ZUS zbankrutował

Data: 2013-06-19 14:13:42
Autor: mikoskorupski
ZUS zbankrutował
Proszę nie pisać bredni na mój temat. I proszę sprawdzać fakty (fakty, a nie plotki wyssane z sieci). Rzecznikiem ZUS jest od ponad 3 lat (!) Jacek Dziekan. A ja się tą tematyką nie zajmuję już od 5 lat!

Data: 2013-06-19 23:20:00
Autor: u2
ZUS zbankrutował
W dniu 2013-06-19 23:13, mikoskorupski@gmail.com pisze:
Proszę nie pisać bredni na mój temat. I proszę sprawdzać fakty (fakty, a nie plotki wyssane z sieci). Rzecznikiem ZUS jest od ponad 3 lat (!) Jacek Dziekan. A ja się tą tematyką nie zajmuję już od 5 lat!

podszywanie sie pod urzednika ZUS-u na psp jest moze dla ciebie zabawne, ale nie dla ubezpieczonych ...-;)

--
Istnieją trzy etapy ujawniania prawdy :
najpierw jest ona wyszydzana,

http://telewizjarepublika.pl/