ZUS wyliczył mi emeryture w wysokości: 285,33 zł !

Data: 2012-03-30 15:00:42
Autor: jadryś
ZUS wyliczył mi emeryture w wysokości: 285,33 zł !
W dniu 2012-03-30 13:09, Arkadiusz Daran pisze:
Kurwa, po 38 latach pracy dostałem takie wyliczenie!

Ma ktoś kurwa sznur ?

Masz powody do zadowolenia, bo pewnie w niedługim czasie będziesz miał przysyłane powiadomienia o tym ile Ci brakuje żebyś w ogóle dostał jakąkolwiek emeryturę. Podobno lawinowo przechodzą w "stan spoczynku" tzw święte krowy, a ktoś musi zarabiać na wypłacanie im świadczeń.

ZUS wyliczył mi emeryture w wysokości: 285,33 zł !