ZUS przysłał mi SYMULACJE !

Data: 2012-09-07 14:58:30
Autor: Arek
ZUS przysłał mi SYMULACJE !
Ile bym dostał, gdyby teraz przeszedłbym na emeryture

I tam stoi kwota: 232 ZŁ (!)

Czy oni sobie jaja robią? Oni mysla ze to mnie zdopinguje
do jeszcze wydajniejszej pracy?

Chyba raczej zdopinguje do:

a) wyjazdu za granice

b). znalezienia roboty na czarno, gdzie ta kwote
ktora ZUS bierze, pracodawca wyplaci mi  na boku
a za nia kupie sobie np.jedna zlota monete (albo sztabke)
za 500 zl co miesiac

I tak po 20 latach mialbym juz 240 zlotych monet (bo tyle
pracuje zawodowo)

Zamiast tego jednak bede mial kurwa 232 zl emerytury...

Moze pare zloty wiecej jak jeszcze pozapierdalam na to panstwo
kolejne 20 lat (2 x 232 = 464 zl ?!)

Starczy NA SZNUREK ?!

Data: 2012-09-07 08:53:12
Autor: Tzva Adonai
ZUS przysłał mi SYMULACJE !
W dniu pi±tek, 7 wrze¶nia 2012 15:00:01 UTC+2 użytkownik Arek napisał:

I tam stoi kwota: 232 ZŁ (!)

Wam to sie w tej Polsce juz niedlugo z dobrobytu w glowach poprzewraca... Przecietny Chinczyk musi caly miesiac ciezko pracowac w fabryce Apple, zeby zarobic te kwote, ktora ty dostaniesz za darmo od panstwa.

Data: 2012-09-07 15:04:49
Autor: Gringo
ZUS przysłał mi SYMULACJE !

"Arek" <arek_skon@interia.pl> schrieb im Newsbeitrag news:5049efc8$0$1231$65785112news.neostrada.pl...
[...]

I zaniesiesz do Amber Gold.

Data: 2012-09-07 17:35:10
Autor: jerzy.n
ZUS przysłał mi SYMULACJE !

Użytkownik "Gringo" <gringo@qmail.com> napisał w wiadomości news:k2crh7$1a0f$2adenine.netfront.net...
Starczy NA SZNUREK ?!

Coś mi się wydaje, że i tak nie dożyjesz emerytury, nikt z nas nie będzie iał emerytury, jak wybieramy PO, to tak mamy.
Wybierz PIS i będzie chociaż biednie ale wesoło i wojna z Rosją jak w banku...

Data: 2012-09-07 21:28:04
Autor: Gringo
ZUS przysłał mi SYMULACJE !

"jerzy.n" <bar-nim@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:504a1905$0$1214$65785112news.neostrada.pl...

Użytkownik "Gringo" <gringo@qmail.com> napisał w wiadomooci news:k2crh7$1a0f$2adenine.netfront.net...
Starczy NA SZNUREK ?!

Coo mi się wydaje, że i tak nie dożyjesz emerytury, nikt z nas nie będzie iał emerytury, jak wybieramy PO, to tak mamy.
Wybierz PIS i będzie chociaż biednie ale wesoło i wojna z Rosją jak w banku...

Data: 2012-09-08 08:21:39
Autor: Przemysław M.
ZUS przysłał mi SYMULACJE !
Dnia Fri, 7 Sep 2012 21:28:04 +0200, Gringo napisaů(a):

"jerzy.n" <bar-nim@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:504a1905$0$1214$65785112news.neostrada.pl...

Uýytkownik "Gringo" <gringo@qmail.com> napisaů w wiadomooci news:k2crh7$1a0f$2adenine.netfront.net...
Starczy NA SZNUREK ?!

Coo mi sić wydaje, ýe i tak nie doýyjesz emerytury, nikt z nas nie bćdzie iaů emerytury, jak wybieramy PO, to tak mamy.
Wybierz PIS i bćdzie chociaý biednie ale wesoůo i wojna z Rosjđ jak w banku...

Co rozumiesz przez okradanie?

