ZUS wypłata świadczenia

Data: 2015-03-05 13:06:24
Autor: Kazio
ZUS wypłata świadczenia
Witam

12.02 miałem komisję lekarską w związku z wypadkiem przy pracy. Lekarz orzecznik przyznał jednorazowe odszkodowanie. Tego samego dnia złożyłem dyspozycję przelewu świadczenia na konto.

Czy są jakieś terminy mówiące do kiedy trzeba otrzymać pisemną decyzję i przelew na konto ?

Pani w okienku powiedziała że całość zostanie załatwiona w ok. 3 tyg.

Strona ZUS i Google milczą na ten temat.

POZDRAWIAM

Data: 2015-03-05 18:05:11
Autor: witek
ZUS wypłata świadczenia
Kazio wrote:
[...]

teoretycznie niezwłocznie, cokolwiek to znaczy.

Data: 2015-03-06 08:30:53
Autor: Danusia
ZUS wypłata świadczenia

Użytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości news:mdaqub$prk$1dont-email.me...
Kazio wrote:

Pani w okienku powiedziała że całość zostanie załatwiona w ok. 3 tyg.

To zależy od stopnia biurokracji w danym oddziale ZUSu - zazwyczaj trwa około miesiąca, a w okresach urlopowych (wakacje, ferie zimowe) dłużej.

pozdr

-- -

ZUS wypłata świadczenia