ZUS wyliczył mi emeryture w wysokości: 285,33 zł !

Data: 2012-03-30 13:35:52
Autor: Jacek
ZUS wyliczył mi emeryture w wysokości: 285,33 zł !
Bo utrzymujesz armie uprzywilejowanych darmozjadów którym sie należy europejski poziom życia.
Np. sedziów i prokuratorów co nie płacą na ZUS i mają 7 tygodni urlopu. I przechodzą w stan spoczynku koło 40 lat i zgarniają za to skromne 10 tyś na miesiąc. Płacisz na utrzymanie ich rodziców i dziadków, na przedszkola ich dzieci bo oni są za biedni na to.

ZUS wyliczył mi emeryture w wysokości: 285,33 zł !