ZUS wyliczył mi emeryture w wysokości: 285,33 zł !

Data: 2012-03-30 13:09:08
Autor: Arkadiusz Daran
ZUS wyliczył mi emeryture w wysokości: 285,33 zł !
Kurwa, po 38 latach pracy dostałem takie wyliczenie!

Ma ktoś kurwa sznur ?

Data: 2012-03-30 05:52:44
Autor: J-23
On 30 Mar, 13:09, "Arkadiusz Daran" <arek_da...@asmo.pl> wrote:
Kurwa, po 38 latach pracy dostałem takie wyliczenie!

Ma ktoś kurwa sznur ?

jakie miales zarobki, tez minimalne?

Data: 2012-03-30 12:50:01
Autor: MH
Arkadiusz Daran <arek_daran@asmo.pl> napisał(a):
Kurwa, po 38 latach pracy dostałem takie wyliczenie!

Ma ktoś kurwa sznur ?

=================

Bardziej spektakularne byłoby samospalenie..

MH

Data: 2012-03-30 13:35:52
Autor: Jacek
ZUS wyliczył mi emeryture w wysokości: 285,33 zł !
Bo utrzymujesz armie uprzywilejowanych darmozjadów którym sie należy europejski poziom życia.
Np. sedziów i prokuratorów co nie płacą na ZUS i mają 7 tygodni urlopu. I przechodzą w stan spoczynku koło 40 lat i zgarniają za to skromne 10 tyś na miesiąc. Płacisz na utrzymanie ich rodziców i dziadków, na przedszkola ich dzieci bo oni są za biedni na to.

Data: 2012-03-30 14:51:22
Autor: the_foe
W dniu 2012-03-30 13:09, Arkadiusz Daran pisze:
Kurwa, po 38 latach pracy dostałem takie wyliczenie!

Ma ktoś kurwa sznur ?

zgodnei z prawem, jesl imasz lata pracy beda musieli ci dodac reszte kwoty do emerytury minimalnej. Poza tym nie istotne ile pracujesz tylko jak pracujesz. To ze sie zmeczyles nie oznacza ze Twoja praca jest cos warta. Ja jestem za emerytura (jesli ma juz byc bo dela mnie to chory wynalezek) typu pay-as-you-go czyli zalezna od calej kowty podatku dochodowego jaki sie do US zaplacilo.

--
the_foe

Data: 2012-03-30 15:27:39
Autor: Marek Czaplicki
the_foe pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek 30 marzec 2012 14:51:

[...]

Podatek dochodowy nie jest składką. Jest daniną na istnienie, działanie i zadania państwa. Czasy gdy to tylko państwo gromadziło składki aby wypłacac emerytury odeszły w przeszłość 13 lat temu.

Data: 2012-03-30 15:43:12
Autor: jadryś
[...]

A Ty widzisz jakąś ścieżkę (i cel)którą idzie kasa z Twoich składek emerytalnych a na inny z podatków? Wg. mnie laika w tych sprawach wszystko idzie do jednego wora.

Data: 2012-03-30 15:47:10
Autor: Marek Czaplicki

[...]

A wyliczenie składek przekazywanych na Twoje indywidualne konto, zakładam że zapisany jesteś w jakimkolwiek OFE, otrzymujesz od OFE czy od państwa?

Data: 2012-03-30 15:59:08
Autor: jadryś
[...]

Absolutnie nie widzę żadnych pozytywów (względem tego co było wcześniej), we wprowadzeniu tych indywidualnych kont. Co to za pozytyw dla przyszłego emeryta? Moim zdaniem to tylko kłopotliwe i kosztowne archiwizowanie danych bez wymiernych korzyści dla nikogo. A pieniądz ze składek jednego nadal idzie m.in. na emerytury dla prokuratorów którzy przeszli "w stan spoczynku".
Twoje założenia są trochę na wyrost - ja już jestem na emeryturze. ;-)

Data: 2012-03-30 16:07:49
Autor: Marek Czaplicki

[...]

Dlatego zapytałem się czy jesteś w OFE. Jeżeli nie, nie opłacasz składek na emeryturę, bo już otrzymujesz to świadczenie. Jedyne co opłacasz to podatek i składki na ubezpieczenie zdrowotne.

Data: 2012-03-30 15:00:42
Autor: jadryś
ZUS wyliczył mi emeryture w wysokości: 285,33 zł !
W dniu 2012-03-30 13:09, Arkadiusz Daran pisze:
Kurwa, po 38 latach pracy dostałem takie wyliczenie!

Ma ktoś kurwa sznur ?

