[ot] ZUS - zaleglosc - raty - jak argumentowac?

Data: 2010-12-13 18:27:16
Autor: Jatse
[ot] ZUS - zaleglosc - raty - jak argumentowac?
pytanie lekko ot. ale nie znalalzem lepszego miejsca
mam przed soba wzor kwestionariusza rozlozenia zaleglosci wobec ZUS na
raty i sa w nim dwie pozycje co do ktorych mam watpliwosci:

-zobowiazania z tytulu miesiecznych oplat (woda prad gaz itp)
-majatek rzeczowy - w tym pojazdy

i nie za bardzo wiem w jakich kryteriach to bedzie rozwazane przez ZUS

1. posiadam 2 samochody (mam zalączyc ksero dow. rej.) wiec w umowie
"ugodowej" o raty zostanie zawarta klauzula ze w przypadku
niewywiazywania sie z terminowego splacania te ruchomosci zostana zajete
przez wierzyciela?

2. podajac sumarycznie wszystkie wydatki stale (comiesieczne rachunki)
im beda wieksze tym jest wieksze prawdopodobienstwo ze raty beda
mniejszy, czy moze im sa wieksze tym mniej kasiorki zostaje mi w
kieszeni co miesiac i moga odmowic mi rat argumentujac ze nie bede mial
ich z czego splacac?

--
Jatse

[ot] ZUS - zaleglosc - raty - jak argumentowac?