ZUS przysłał mi SYMULACJE !

Data: 2012-09-07 15:27:24
Autor: Bogdan Idzikowski
ZUS przysłał mi SYMULACJE !

Użytkownik "Arek" <arek_skon@interia.pl> napisał w wiadomości news:5049efc8$0$1231$65785112news.neostrada.pl...
Ile bym dostał, gdyby teraz przeszedłbym na emeryture

I tam stoi kwota: 232 ZŁ (!)

Czy oni sobie jaja robią? Oni mysla ze to mnie zdopinguje
do jeszcze wydajniejszej pracy?

Chyba raczej zdopinguje do:

a) wyjazdu za granice

b). znalezienia roboty na czarno, gdzie ta kwote
ktora ZUS bierze, pracodawca wyplaci mi  na boku
a za nia kupie sobie np.jedna zlota monete (albo sztabke)
za 500 zl co miesiac

I tak po 20 latach mialbym juz 240 zlotych monet (bo tyle
pracuje zawodowo)

Zamiast tego jednak bede mial kurwa 232 zl emerytury...

Moze pare zloty wiecej jak jeszcze pozapierdalam na to panstwo
kolejne 20 lat (2 x 232 = 464 zl ?!)

Starczy NA SZNUREK ?!

Po 20 latach będziesz miał tyle ile na początku. Czyli ZERO!
Wyjaśnij, w jaki sposób, po dwudziestu latach płacenia składek na ZUS wyszło ci 232 złote?

Nie bądż rozrzutny. Sznurek może się urwać. Kup rozpuszczalnik w odpowiedniej ilości.

Data: 2012-09-07 15:30:01
Autor: Bogdan Idzikowski
ZUS przysłał mi SYMULACJE !

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:5049f63d$0$1211$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Zapomniałem. Złoto kupuj w Amber Gold. Mają przystępną cenę!

Data: 2012-09-07 15:44:00
Autor: Arek
ZUS przysłał mi SYMULACJE !
[...]

Idioto. Czytaj ze zrozumieniem. To nie mi wyszło tylko ZUS

Nie bądż rozrzutny. Sznurek może się urwać. Kup rozpuszczalnik w
odpowiedniej ilości.

A co, rozprowadzasz rozpuszczalnik?

Data: 2012-09-07 17:04:21
Autor: Bogdan Idzikowski
ZUS przysłał mi SYMULACJE !

Użytkownik "Arek" <arek_skon@interia.pl> napisał w wiadomości news:5049fa38$0$26684$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Sam jesteś niedorozwinęty, jeśli po  20 latach odkładania składki na ZUS wychodzi ci 232 złote.

A co, chcesz kupić?

ZUS przysłał mi SYMULACJE !