Masz powody do zadowolenia, bo pewnie w niedługim czasie będziesz miał przysyłane powiadomienia o tym ile Ci brakuje żebyś w ogóle dostał jakąkolwiek emeryturę. Podobno lawinowo przechodzą w "stan spoczynku" tzw święte krowy, a ktoś musi zarabiać na wypłacanie im świadczeń.

Data: 2012-03-30 15:58:58
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Arkadiusz Daran" <arek_daran@asmo.pl> napisał w wiadomości news:4f759475$0$1318$65785112news.neostrada.pl...
Kurwa, po 38 latach pracy dostałem takie wyliczenie!

Ma ktoś kurwa sznur ?

Przytocz ciołku to wyliczenie! Punkt po punkcie!
Wyjaśnij detalicznie, bo nie rozumiem. Takiej emerytury nie ma. Tym bardziej po 38 latach!
Ja też 25 dnia miesiąca przeszedłem na emeryturę i otrzymałem pierwszą wypłatę w granicach 300 zł. To było za te 5 dni miesiąca. Następna była taka jak w decyzji.

Data: 2012-03-30 17:11:10
Autor: Andrzej
ZUS wyliczył mi emeryture w wysokości: 285,33 zł !
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał

[...]
-- Jarosław-Zbawiciel Kaczyński - "musimy uzyskać właściwą odpowiedź"

Większego matoła niż idzikowski w życiu nie spotkałem.

Lepiej idź idzikowski liź dupe Tuskowi bo tylko to ci najlepiej wychodzi.

jesteś: dupo-tusko-liżca

Data: 2012-03-30 17:24:55
Autor: u2
W dniu 2012-03-30 17:11, Andrzej pisze:
Większego matoła niż idzikowski w życiu nie spotkałem.

Lepiej idź idzikowski liź dupe Tuskowi bo tylko to ci najlepiej wychodzi.

jesteś: dupo-tusko-liżca

No wiesz, oprocz uzytecznych idiotow, sa tez byli esbecy na sluzbie ;)

Data: 2012-03-30 19:03:41
Autor: pluton
ZUS wyliczył mi emeryture w wysokości: 285,33 zł !
Przytocz ciołku to wyliczenie! Punkt po punkcie!

Wez ty lepiej zamilcz, bo uslyszysz ode mnie cos, czego
bys nie chcial uslyszec.

Nullification

Data: 2012-03-30 20:23:59
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jl4p8b$9mi$1inews.gazeta.pl...
Przytocz ciołku to wyliczenie! Punkt po punkcie!

Wez ty lepiej zamilcz, bo uslyszysz ode mnie cos, czego
bys nie chcial uslyszec.

Chcę usłyszeć, co masz do powiedzenia w kwestii wyliczenia wysokości emerytury. Bo tą wysokością wyliczonej emerytury, którą wymieniłeś możesz karmić idiotów.
Zaznaczam, że ja przeszedłem na emeryturę 25 września ubiegłego roku i jestem wprawdzie niezbyt usatysfakcjonowany wysokością emerytury, to mimo wszystko nie drę szat z tego powodu.
Gdybym na poważnie brał wasze płacze i rozpacz, to powinienem szykować się na cmentarz w przyszłym roku (kończę 67 lat). Jednak nie wybieram się w to miejsce i mam szczerą nadzieję pożyć jeszcze wiele lat.

Emeryturę mam obliczoną wg. starych zasad. W uproszczeniu 24 procent kwoty bazowej + 1,3 procenta za każdy przepracowany rok. Kwota bazowa w ubiegłym roku wynosiła 2822,66 zł. Łatwo wyliczyć. W tym roku od marca kwota bazowa wynosi 2974,69 zł.

Ten człowieczek, który przepracował 38 lat i w tym roku przeszedł na emeryturę powinien dostać (wg. starego systemu) 24% + 38 x 1,3% = 73,4% od kwoty bazowej 2974,69 czyli 2183,42 minus składka zdrowotna i podatek. Dla uproszczenia pominąłem okresy nieskładkowe.
Według nowego jest inaczej. Oblicza się kapitał, dochodzi OFE. Nie interesuje mnie to.

I dla waszej informacji - składka emerytalna wynosi 19,45%. Przez 40 lat, przy zarobkach 3000 zł ZUS ściągnie z ciebie coś koło 280 tysięcy. To na ile lat emerytalnych tych pieniędzy starczy? A jeśli masz minimalne wynagrodzenie? 1500 zł? To jest połowa - 140 tysięcy.

I przestańcie pieprzyć farmazony.

Data: 2012-03-30 20:33:57
Autor: boukun
[...]

