ZUS - zestawienia roczne odprowadzanych skladek

Data: 2009-02-22 12:05:00
Autor: lukasz
ZUS - zestawienia roczne odprowadzanych skladek
Witam

Pierwsza prace podjalem w 2007 roku i pracuje od tego czasu nieprzerwanie. Wszyscy czlonkowie mojej rodziny dostali od ZUSu roczne podsumowanie odprawadzanych przez przedsiebiorcow skladek.

W jaki sposob moge domagac sie od ZUSu przeslania takiego rozliczenia?

Specjalnego celu uzyskania tego dokumentu nie mam, bo fakt i wartosc odprowadzania skladek sprawdzam po II filarze, ale jak cos mi sie nalezy to dlaczego tego nie miec :)

Pozdrawiam

ZUS - zestawienia roczne odprowadzanych skladek