--

ĄMusimy pamićtaă, ýe aby zwycićýyă, trzeba pamićtaă o maksymie
 Józefa Piůsudskiego  zwycićýyă i spoczŕă na laurach to klćska, byă

Data: 2012-09-08 12:25:30
Autor: Trybun
ZUS przysůaů mi SYMULACJE !
W dniu 2012-09-08 08:21, Przemysůaw M. pisze:

Pisz co chcesz, ale za PiSu byůo o wiele lepiej i nikt nie okradaů ludzi z
emerytury.

Co rozumiesz przez okradanie?

Pewnie to ýe ktoú Polakom zagrabiů przywilej odpoczynku po pracy w wieku 65 lat.

Data: 2012-09-07 22:34:41
Autor: Chiron
ZUS przysłał mi SYMULACJE !
Użytkownik "jerzy.n" <bar-nim@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:504a1905$0$1214$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Jak ostatnio w rozmowie ze znajomym usłyszałem, że Solidarno¶ć w 1981 chciała zabić jego i cał± jego rodzinę, a towarzysz±cy im ksi±dz będzie ich zaraz rozgrzeszać- to pomy¶lałem, że w niektórych umysłach propaganda potrafi na stałe się rozgo¶ćić- nawet najbardziej niedorzeczna. Tak więc Twoja wypowiedĽ o wojnie z Rosj± mnie nie dziwi.

demokracja to rz±dy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

Data: 2012-09-07 15:27:24
Autor: Bogdan Idzikowski
ZUS przysłał mi SYMULACJE !

Użytkownik "Arek" <arek_skon@interia.pl> napisał w wiadomości news:5049efc8$0$1231$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Po 20 latach będziesz miał tyle ile na początku. Czyli ZERO!
Wyjaśnij, w jaki sposób, po dwudziestu latach płacenia składek na ZUS wyszło ci 232 złote?

Nie bądż rozrzutny. Sznurek może się urwać. Kup rozpuszczalnik w odpowiedniej ilości.

Data: 2012-09-07 15:30:01
Autor: Bogdan Idzikowski
ZUS przysłał mi SYMULACJE !

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:5049f63d$0$1211$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Zapomniałem. Złoto kupuj w Amber Gold. Mają przystępną cenę!

Data: 2012-09-07 15:44:00
Autor: Arek
ZUS przysłał mi SYMULACJE !
[...]

Idioto. Czytaj ze zrozumieniem. To nie mi wyszło tylko ZUS

Nie bądż rozrzutny. Sznurek może się urwać. Kup rozpuszczalnik w
odpowiedniej ilości.

A co, rozprowadzasz rozpuszczalnik?

Data: 2012-09-07 17:04:21
Autor: Bogdan Idzikowski
ZUS przysłał mi SYMULACJE !

Użytkownik "Arek" <arek_skon@interia.pl> napisał w wiadomości news:5049fa38$0$26684$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Sam jesteś niedorozwinęty, jeśli po  20 latach odkładania składki na ZUS wychodzi ci 232 złote.

A co, chcesz kupić?

Data: 2012-09-07 15:38:46
Autor: Jacek
ZUS przysłał mi SYMULACJE !
Starczy NA SZNUREK ?!

Tusk wydąl twoją emeryture już dzisiaj.
Wydal pieniądze z funduszu rezerwy demograficznej na różnego rodzaju premie i odprawy przy budowie wadliwych autostrad i nikomu nie potrzebnych stadionów.
Wyda je wszystkie co do grosza do końca swojej kadencji.
Masz to obiecane.

Data: 2012-09-07 17:02:38
Autor: Bogdan Idzikowski
ZUS przysłał mi SYMULACJE !

Użytkownik "Jacek" <Jacek@box43.pl> napisał w wiadomości news:k2ctd6$302$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Dzisiaj, to Tusk dopłaca do pieniędzy uzyskanych ze składek, by starczyło wszystkim emerytom na emerytury, geniusze!
I tak jest od początku istnienia ZUS.

