo tą samą kasę i tak będzie trzeba wypłacać tej samej liczbie emerytów i rencistów oraz prowadzić całą ewidencję składkowiczów do celów wyliczenia wysokości należnego świadczenia

Anatol

Data: 2010-01-10 21:49:55
Autor: u2
ZUS okrada ludzi
W dniu 2010-01-10 14:47, Anatol pisze:

[...]

No nie, ZUS, w przeciwieństwie do US, jest instytucją nieprzejrzystą,
mającą kłopoty finansowe, choć teoretycznie ich nie powinno być, i z
tendencjami do bizancjum w dyrektoriacie, vide baseny na dachach wieĹĽowcĂłw.

Data: 2010-01-10 22:11:43
Autor: Anatol
ZUS okrada ludzi

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:hidemc$83r$7atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Jeżeli US będzie miał obowiązek wypłaty kwoty świadczeń wprost proprcjonalnej do liczby emerytów i rencistów bez względu na poziom wpłat ze składek to też będzie miał kłopoty finansowe. Obecnie US przekazuje do budżetu tylko tyle ile wpłynęło z podatków i ani grosza więcej.

Anatol

Data: 2010-01-10 22:25:40
Autor: u2
ZUS okrada ludzi
W dniu 2010-01-10 22:11, Anatol pisze:

[...]

Przecież zasady są jasne, emeryci i renciści płacili całe życie składki
i gdyby je zdeponowali w normalnym banku, a nie w ZUS, to teraz by ĹĽyli
na przyzwoitym poziomie jako rentierzy. W dodatku dysponowaliby wkładem.
Wniosek jest prosty to ZUS okrada emerytĂłw i rencistĂłw.

Data: 2010-01-10 23:16:47
Autor: Anatol
ZUS okrada ludzi

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:hidh9h$3ma$1nemesis.news.neostrada.pl...

Przecież zasady są jasne, emeryci i renciści płacili całe życie składki
i gdyby je zdeponowali w normalnym banku, a nie w ZUS, to teraz by ĹĽyli
na przyzwoitym poziomie jako rentierzy. W dodatku dysponowaliby wkładem.

Sądzę że gdyby w PRL ludzie lokowali składki emerytalne w banku to teraz mieliby teraz dosłownie groszowe emerytury.

Wartość wypłacanych emerytur i rent rośnie szybciej niż PKB z 4,5% w 1976 do 10% obecnie co oznacza że duża część emerytów i rencistów dostaje znacznie więcej niż wpłaciło do systemu (wzrost o inflację + 100%), a więc analogicznie obecni płatnicy składek powinni dostać za 30 lat 20% PKB a kolejni za 60 lat 40% PKB i tak dalej aż do poziomu 100% PKB (tzn. taki poziom ngdy nie zostanie osiągnięty bo po drodze system sie rozwali, pytanie tylko przy jakim poziomie PKB przeznaczanym na emerytury).

Wniosek jest prosty to ZUS okrada emerytĂłw i rencistĂłw.

Tzn. wypłaca za mało ? Jeżeli tak to jaki % wytworzonego PKB powinien być zabierany płatnikom składek i wypłacany emerytom ?

Anatol

Data: 2010-01-10 14:14:06
Autor: BarnabaRudge
ZUS okrada ludzi

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Czy tylko za komuny tak bylo?
W Lodzi glosna byla sprawa dotyczaca tego cwaniaka co bral jako lapowke
Mercedesa do jezdzenia. Otoz on mial niegrozny wypadek i oczywiscie postaral
sie o rente stala powyzej 2000 zl w latach 90- tych, ktora mu wyplacano jako
dodatek do jego apanazy.  Potem siedzial w pierdlu itd. Mieli mu te forse
zabrac, ale ZUS placi nadal. Przy czym wszyscy wiedzieli, ze to bylo
wyludzone, cala Polska.
Najwieksze cwaniactwo i korupcja byla po 1989 roku i do dzis. Urzednicy aby
utrzymac stolek wykonuja kazde polecenie wladzy niekoniecznie tej z
Warszawy.

sofu

Data: 2010-01-10 08:20:09
Autor: Marek
ZUS okrada ludzi
On 10 Sty, 14:14, "BarnabaRudge" <BarnabaRu...@o2.pl> wrote:
Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2...@googlemail.com> napisal w wiadomoscinews:a88ccf13-3aef-4dd6-9ce7-4d2a0c0cfc9121g2000yqj.googlegroups.com...
> [...]

