ZUS przysłał mi SYMULACJE !

Data: 2012-09-07 18:39:08
Autor: pluton_
ZUS przysłał mi SYMULACJE !
I tam stoi kwota: 232 ZŁ (!)

Mnie wyliczyli na 103 pln

Nullification

Data: 2012-09-08 08:21:19
Autor: Przemysław M.
ZUS przysłał mi SYMULACJE !
Dnia Fri, 7 Sep 2012 18:39:08 +0200, pluton_ napisał(a):

I tam stoi kwota: 232 ZŁ (!)

Mnie wyliczyli na 103 pln

Najwyraźniej masz cienkie zarobki. Nie wkładasz do wspólnej kasy to i z
niej nie masz prawa wyjmować.

--

http://tiny.pl/hlh7v

Data: 2012-09-08 12:06:23
Autor: pluton_
ZUS przysłał mi SYMULACJE !
> Mnie wyliczyli na 103 pln

Najwyraźniej masz cienkie zarobki. Nie wkładasz do wspólnej kasy to i z
niej nie masz prawa wyjmować.

Ty wkladasz i tez nie wyjmiesz. Piramida padla.

Nullification

Data: 2012-09-08 14:31:40
Autor: Trybun
ZUS przysłał mi SYMULACJE !
W dniu 2012-09-08 12:06, pluton_ pisze:
Mnie wyliczyli na 103 pln

Najwyraźniej masz cienkie zarobki. Nie wkładasz do wspólnej kasy to i z
niej nie masz prawa wyjmować.
Ty wkladasz i tez nie wyjmiesz. Piramida padla.

Taka piramida że gdybyś nawet nie wypracował sobie emerytury która by wystarczyła na chleb, to ZUS nie pozwoli ci stanąć pod kościołem z czapką w ręku, na stare lata.
Jest to ostatni bastion, oaza na pustyni kapitalizmu gdzie obowiązują zasady sprawiedliwości społecznej, a bezmyślne matoły i to prubują zniszczyć,, Co pluton - precz z komuną, niech żyje kapitalizm i te dwa paluszki do góry?

Data: 2012-09-08 05:44:22
Autor: Tzva Adonai
ZUS przysłał mi SYMULACJE !
W dniu sobota, 8 września 2012 14:31:44 UTC+2 użytkownik Trybun napisał:

wystarczyła na chleb, to ZUS nie pozwoli ci stanąć pod kościołem z czapką w ręku, na stare lata.
Jest to ostatni bastion, oaza na pustyni kapitalizmu

ZUS moze jeszcze i wyplaci jakies glodowe emerytury ostanim pokoleniom peerelowskim ogromnym kosztem obecnie pracujacych ludzi, ale nowe pokolenia nie maja co liczyc na panstwowa emeryture, nie ma co robic ludziom wody z mozgu... I to nie tylko z racji tego, ze ta instytucja jest skazana na spektakularne bankructwo.. Podejrzewam, ze smiertelnosc dzisiejszych 20 i 30 latkow bedzie o wiele wieksza za sprawa czynnikow cywilizacyjnych. Ci, co zyli w PRL za bardzo sie nie napracowali, wiec to akurat nic dziwnego, ze dozywaja 90 lat i wiecej.. Z pierwszej reki wiem, ze dzisiaj ludzie w Polsce zapierdalaja na dwa etaty i jeszcze dorabiaja na boku, zeby zyc na przecietnym poziomie, co ekstremalnie wyniszcza ich zdrowie.. Dwoch moich znajomych umarlo na zawal w wieku trzydziestuparu lat...

Data: 2012-09-08 15:08:38
Autor: Bogdan Idzikowski
ZUS przysłał mi SYMULACJE !

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:bb57214e-431a-466d-ad14-d9dc925648b4googlegroups.com...
[...]

Pie***dolisz jak mały Kazio!
Może lepiej dla nas i ciebie jeśli poświęcisz się problemom swojego najbliższego otoczenia, a nas zostawisz w spokoju?

Data: 2012-09-08 16:56:10
Autor: Trybun
ZUS przysłał mi SYMULACJE !
W dniu 2012-09-08 14:44, Tzva Adonai pisze:
[...]

Wypłacał, wypłaci i będzie wypłacał. O ile całe młode pokolenie nie wyemigruje za granicę. Bo na to się zanosi, - siedzenie tu w kraju i praca za 1/4 tego co można zarobić za granicą, mija się z celem. Tym bardziej że koszty utrzymania są coraz bardziej porównywalne z tymi na zachodzie.
Dlaczego ty młody sądzisz że utrzymujesz obecnych emerytów. Przecież ty płacisz składki na swoją emeryturę, a nie filantropijne komuś coś dajesz!

I ogólnie jakby na to nie patrzeć wysokość emerytury zależy od wysokości wpłaconych składek, Tak jest w każdym państwie i każdym systemie politycznym. A tu niektórzy w Polsce za składki od zarobionych kilkudziesięciu dolców oczekują kilkutysięcznej emerytury w $. A ponadto wiem że i na tym zachodzie życie prprzeciętnego emeryta też nie jest usłane różami.

Data: 2012-09-08 20:03:30
Autor: pluton_
ZUS przysłał mi SYMULACJE !
Dlaczego ty młody sądzisz że utrzymujesz obecnych emerytów. Przecież ty
płacisz składki na swoją emeryturę, a nie filantropijne komuś coś dajesz!

Jako komuch jestes glupi z definicji. Ale zeby az tak ?
Chlopie, moze bierz jakies wapno z witamina C...

Nullification

ZUS przysłał mi SYMULACJE !