ZUS zdrowotny zapłacony po terminie - jakie konsekwencje?

Data: 2014-10-25 14:41:37
Autor: Jacek
ZUS zdrowotny zapłacony po terminie - jakie konsekwencje?
Z jakiegoś powodu nie przeszedł mi przelew ZUS zdrowotnego i zrobiłem go dopiero 11 dni po terminie, jak się zorientowałem.
Czy ZUS w takim przypadku stosuje jakieĹ› sankcje?
Pręgierz, wyłączenie z ubezpieczenia na pół roku, mandacik itp?
Jacek

Data: 2014-10-27 10:25:45
Autor: Gotfryd Smolik news
ZUS zdrowotny zapłacony po terminie - jakie konsekwencje?
On Sat, 25 Oct 2014, Jacek wrote:

Z jakiego¶ powodu nie przeszedł mi przelew ZUS zdrowotnego i zrobiłem go dopiero 11 dni po terminie, jak się zorientowałem.
Czy ZUS w takim przypadku stosuje jakie¶ sankcje?
Pręgierz, wył±czenie z ubezpieczenia na pół roku, mandacik itp?

  Zakładam że to "od DG".
  Zdrowotne jest obowi±zkowe, więc w odróżnieniu od dobrowolnego
chorobowego nie powoduje "wylotu".
  Zapłaciłe¶ z odsetkami (o ile się uzbierało więcej niż próg
z ordynacji)?
  IMVHO - nic więcej.

pzdr, Gotfryd

ZUS zdrowotny zapłacony po terminie - jakie konsekwencje?