ZUS zaoszczędził: 60-latek zasłabł za kierownicą autobusu w Kielcach

Data: 2016-12-07 11:29:52
Autor: Dark ice
ZUS zaoszczędził: 60-latek zasłabł za kierownicą autobusu w Kielcach

Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości
http://www.tvp.info/28100076/60latek-zaslabl-za-kierownica-w-kielcach-autobus-taranowal-auta
60-latek zasłabł za kierownicą w Kielcach. Autobus taranował auta
pl, dm publikacja: 05.12.2016 aktualizacja: 15:50
Do tragedio doszło przy ulicy Jeziorańskiego, kilkaset metrów od pętli
autobusowej. Pojazd, który jechał bez żadnej kontroli przez
kilkadziesiąt metrów, staranował latarnię miejską i 13 samochodów
zaparkowanych na chodniku. [...] Pomoc medyczna przybyła szybko i
60-letniego kierowcę przetransportowano do szpitala, gdzie mężczyzna
zmarł.

-- A. Filip : Jedna Europa, jedna Merkel, jedna "nieświetlana" przyszłość.
Ja i mój brat jesteśmy przeciw kuzynowi, ale my trzej stoimy razem
przeciw reszcie świata.  (Przysłowie afgańskie)

1, Ci z tym wspólnego ma Markel?
2. Podwyższony/obniżony wiek emerytalny nie ma z tym nic wspólnego.
3. Jesteś zwykłą hieną!

CL

ZUS zaoszczędził: 60-latek zasłabł za kierownicą autobusu w Kielcach