Najwieksze cwaniactwo i korupcja byla po 1989 roku i do dzis. Urzednicy aby
utrzymac stolek wykonuja kazde polecenie wladzy niekoniecznie tej z

Teraz tez tak jest, ale znajac bekona, bedzie chcial znowu udowodnic,
ze za komuny bylo pieknie.

Data: 2010-01-10 18:44:14
Autor: boukun
ZUS okrada ludzi

Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisal w wiadomosci news:34c61a32-d0b3-41b2-96f1-b9994724666cp8g2000yqb.googlegroups.com...
> [...]

Warszawy.

sofu

Teraz tez tak jest, ale znajac bekona, bedzie chcial znowu udowodnic,
-- -- -- -- -- -- -- -- -
Nie, ja teraz tylko wyloze zaplanowany bandycki proceder targowiczan z 1989 roku, okradniecia przy tzw. kapitale poczatkowym i ponizenia Polaków. Nic wiecej nie bede na swojej stronie wywodzil. Wiedzieli skurwysyny, ze beda zaklady pracy doprowadzac do ruiny, palili za soba wszystko, archiwa i pozostawili tylko ugor. A teraz na barkach Polaków obarczyli, by ci udowadniali rzeczy niemozliwe do udowodnienia, bo bandyci rzadzacy do dzis palili za soba archiwa...

boukun

Data: 2010-01-10 11:57:33
Autor: Anatol
ZUS okrada ludzi

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hib64b$vgd$1node1.news.atman.pl...

Jesli za PRL-u okradal, to dzis to robi do kwadratu albo juz do szescianu?!

Koszty ZUS to tylko 4 mld PLN rocznie. Pozostałe 140 mld PLN (z tendencj± rosn±c±)  trafia do emerytów, rencistów i pracowników na chorobowym. A więc jeżeli mówimy o okradaniu to robi± to emeryci i renci¶ci do których ta kasa - zabrana siła pokoleniu pracj±cemu -trafia, w szczególnosci ci którzy przechodz± na emerytury i renty przed osi±gnięciem 65 roku życia.

Kiedys emerytura byla obliczana z ostatnich 12 miesiecy (mozna bylo sobie
wybierac te miesiace) pracy.

Raczej z wybranych 10 kolejnych lat co było złodziejstwem. Poza tym w PRL nie było takich możliwo¶ci wczesnego przechodzenia na emeryturę jak obecnie ( ¶rednia wieku prezchodzenia wynosiła  ok 62  lata wobec 57 obecnie) i ludzie żyli 5 lat krócej (w latach 1970-89 ¶rednia długo¶ć życia nie zmieniła się, podczas gdy od 1989 wzrosła o 5 lat) czyli w sumie byli na emeryturze ¶rednio 10 lat krócej niż obecnie, a więc suma odebranych ¶wiadczeń była znacznie niższa.

Anatol

Data: 2010-01-10 12:10:28
Autor: boukun
ZUS okrada ludzi

Użytkownik "Anatol" <c355@usuntowp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hica98$1mm$1news.interia.pl...

[...]

Najlepiej się powie¶, nie będziesz stary i bardziej pojebany...

boukun

Data: 2010-01-10 12:10:13
Autor: Anatol
ZUS okrada ludzi

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hicc9r$oi8$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

No to uczciwe jest przekazywanie przez ZUS tych 140 mld PLN emerytom i rencistom czy nie ? Jeżeli tak to nie ma mowy o okradaniu.

Anatol

Data: 2010-01-10 12:28:40
Autor: boukun
ZUS okrada ludzi

Użytkownik "Anatol" <c355@usuntowp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hicb11$2kg$1news.interia.pl...

[...]

