ZUS pytanie....

Data: 2009-06-25 09:17:02
Autor: Endriu
ZUS pytanie....
W tym tygodniu ZUS przekazał OFE 1,4 mld zł w gotówce
http://tiny.pl/38vh

"[...] W tym tygodniu Zakład Ubezpieczeń Społecznych przekazał otwartym funduszom emerytalnym 1 mld 427 mln 968 tys. zł składek w gotówce - podało biuro prasowe ZUS.
Od początku czerwca ZUS przelał do OFE 1 mld 794 mln 840 tys. zł w gotówce.
Natomiast od początku roku ZUS przelał do OFE 10 mld 670 mln 584 tys. zł w gotówce. (PAP) [...]"

Czy ktoś nie orientuje sie ile miał przkazać, w stosunku do tego co przekazał ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-06-25 10:45:54
Autor: skippy
ZUS pytanie....

Użytkownik "Endriu" <nmp3@interia.pl> napisał w wiadomości news:h1v77p$74e$1news.interia.pl...
[...]

Na pewno za dużo jak na ten zdzierski procent.

Data: 2009-06-25 12:27:03
Autor: michaça
ZUS pytanie....
Od początku czerwca ZUS przelał do OFE 1 mld 794 mln 840 tys. zł w gotówce.
ja myslalem, ze to sie odbywa bezgotowkowo - np przelewem
orientuje sie ktos czym woza taka gotowke? tirami? ilu ochroniarzy tego pilnuje i ktoredy jezdza? tak z ciekawosci pytam
pozdr.
m.

Data: 2009-06-25 14:03:55
Autor: kigam
ZUS pytanie....

Uzytkownik "michaça" <toyota@pino.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
pilnuje
i ktoredy jezdza? tak z ciekawosci pytam

Slyszalem, ze szfagry trzymaja reke na plusie.

pzdr

Data: 2009-06-26 18:45:09
Autor: kogutek
ZUS pytanie....
> [...]
orientuje sie ktos czym woza taka gotowke? tirami? ilu ochroniarzy tego pilnuje i ktoredy jezdza? tak z ciekawosci pytam
A co mięli napisać. Że to na papierze przeszło. Wierzysz ze zbiera tyle kasy
żeby mógł coś w gotówce przekazać innym firmom. Był taki tekst że musi pożyczyć
ileś tam miliardów. Nie napisali który raz z kolei i czy tamte wcześniejsze
oddał. 11% bezrobocia, produkcja spadła, firmy cały czas zwalniają, młodzi
wyjechali i niespecjalnie chcą wracać na dłużej niż jakieś święta. Starych
przybyło. Może stocznie i kopalnie płacą zus i na wszystko wystarcza? Tutaj
następuje gest Kozakiewicza. A nawet jak by to była gotowizna to znaczy że jest
jeszcze gorzej niż by się mogło wydawać.   --

ZUS pytanie....