Data: 2012-09-07 18:15:34
Autor: Trybun
ZUS przysłał mi SYMULACJE !
W dniu 2012-09-07 14:58, Arek pisze:
[...]

Nie przejmuj się, choć widać że twoje składki są dość mizerne, to jednak skorzystasz na tym, ponieważ minimalna emerytura jest ustalona na coś około 1000zł.

Data: 2012-09-07 18:20:39
Autor: Marek Woydak
ZUS przysłał mi SYMULACJE !
Dnia Fri, 7 Sep 2012 14:58:30 +0200, Arek napisał(a):

Ile bym dostał, gdyby teraz przeszedłbym na emeryture

I tam stoi kwota: 232 ZŁ (!)

Czy oni sobie jaja robi±? Oni mysla ze to mnie zdopinguje
[...]

Na chiński zapewne tak. Tylko uważ±j bo się urwie i szlag trafi twój
bohaterski czyn. ZUS tego nie doceni.

MW

Data: 2012-09-07 18:26:26
Autor: Anatol
ZUS przysłał mi SYMULACJE !
W dniu 2012-09-07 14:58, Arek pisze:
Ile bym dostał, gdyby teraz przeszedłbym na emeryture

I tam stoi kwota: 232 ZŁ (!)

Do tego trzeba doliczyc kapitał z OFE, którego kalkulacja ZUS nie uwzględnia.

Czy oni sobie jaja robią? Oni mysla ze to mnie zdopinguje
do jeszcze wydajniejszej pracy?

Powinno do złożenia wniosku o naliczenie kapitału początkowego za lata pracy przed 1999.

Swoją drogą trudno wymagac żeby ze zgromadzonych oszczędności 209 x 232 PLN = 48488 PLN miec zapewnione dostatnie życie przez następne kilkadziesiąt lat, chyba że znajdzie sie jakiś dobry wujek który dopłaci różnicę kosztem swoich oszczędności.

Anatol

Data: 2012-09-07 18:39:08
Autor: pluton_
ZUS przysłał mi SYMULACJE !
I tam stoi kwota: 232 ZŁ (!)

Mnie wyliczyli na 103 pln

Nullification

Data: 2012-09-08 08:21:19
Autor: Przemysław M.
ZUS przysłał mi SYMULACJE !
Dnia Fri, 7 Sep 2012 18:39:08 +0200, pluton_ napisał(a):

I tam stoi kwota: 232 ZŁ (!)

Mnie wyliczyli na 103 pln

NajwyraĽniej masz cienkie zarobki. Nie wkładasz do wspólnej kasy to i z
niej nie masz prawa wyjmować.

--

http://tiny.pl/hlh7v

Data: 2012-09-08 12:06:23
Autor: pluton_
ZUS przysłał mi SYMULACJE !
> Mnie wyliczyli na 103 pln

NajwyraĽniej masz cienkie zarobki. Nie wkładasz do wspólnej kasy to i z
niej nie masz prawa wyjmować.

Ty wkladasz i tez nie wyjmiesz. Piramida padla.

Nullification

Data: 2012-09-08 14:31:40
Autor: Trybun
ZUS przysłał mi SYMULACJE !
W dniu 2012-09-08 12:06, pluton_ pisze:
Mnie wyliczyli na 103 pln

NajwyraĽniej masz cienkie zarobki. Nie wkładasz do wspólnej kasy to i z
niej nie masz prawa wyjmować.
Ty wkladasz i tez nie wyjmiesz. Piramida padla.

Taka piramida że gdyby¶ nawet nie wypracował sobie emerytury która by wystarczyła na chleb, to ZUS nie pozwoli ci stan±ć pod ko¶ciołem z czapk± w ręku, na stare lata.
Jest to ostatni bastion, oaza na pustyni kapitalizmu gdzie obowi±zuj± zasady sprawiedliwo¶ci społecznej, a bezmy¶lne matoły i to prubuj± zniszczyć,, Co pluton - precz z komun±, niech żyje kapitalizm i te dwa paluszki do góry?

