ZUS w Anglii 50%

Data: 2009-10-25 02:26:47
Autor: biuro@oponyxl.pl
ZUS w Anglii 50%
Skontaktuj się po szczegóły.
Jest to oferta finansowa skierowana wyłącznie do osób prowadzących
działalność gospodarczą- właściciela.
Wszystko oparte jest na obowiązujących przepisach UE.

pozdrawiam
Paweł
konsultant GRIMP sp. z o.o.
504 255 679

Data: 2009-10-25 10:29:28
Autor: Liwiusz
ZUS w Anglii 50%
biuro@oponyxl.pl pisze:
[...]

   50%? Czy zatem jest to oferta kosztująca miesięcznie około 300zł?

--
Liwiusz

Data: 2009-10-25 10:46:49
Autor: Michał Gut
ZUS w Anglii 50%
jestem przedsiebiorca: jak to zrobic? to legalne?

Data: 2009-10-25 21:57:07
Autor: pawelj
ZUS w Anglii 50%

Skontaktuj się po szczegóły.
Przedstaw te szczegóły.
Szybko się obalą. A może i nie :)
Jest to oferta finansowa skierowana wyłącznie do osób prowadzących
działalność gospodarczą- właściciela.
Wszystko oparte jest na obowiązujących przepisach UE.

I wszystko jest legalne?

--
PawełJ

Data: 2009-10-27 14:36:08
Autor: biuro@oponyxl.pl
ZUS w Anglii 50%
On 25 Paź, 21:57, "pawelj" <p_blabla...@onet.pl> wrote:
[...]

Tak wszystko jest legalne.
Paweł

Data: 2009-10-27 23:57:43
Autor: Tomek
ZUS w Anglii 50%
Dnia 27-10-2009 o 22:36:08 biuro@oponyxl.pl <biuro@oponyxl.pl> napisał(a):

[...]

Ale marketingu to Joe Vitale cię nie uczył chyba :)

--
Tomek

Data: 2009-10-28 10:21:26
Autor: Gotfryd Smolik news
ZUS w Anglii 50%
On Tue, 27 Oct 2009, biuro@oponyxl.pl wrote:

On 25 Paź, 21:57, "pawelj" <p_blabla...@onet.pl> wrote:
Skontaktuj się po szczegóły.
Przedstaw te szczegóły.
[...]
I wszystko jest legalne?

Tak wszystko jest legalne.
Jeżeli masz pytania to napisz do mnie a nie wypisuj bzdury.

  Gęstość osób, które na propozycję "pan tu ma papier do podpisania,
ale nie, nie może pan wziąć żeby się z kimś konsultować, tylko
u nas na miejscu" są dość... uczulone, jest na tej grupie raczej
istotnie większa niż "statystyczna" w społeczeństwie.
  A siłowe "zamknięcie ust autorytetem" raczej pogłębia takie
przekonanie.
  To *NIE* była dobra metoda, żeby kogokolwiek do czegokolwiek
przekonać - przynajmniej *tu* i teraz (bo być może reklamy
w gazetach typu FAKT działają inaczej, nie wiem).

pzdr, Gotfryd

Data: 2009-10-28 12:35:22
Autor: Dariusz Domagała
ZUS w Anglii 50%
"pan tu ma papier do podpisania, ale nie, nie może pan wziąć żeby się z kimś konsultować, tylko u nas na miejscu"

To jest najlepsze zakończenie reklamy tego tematu
:)

Darek

Data: 2009-10-28 21:22:37
Autor: pawelj
ZUS w Anglii 50%

Użytkownik <biuro@oponyxl.pl> napisał w wiadomości news:c05d921f-e5e9-4450-b621-69b62cf3e8f5v30g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

Bzdury? A gdzie te bzdury widzisz?
Po co mam pisać do ciebie? Zacząłeś na forum to wypada dalej kontynuować rozmowę na forum. Zapewnie nie jestem jedynym którego temat interesuje.
Chcesz prywatnie rozmawiać? Może będziesz miał z tego jakieś korzyści jak ci się uda kogoś namówić.
Cholera. Wychodzi mi że to spam a nie chęć podzielenia się pomysłem.

--
PawełJ

Data: 2009-10-28 21:39:34
Autor: spp
ZUS w Anglii 50%
pawelj pisze:

Cholera. Wychodzi mi że to spam a nie chęć podzielenia się pomysłem.

Dokładnie tak - czysty spam.:)

--
spp

ZUS w Anglii 50%