ZUS-powiadomienia o wysokości składek

Data: 2009-04-24 08:45:03
Autor: egon
ZUS-powiadomienia o wysokości składek
Witam,

Nie dostaję listownych zawiadomień corocznych z ZUS-u w sprawie składek, tzn nie wiem czy dostaje, bo być może ida listy na inny adres. Moje pytania to:
- czy zmiana adresu i zmiany personalne sa w kwestii pracodawcy, a więc jemu zgłaszam wszelkie zmiany, a on z kolei ZUS-owi;
- jak można sprawdzić, czy były wpłacane składki i czy w odpowiedniej wysokości, to co powinienem dostac listownie a nie dostałem?

Takie listy z ZUS-u z rozliczeniem składek dostaje sie co roku z rocznym opóźnieniem, czyli np za rok 2007 dostaje sie w tym roku 2009?

Z góry dziękuję za pomoc

ZUS-powiadomienia o wysokości składek