Data: 2012-09-08 05:44:22
Autor: Tzva Adonai
ZUS przysłał mi SYMULACJE !
W dniu sobota, 8 wrze¶nia 2012 14:31:44 UTC+2 użytkownik Trybun napisał:

wystarczyła na chleb, to ZUS nie pozwoli ci stan±ć pod ko¶ciołem z czapk± w ręku, na stare lata.
Jest to ostatni bastion, oaza na pustyni kapitalizmu

ZUS moze jeszcze i wyplaci jakies glodowe emerytury ostanim pokoleniom peerelowskim ogromnym kosztem obecnie pracujacych ludzi, ale nowe pokolenia nie maja co liczyc na panstwowa emeryture, nie ma co robic ludziom wody z mozgu... I to nie tylko z racji tego, ze ta instytucja jest skazana na spektakularne bankructwo.. Podejrzewam, ze smiertelnosc dzisiejszych 20 i 30 latkow bedzie o wiele wieksza za sprawa czynnikow cywilizacyjnych. Ci, co zyli w PRL za bardzo sie nie napracowali, wiec to akurat nic dziwnego, ze dozywaja 90 lat i wiecej.. Z pierwszej reki wiem, ze dzisiaj ludzie w Polsce zapierdalaja na dwa etaty i jeszcze dorabiaja na boku, zeby zyc na przecietnym poziomie, co ekstremalnie wyniszcza ich zdrowie.. Dwoch moich znajomych umarlo na zawal w wieku trzydziestuparu lat...

Data: 2012-09-08 15:08:38
Autor: Bogdan Idzikowski
ZUS przysłał mi SYMULACJE !

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomo¶ci news:bb57214e-431a-466d-ad14-d9dc925648b4googlegroups.com...
[...]

Pie***dolisz jak mały Kazio!
Może lepiej dla nas i ciebie je¶li po¶więcisz się problemom swojego najbliższego otoczenia, a nas zostawisz w spokoju?

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoj± karierę polityczn±".

Data: 2012-09-08 16:56:10
Autor: Trybun
ZUS przysłał mi SYMULACJE !
W dniu 2012-09-08 14:44, Tzva Adonai pisze:
[...]

Wypłacał, wypłaci i będzie wypłacał. O ile całe młode pokolenie nie wyemigruje za granicę. Bo na to się zanosi, - siedzenie tu w kraju i praca za 1/4 tego co można zarobić za granic±, mija się z celem. Tym bardziej że koszty utrzymania s± coraz bardziej porównywalne z tymi na zachodzie.
Dlaczego ty młody s±dzisz że utrzymujesz obecnych emerytów. Przecież ty płacisz składki na swoj± emeryturę, a nie filantropijne komu¶ co¶ dajesz!

I ogólnie jakby na to nie patrzeć wysoko¶ć emerytury zależy od wysoko¶ci wpłaconych składek, Tak jest w każdym państwie i każdym systemie politycznym. A tu niektórzy w Polsce za składki od zarobionych kilkudziesięciu dolców oczekuj± kilkutysięcznej emerytury w $. A ponadto wiem że i na tym zachodzie życie prprzeciętnego emeryta też nie jest usłane różami.

Data: 2012-09-08 20:03:30
Autor: pluton_
ZUS przysłał mi SYMULACJE !
Dlaczego ty młody s±dzisz że utrzymujesz obecnych emerytów. Przecież ty
płacisz składki na swoj± emeryturę, a nie filantropijne komu¶ co¶ dajesz!

Jako komuch jestes glupi z definicji. Ale zeby az tak ?
Chlopie, moze bierz jakies wapno z witamina C...

Nullification

Data: 2012-09-09 15:58:29
Autor: the_foe
ZUS przysłał mi SYMULACJE !
W dniu 2012-09-07 14:58, Arek pisze:
Ile bym dostał, gdyby teraz przeszedłbym na emeryture

I tam stoi kwota: 232 ZŁ (!)

czytaj ustawe. Tyle dostaniesz jak nie osiagniesz wymaganej liczby lat skladkowych. Gdy to zrobisz, panstwo doda Ci reszte kasy do emerytury minimalnej.

--
the_foe

ZUS przysłał mi SYMULACJE !