Poczekaj na artykuły na stronce, to będziem sz miał kawę na ławę, jak okradaj± złodzieje z ZUS, z sejmu i antypolskiego Trybunału Konstytucyjnego Polaków. Wymysł z kapitałem pocz±tkowym, to był zamach na Polaków z pełn± ¶wiadomo¶ci±. Oni chuja płac±, a nie 140 mld., w chuja graj±...
Ludzie pracuj±, ciężko pracowali, a na staro¶ć zostaj± obdarcie z wszelkiej godno¶ci...i musz± powoln± ¶mierci± zdychać...

boukun

Data: 2010-01-10 12:44:27
Autor: Anatol
ZUS okrada ludzi

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hicdki$rb6$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Jeżeli odejmiemy zasiłki chorobowe i inne, pozostaje kwota 132 mld PLN w 2008 na emerytury i renty :

http://www.twoja-firma.pl/wiadomosc/16786878,w-2009-roku-zus-bedzie-nas-kosztowal-dodatkowo-600-mln-zl.html

 Liczba emerytów i rencistów w 2008 = 9,257 mln :

http://www.rynekpracy.pl/monitor_rynku_pracy_1.php/wpis.36

A więc ¶rednie miesięczne ¶wiadczenie brutto wynosi 132000/(12*9,257) = 1188,28 PLN. W którym miejscu jest złodziejstwo ?

132 mld PLN to ok. 10% PKB podczas gdy w np. w 1976 ZUS wypłacał ok. 4,5% PKB.

Anatol

Data: 2010-01-10 18:32:41
Autor: boukun
ZUS okrada ludzi

Użytkownik "Anatol" <c355@usuntowp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hicd17$518$1news.interia.pl...

[...]

Nie jest to w ogóle ważne, wypłacaj± jałmużnę, bo tyle o ile musz±, ale przy okazji okradaj± Polaków i poniżaj±. O tym potem...

boukun

Data: 2010-01-10 13:57:51
Autor: sofu
ZUS okrada ludzi

> [...]

zmieniła się, podczas gdy od 1989 wzrosła o 5 lat) czyli w sumie byli na
emeryturze ¶rednio 10 lat krócej niż obecnie, a więc suma odebranych

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

O jakim złodziejstwie piszesz? Takie byly przepisy, korzytne dla
pracowników.
 Zapominasz, ze mozna brac pod uwage rózne lata, a wtedy przepisy sie
zmieniały. Ja mówie o latach 70-tych.
Jesli ktos mial udokumentowane 5 lat, to mogl miec juz emeryture. Ranta z
ogolnego stanu zdrowia byla możliwa juz po 3 latach.
W obydwu przypadkach tak emerytura jak i renta byla wyliczna  z zarobków z
otatnich 12 miesiecy.
Potem to sie stopniowo zmienialo na mniej korzystne dla pracowników. A
najwiekszy burdel powstal wtedy gdy sie okazało, ze ludzie pracowali cale
dziesieciolecia, a nie mogli tego wykazac, czyli po 1989 roku.
Ale przyznaje, ze bywalo tak, ze ktos (najczesciej kobiety albo rolnicy) nie
pracowały przez całe zycie, a potem szły  na 5 lat gdzies do pracy i mialy
emerytury takie jak ludzie, ktorzy pracowali całe zycie. I dla tego to
zaczeto zmieniac.

sofu

Data: 2010-01-10 14:16:55
Autor: BarnabaRudge
ZUS okrada ludzi

> [...]

zmieniła się, podczas gdy od 1989 wzrosła o 5 lat) czyli w sumie byli na
emeryturze ¶rednio 10 lat krócej niż obecnie, a więc suma odebranych

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

[...]
ogolnego stanu zdrowia byla możliwa juz po 3 latach (wypadek przy pracy czy
w zwiazku ze służba to cos innego).
[...]
Ale przyznaje, ze bywalo tak, ze ktos (najczesciej kobiety albo rolnicy czy
menele) nie

Data: 2010-01-10 01:44:10
Autor: BarnabaRudge
ZUS okrada ludzi

> [...]
>
> boukun

Swietnie bekon ,  swietnie...
Napisz jeszcze, ze za komuny, to nie okradal...

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Data: 2010-01-10 01:48:09
Autor: Skryba
ZUS okrada ludzi

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hiav5i$lgk$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Mozesz sobie robie nawet 100 stron.
To nic nie zmieni.

Data: 2010-01-10 11:39:36
Autor: boukun
ZUS okrada ludzi

Użytkownik "Skryba" <sk@pw.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hib83p$j9o$1inews.gazeta.pl...

[...]

Ale ja zmienię, jestem zdeterminowany tym razem, żeby i w sprawie złodziejskiego kapitału pocz±tkowego pój¶ć aż do Strasburga, a potem naprostować prawo w Polsce. Mam na to 20 lat do emerytury...

boukun

ZUS okrada ludzi