280 tysięcy, to jest po 3000 złotych emerytury przez 8 lat. Kto tyle  żyje dziś na emeryturze? Nikt prawie, większość umiera przed '60 rokiem życia... Czyli ktoś inny mógłby sobie żyć przez 16 lat z 3 tysięczną emeryturą...

I o to chodzi Tuskowi, żeby wykończyć przedwcześnie Polaków i zrobić ogromny skok na ich kasę...

boukun

Data: 2012-03-30 22:47:06
Autor: pluton
> [...]
> bys nie chcial uslyszec.

Chcę usłyszeć, co masz do powiedzenia w kwestii wyliczenia wysokości

Dostales szanse i ja zmarnowales. Jestes po prostu glupim, zakutym lbem.

Co do wyliczen, to wyliczylem sobie swoja emeryture na 3,250.43 PLN.
A ZUS mi wyliczyl emeryture na 105 PLN i tyle mi da, ani grosza wiecej.

A teraz spierdalaj.

Nullification

Data: 2012-03-30 23:11:16
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jl56b5$1h1$1inews.gazeta.pl...

> [...]

Co do wyliczen, to wyliczylem sobie swoja emeryture na 3,250.43 PLN.
A ZUS mi wyliczyl emeryture na 105 PLN i tyle mi da, ani grosza wiecej.

Zachowujesz się ciołku, jak pierwszy lepszy przygłup. Nie ma takiej emerytury idioto.

Data: 2012-03-30 21:47:13
Autor: kogutek
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):

> [...]
>
> A teraz spierdalaj.

Zachowujesz się ciołku, jak pierwszy lepszy przygłup. Nie ma takiej emerytury idioto.

Ty się zachowujesz jak przygłup. Pięć lat temu nie było podniesionego wieku
emerytalnego a teraz jest. Jak teraz nie ma 105 złotych emerytury to nikt nie
może zagwarantować że za 15 lat nie będzie. Nikt nie może zagwarantować że za
15 lat będą jakiekolwiek emerytury. Dasz sobie kutasa w talarki pociąć że za
15 lat będzie w Polsce system emerytalny?

Data: 2012-03-31 00:32:17
Autor: u2
W dniu 2012-03-30 23:47, kogutek pisze:
[...]

Kutasa tobie da, bo nie ma. Usunal jak Anna G. ;)

Data: 2012-03-31 01:32:22
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "kogutek" <sok_marchwiowy@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jl59l1$n3d$1inews.gazeta.pl...
> [...]

15 lat będą jakiekolwiek emerytury. Dasz sobie kutasa w talarki pociąć że za
15 lat będzie w Polsce system emerytalny?

Powiedz mi, mądralo, kiedy to podniesiono wiek emerytalny?
To teraz jak długo muszą pracować kobiety by przejść na emeryturę?
To teraz jak długo muszą pracować mężczyźni by przejść na emeryturę?

I cała reszta twojej wypowiedzi jest równie mądra.

Data: 2012-03-30 23:56:26
Autor: kogutek
> [...]

To teraz jak długo muszą pracować mężczyźni by przejść na emeryturę?

I cała reszta twojej wypowiedzi jest równie mądra.

Jasne że mądra. Że niby jeszcze ostatecznie nie klepnięte? Założysz się o kopa
pod chuj że klepną? Oczywiście że się nie założysz bo to o twojego chuja by
szło. Jak raz podniosą to potem będą cały czas podnosili. Będzie jak z ceną
małego fiata. Co sobie ktoś uskładał na ile się umówił żeby wykupić to przy
odbiorze cena byłą zawsze sporo wyższa. Mnie głupich Polaków nie żal. Niech
zapierdalają za chujowe pensje do końca życia. Za głupotę nic więcej im się
nie należy. --

Data: 2012-03-31 11:50:17
Autor: u2
W dniu 2012-03-31 01:56, kogutek pisze:
Mnie głupich Polaków nie żal. Niech
zapierdalają za chujowe pensje do końca życia. Za głupotę nic więcej im się
nie należy.

Wiadomo, ze wyniki wyborow sfalszowano. Dokonano zamachu stanu pod
Smolenskiem i wraza razwietka przejela wladze.

Polacy nie sa glupi, predzej czy pozniej zrzuca jarzmo obcej, wrogiej
wladzy.

Data: 2012-03-30 19:01:12
Autor: pluton
ZUS wyliczył mi emeryture w wysokości: 285,33 zł !

Kurwa, po 38 latach pracy dostałem takie wyliczenie!

Ma ktoś kurwa sznur ?

Ja pierdziu, szczesciaz z ciebie. mi wyliczyli cos 105 zeta.

Nullification

ZUS wyliczył mi emeryture w wysokości: 285,33 zł !